17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
25 Mart 2021
3 dk okuma

Ömür Kula Çapan, Yale Üniversitesi’nin “World Fellows” programına davet edildi!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Amerika Birleşik Devletleri’nin en seçkin üniversitelerinden biri olan Yale Üniversitesi’nde 20 yıldır düzenlen “World Fellows”, dünyanın prestijli liderlik programlarından biri. Üniversite her yıl, çeşitli alanlardan ve ülkelerden başarılı isimleri dört aylık yoğun bir akademik program için “World Fellows” liderlik eğitimine davet ediyor. Bu yıl davet edilen 16 katılımcının arasında ise tanıdık bir isim var: Ömür Kula Çapan!

Reklamcılık Vakfı Başkanı Ömür Kula Çapan, davet edildiği programla 91 ülkeyi temsil eden 375 temsilcinin birlikte olduğu bir ağa katılmış olacak.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

New Step’te içgörü fırtınası!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Akan Abdula, yeni kitabı “Öngörülemeyenleri” New Step yayınında anlattı. Moderasyonunu Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in üstlendiği programda Marketing Türkiye Haber Müdürü Ferruh Altun da sorularıyla katkı sağladı. Son dönemin en sarsıcı kitaplarından biri olan Öngörülemeyenler işi insanı ve toplumu anlamak olanlara zengin içgörüler sunarken çevremizi algoritmalarla kuşatan teknoloji dünyasını keskin bir yaklaşımla sorguluyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Golden Drum 1 yıllık aranın ardından »yeniden başlat« butonuna bastı!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Avrupa’nın en prestijli yaratıcılık festivallerinden Golden Drum yeni kimliği ve geçtiğimiz iki yıl boyunca yayınlanan işleri değerlendirmeye aldığı yeni formatıyla 15 Ekim 2021’de online olarak gerçekleştirilecek. Ücretsiz izlenebilecek yaratıcılık festivalinde her yıl olduğu gibi konularında uzman konuşmacılar üç gün boyunca kreatif sektörün ve paydaşlarının ufkunu genişletecek sunumlarını gerçekleştirirken, festivalin seçkin jürisi tarafından 1 Ocak 2019 ve 1 Eylül 2021 tarihleri arasında yayınlanan kampanyalar arasından seçilen işler 15 Ekim 2021 akşamı ödüllerine kavuşacak. “Re:” temasıyla (“yeniden”) kimlik yenileyen yaratıcılık festivalinde erken başvuru dönemi 1 Haziran 2021’e kadar sürecek.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Anadolu Efes’in 17 numaralı formasındaki sır

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Anadolu Efes Spor Kulübü, Turkish Airlines EuroLeague’te Panathinaikos OPAP’ı ağırlayacağı karşılaşmada çok önemli bir projeye imza atmaya hazırlanıyor. Çeşitli proje ve uygulamalarıyla; “Anadolu’dan Yarınlara Anadolu Grubu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Uyumluluk Raporu”nda yer almayı başaran Anadolu Efes, bu karşılaşmada; dünya liderleri tarafından Eylül 2015’te Birleşmiş Milletler Genel Kurulu’nda kabul edilen ve 17 maddeden oluşan Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’na dikkat çekmek için #17 #HareketGeç formasıyla çıkacak.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Yeni dönemde fark yaratmanın sırrı: yapay zeka!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

KPMG “Yapay Zeka Dünyasında Yaşamak” başlıklı araştırmasında ABD’deki sağlık hizmetleri, finansal hizmetler, ulaşım, teknoloji ve perakende sektörlerindeki yapay zeka uygulamalarını inceledi. Farklı şirketlerden 751 katılımcıyla yapılan araştırmada bu sektörlerin yapay zeka süreçleriyle ilgili sorulara yanıt aranıyor. Sürece dair algılanan risklere ve zorluklara ışık tutan araştırmada; yapay zekanın, uygulandığı sektörlerde fark yaratıyor olması ve şirketlerin yapay zeka etiği ve veri okur yazarlığı konularında çözümlere yoğun mesai harcıyor oluşu dikkat çekiyor…

Farklı endüstrilerden katılımcılarla farklı bakış açılarına ulaşılan araştırmada zorluklar konusunda hayli ortak nokta var… Katılımcıların; yüzde 46’sına göre zorluklar listesinin başında teknoloji yeteneklerini anlama eksikliği geliyor.  Bunu yüzde 36 ile eğitim eksikliği ve yüzde 32 ile yatırım finansmanı yetersizliği izliyor. Öte yandan katılımcılar, yapay zeka uygulamaları içerisinde en çok makine öğrenimi (yüzde 48) ve robotik süreç otomasyonunun (yüzde 41) etkilerinin öne çıktığını düşünüyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

VakıfBank Hackathon’a kadın girişimciler damga vurdu

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

VakıfBank’ın gençleri geleceği kodlamaya teşvik ettiği “Hack to the Future” etkinliğinin ikincisi sonuçlandı. 19-21 Mart’ta çevrim içi düzenlenen yarışmada, “En İyi Minimum Viable Product”, “En İyi Sosyal Girişim”, “En Yenilikçi Teknolojik Çözüm”, “En İyi Kullanıcı Deneyimi Tasarımı” ve “En Global Çözüm” kategorilerindeki ödüller sahipleriyle buluştu. Finalde yarışan genç kadın girişimcilerin projeleri de iki ödülle taçlandı.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Akan Abdula Anadolu Efes featured Golden Drum Hack to the Future kpmg New Step – Daha Fazla Empatiye İhtiyacımız Var Ömür Kula Çapan
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Cannes Lions'ta Türkiye'ye ilk ödül geldi!
Cannes Lions’ta Türkiye’ye ilk ödül geldi!
Cannes Lions 2025'in ilk Grand Prix'leri sahiplerini buldu...
Cannes Lions 2025’in ilk Grand Prix’leri sahiplerini buldu…
WhatsApp, "Güncellemeler" sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
WhatsApp, “Güncellemeler” sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kültür-sanat: Sponsorluk mu, sosyal sorumluluk mu?
Haberler
Kültür-sanat: Sponsorluk mu, sosyal sorumluluk mu?
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Temu'da fiyatlar iki katına çıktı: Vergiler yüzde 145'e yükseldi
Haberler
Temu’da fiyatlar iki katına çıktı: Vergiler yüzde 145’e yükseldi
Sena Tufan
29 Nisan 2025
Amazon, TikTok'u satın almak için teklifte bulundu
Haberler
Amazon, TikTok’u satın almak için teklifte bulundu
İrem Alimoğlu
3 Nisan 2025
“Simit satarak bilgisayar alıyorum” dedi, Monster Notebook’tan yanıt gecikmedi!
Haberler
“Simit satarak bilgisayar alıyorum” dedi, Monster Notebook’tan yanıt gecikmedi!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.