17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Facebook'tan yeni, "4 dakikalık" flört uygulaması
Haberler

Facebook’tan yeni, “4 dakikalık” flört uygulaması

Nafizcan Önder
14 Nisan 2021
2 dk okuma

Daha önce de bir flört uygulamasıyla karşımıza çıkan Facebook, bu kez “nazik” insanlara önem verilen yeni uygulaması Sparked’ı test etmeye başladı. Uygulamanın, mevcut diğer flört uygulamalarından en temel farkı kişileri videolu bir şekilde buluşturuyor ve ilk buluşmanın 4 dakika sürüyor olması. İşte detaylar…

Facebook bünyesinde yer alan ve şirketin deneysel uygulamalarını hayata geçiren NPE son olarak geçtiğimiz günlerde Clubhouse ve Instagram karışımı uygulaması Hotline’a imzasını atmıştı. Bu kez yeni bir flört uygulamasıyla karşımıza çıkan ekip, “Sparked” isimli bu uygulama ile daha önce gördüğümüz uygulamalardan daha farklı bir çalışma sistemine sahip.

Sparked, kullanıcılarını videolu görüşmeyle bir araya getiriyor. Uygulamada herkese açık bir profil, Tinder gibi uygulamalarda bulunan sağa ya da sola kaydırma özelliği ya da özel mesajlaşma bulunmuyor. Uygulamaya Facebook profiliniz ile giriş yapıyor ve eşleştiğiniz kişilerle 4 dakikalık video görüşmeler yapıyorsunuz. Bu dört dakikalık görüşmenin ardından her iki taraf da “iyi zaman geçirdiyse”, uygulamada daha sonraki bir tarih ya da saat için 10 dakikalık farklı bir görüşme ayarlanıyor. Bu görüşmenin ardından da kullanıcılar isterlerse birbirleriyle iletişim bilgilerini paylaşabiliyor, Instagram profili ve e-posta adresi gibi bilgileri birbirlerine verebiliyorlar.

Facebook'tan yeni, "4 dakikalık" flört uygulaması

Yeni Sparked uygulamasını diğer flört uygulamalarından asıl ayıran nokta kullanıcıların “nezaketine” verilen önem. Uygulamaya ilk defa giren herkes, karşılarına çıkan bazı soruları yanıtlayacak. Bu sorulara verilen cevaplar da bir algoritma tarafından değil, Sparked ekibindeki gerçek insanlar tarafından değerlendirilecek ve bu değerlendirmeyle birlikte hangi kullanıcıların uygulamayı kullanabileceklerine karar verilecek.

Facebook, henüz Sparked’ı App Store ya da Google Play Store’da yayınlamadı. Test aşamasında olan uygulamanın haberleri internette yayıldıktan sonra indirme bağlantıları erişilemez bir hale geldi. Uygulamanın gerçek anlamda hayata ne zaman geçirileceğini ve rakipleri ile nasıl bir yarış içerisinde olacağını önümüzdeki günlerde göreceğiz.

“Modern zamanda flört: “Sağa kaydıranlar” ordusu büyüyor” haberini okumak için TIKLAYINIZ!

Facebook'tan yeni, "4 dakikalık" flört uygulaması
Facebook featured flört NPE Sparked
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Cannes Lions'ta Türkiye'ye ilk ödül geldi!
Cannes Lions’ta Türkiye’ye ilk ödül geldi!
Cannes Lions 2025'in ilk Grand Prix'leri sahiplerini buldu...
Cannes Lions 2025’in ilk Grand Prix’leri sahiplerini buldu…
WhatsApp, "Güncellemeler" sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
WhatsApp, “Güncellemeler” sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Siemens CEO'su ve ailesi helikopter kazasında hayatını kaybetti
Haberler
Siemens CEO’su ve ailesi helikopter kazasında hayatını kaybetti
İrem Alimoğlu
11 Nisan 2025
FMCG sektöründe rekabeti "yapay zeka" belirleyecek
Haberler
FMCG sektöründe rekabeti “yapay zeka” belirleyecek
İrem Alimoğlu
11 Nisan 2025
Sanatın gücü: Bireyler ve kurumlar üzerindeki etkisi
Haberler
Sanatın gücü: Bireyler ve kurumlar üzerindeki etkisi
Marketing Türkiye
5 Nisan 2025
Penti, Zerogram ile kadınların iç giyimde konfor ve şıklık arayışını birleştiriyor
Haberler
Penti, Zerogram ile kadınların iç giyimde konfor ve şıklık arayışını birleştiriyor
Advertorial
8 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.