Moda fütürizm

2030’da moda nasıl şekillenecek?

Son dönemde moda sektöründe en çok konuşulan konu “sürdürülebilirlik.” Diğer tüm trendleri gölgede bırakan sürdürülebilirlik…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye Haziran sayısı dopdolu içeriğiyle yayında! Hepsi Marketing Türkiye için yapılmış, özgün pek çok…

Covid-19 yaşlılığa çelme taktı

Covid-19 yaşlılığa çelme taktı

Covid-19 pandemisinin belki de tek pozitif etkisi en yeni ve en eski kuşaklar arasındaki dijital…

Marketing Türkiye

Avrupa futbolu ile aramızdaki fark her geçen gün büyüyor!

Futbolda Covid-19 salgınının gölgesinde bir sezonun daha sonuna geliniyor. Zor günlerden geçen futbol endüstrisi yavaş…

CEO'ların ofise dönmek için şartı var!

CEO’ların ofise dönmek için şartı var!

Pandemi iş dünyasındaki etkilerini hala korurken KPMG liderleri yakın markaja aldı ve Ocak-Mart 2021 tarihleri…

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Ömür Kula Çapan, Yale Üniversitesi’nin “World Fellows” programına davet edildi! Amerika Birleşik Devletleri’nin en seçkin…

Yeni dönemde fark yaratmanın sırrı: yapay zeka!

Yeni dönemde fark yaratmanın sırrı: yapay zeka!

KPMG “Yapay Zeka Dünyasında Yaşamak” başlıklı araştırmasında ABD’deki sağlık hizmetleri, finansal hizmetler, ulaşım, teknoloji ve…

Gonca Karakaş yazdı: Amacı olan şirketler geleceği şekillendirecek

Gonca Karakaş yazdı: Amacı olan şirketler geleceği şekillendirecek

2020 yılı zor bir yıl oldu. Dünyayı saran ve derinden sarsan Covid-19 salgını, her şeyin…

Şirket suistimallerinde rekor artış!

Şirket suistimallerinde rekor artış!

Yeni çalışma düzenlerine alışılmaya çalışılan bu süreçte sahne ışıklarını siber saldırılar üzerine çekse de,  şirket…

Teslimat problemleri perakende devlerine paçaları sıvattı!

Teslimat problemleri perakende devlerine paçaları sıvattı!

2020’yi kaparken Covid-19’dan en çok etkilenen sektörlerden lojistik sektörü umutlu! KPMG Türkiye ve İstanbul Üniversitesi…

Şirketler "teknoloji çok önemli" diyor ama kaynak ayıramıyor!

Şirketler “teknoloji çok önemli” diyor ama kaynak ayıramıyor!

Şirketlerin hayatta kalabilmek için dijital iş modellerine geçişi zorunlu hale geldi. İş önceliklerini bir gecede…

Perakendeciler "güvenlik" barajına neden takıldı?

Perakendeciler “güvenlik” barajına neden takıldı?

Covid-19 etkisiyle perakende sektöründe değişen davranışları inceleyen “Tüketici ve Yeni Gerçeklik Araştırması” yayınlandı. KPMG’nin 12…