bulut

Şirketler hassas verilerini buluta emanet ediyor

KPMG’nin “2023 Bulut Dönüşümü Araştırması” sonuçlarına göre katılımcılar kullandıkları tüm iş uygulamalarının yüzde 78’inin şu…

Markalar ilk metaverse adımını rakiplerinden bekliyor

Markalar ilk metaverse hamlesini rakibinden bekliyor

Bir süredir markaların yeni oyun ve rekabet alanı olarak adlandırılan metaverse bir fobiye dönüşecek gibi…

Telekomünikasyonun geleceğinde ne var?

Telekomünikasyon sektörünü nasıl bir gelecek bekliyor?

Telekomünikasyon dünyasında müşteri beklentilerinin ve pazarın sürekli değişmesiyle rekabet de kızışıyor. Küresel ölçekte geleceğin telekomünikasyon…

Üç büyükler alarm veriyor...

Üç büyükler alarm veriyor…

Yeni spor yasasıyla birlikte spor kulüplerinde artık kurallar değişti. Nisan 2022 tarihinde çıkan yeni spor…

160 yeni elektrikli araç modeli geliyor: Abonelik sistemi gündemde

160 yeni elektrikli araç modeli geliyor: Abonelik modeli gündemde

KPMG’nin 23’üncüsünü bu yıl yayımladığı yıllık “2022 Küresel Otomotiv Yöneticileri Anketi”, otomotiv sektörünün geleceğine dair…

Üretim sektöründe CEO'lar uzlaştı: "En büyük hedefimiz ayakta kalmak"

Üretim sektöründe CEO’lar uzlaştı: “En büyük hedefimiz ayakta kalmak”

Yeni yıl yeni hedefler ve beklentilerle geliyor tüm dünyada. Yeni hedeflerse yeni iş planları ve…

Devletlerin görünmezlik pelerini teknoloji

Devletlerin görünmezlik pelerini “teknoloji”

Dijitalleşme her alanda olduğu gibi kamu sektörünü ve devletlerin hizmet sunma yöntemlerini de dönüştürüyor. Peki,…

Fintech dünyasında fark yaratacak 6 trend...

Fintech dünyasında fark yaratacak 6 trend…

2022 yılının ilk yarısında tüm dünyada dalgalı seyreden piyasalar, tedarik zincirlerinde yaşanan aksaklıkların devam etmesi,…

Gıdayla ilişkimiz değişti

Gıdayla ilişkimiz değişti

KPMG’nin insanların gıdayla ilişkisinde değişen değerleri ele aldığı “Açlık Belirtileri – Yiyecek ve İçecek Tüketiminin…

Gerçek metaverse bu değil!

Gerçek metaverse bu değil!

Her ne kadar son dönemde basındaki görünürlüğü azalmış olsa da metaverse tüm dünyada gündem yaratmaya…

Her 4 CEO'dan 3'ü resesyon için viraj aldı

Resesyon korkusu CEO’ların önceliklerini nasıl değiştirdi?

KPMG’nin her yıl düzenli olarak gerçekleştirdiği Küresel CEO Araştırması‘nın 2022 yılını kapsayan sonuçları açıklandı. Sonuçlara…

Her iki kişiden biri kıyafetini “dijital vitrinden” seçiyor

Her iki kişiden biri kıyafetini “dijital vitrinden” seçiyor

Dijital teknolojiler, özellikle 2000’li yılların başından itibaren hayatın önemli bir parçası haline geldi. Hemen her…