Tüketici dijital yayıncılıkta kaliteli içerik istiyor!

Tüketici dijital yayıncılıkta kaliteli içerik istiyor!

Dijital yayın platformları uzun süredir hayatımızda; üstüne üstlük pandemiyle birlikte evlerimizde kalmaya mecbur olmamız onları…

Pandemi ile Bireysel Emeklilik Sistemi büyüdü

Pandemi ile Bireysel Emeklilik Sistemi büyüdü

KPMG Türkiye, 2020’nin ilk altı ayında sektörlerin performansını inceledi. Sigorta sektör değerlendirmesi, pandeminin sigorta harcamalarını…

Lojistikte hareket başladı

Lojistikte hareket başladı

Covid-19 nedeniyle hem yük hem de yolcu talebinde ciddi daralma yaşayan lojistik sektöründen toparlanma sinyalleri…

Tüketici "dijital" markalarla yola devam edecek

Tüketici “dijital” markalarla yola devam edecek

KPMG, 12 ülkede 12 bin 334 kişiyle tüketicinin “yeni normal”ini araştırdı. Pandemiyle birlikte dijitalin getirdiği…

Covid-19 en çok Y kuşağını vurdu

Covid-19 en çok Y kuşağını vurdu

KPMG’nin ABD’de bin tüketiciyle yaptığı “Covid-19 Tüketicinin Nabzı” anketine göre salgından geliri en fazla etkilenenler…

Tüketici "Aşı bulunmadan normale dönmem" diyor...

Tüketici “Aşı bulunmadan normale dönmem” diyor…

KPMG, ABD’de bin tüketiciyle yaptığı ankette Covid-19’un günlük yaşam üzerindeki etkisini araştırdı. “Covid-19 Tüketicinin Nabzı”…

E-Spor pazarı 1,5 milyar dolara koşuyor

E-Spor pazarı 1,5 milyar dolara koşuyor

KPMG Football Benchmark ekibi, koronavirüs döneminde E-Spor’un yükselişini araştırdı. Araştırmaya göre; koronavirüs dönemindeki E-Spor oyun…

Perakendenin yeni normali: Online alışveriş

Perakendenin yeni normali: Online alışveriş

KPMG Türkiye, koronavirüs salgınının perakende sektörüne etkilerini değerlendirdi. Salgın döneminde müşteriler ile fiziksel temasın zorunlu…

Koronavirüsten sonra ticaret hayatında neler değişecek?

Koronavirüsten sonra ticaret hayatında neler değişecek?

Dünya bir yandan koronavirüs pandemisinin yayılımını kontrol altına almaya çalışırken diğer yandan da salgın sonrası…

Alkol tüketimi düşüyor, şimdi trend mucize içecekler

Alkol tüketimi düşüyor, şimdi trend mucize içecekler

Sağlıklı yaşam peşinde koşan tüketicilerin artmasıyla birlikte alkollü içecek tüketimi düşmeye başladı. KPMG’nin içecek sektöründeki…

Başarının anahtarı çeviklik oluyor

Başarının anahtarı çeviklik oluyor

KPMG’nin Teknoloji Sektörü İnovasyon Araştırması’na göre teknolojideki değişime hızlı ayak uyduramayan şirketler inovasyonda geride kalıyor.…

İş modellerinde devrim kapıda

İş modellerinde devrim kapıda

KPMG tarafından gerçekleştirilen “Geleceğe Hazır Dijital Liderler Olmak” adlı araştırmaya göre şirketlerin yüzde 44’ü yalnızca…