16 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Şalgamın ustası meyve suyuna el attı

Marketing Türkiye
9 Temmuz 2014
2 dk okuma

Sağlıklı beslenme trendinin hız kazandığı günümüzde Türkiye şalgam suyu pazarının yüzde 95’ine sahip olan Doğanay Gıda, ürün ve üretim alanlarında Türkiye içecek sektöründe çığır açacak bir yeniliğe imza attı. Marka limonatasını Campet şişe ile birleştirerek, Türkiye’nin ilk hem cam hem plastik özelliği taşıyan şişesini limonata ürünüyle piyasaya sundu. 40 milyon Euro yatırım ile limonata şişelemesinde çığır açan Doğanay, birkaç yıl içinde diğer ürünlerinde de aynı teknolojiyi kullanacak.

Yeni teknolojinin tanıtımı ile ilgili düzenlenen toplantıda konuşan Doğanay Yönetim Kurulu Başkanı Rafet Doğanay, Campet şişeler sayesinde limonatada koruyucu kullanmadıklarını vurgulayarak sözlerini şöyle sürdürdü: “Aynı özelliklere sahip farklı markalarda koruyucu olmayan o ürünlerin, yüksek sıcaklıkta pastörize ediliyor. Yüksek sıcaklıkta pastörize edilen bir ürünün ise içindeki besleyici değerler zarar görüyor. Yeni teknoloji ile birlikte insan sağlığına zararlı koruyucu kullanmadan üretimlerini gerçekleşiyor. Bu sayede ürünün son tüketim tarihine kadar besleyici özelliğini ve lezzetini koruyor.”

Sıra pazarlamaya geldi!

40 milyon euro değerindeki büyük Ar- Ge yatırımının ardından iletişim ve pazarlama faaliyetleri hakkında herhangi bir yatırım yapıp yapmayacaklarını sorduğumuz Doğanay, iletişim faaliyetlerine uzun süre ara verdiklerini ancak yeni ürünleri ve yaptıkları yatırımla pazarlama alanında önümüzdeki günlerde çok iddialı olacaklarını dile getirdi. “Dünyada ilk ve tek, içi cam dışı pet Campet şişede Limonata” sloganıyla ekranlarda yerini alan yeni reklam kampanyalarını hatırlatan Doğanay, “Şu an ekranlarda gördüğünüz kampanya uzun süre devam edecek. Bu kez tanıtımlara ara vermeyeceğiz. Türkiye’de Van’dan Edirne’ye, Trabzon’dan Hatay’a kadar herkes Campet’i tanıyacak” diye konuştu. Yapılan Ar-Ge çalışmalarının sonucunu henüz yeni yeni almaya başladıklarını ve pazarlama faaliyetlerine şimdi gönül rahatlıyla geçeceklerini söyleyen Doğanay, yatırım planları içerisinde sadece şalgam ve limonata olmadığını nar suyu, elma suyu, portakal suyu, mor havuç gibi birçok çeşitle birlikte ürün portföyünü genişleyeceklerini anlattı. Bu planlarla yetinmediklerini ve global bir marka yaratmayı hedeflediklerini ifade eden Doğanay, “Tüm iletişim çalışmalarımız Doğanay üzerinden ilerleyemeyecek. Sıfırdan Doğanay çatısı altında yer alacak meyve suyu odaklı bir marka yaratma hazırlıkları içerisindeyiz. Ciddi ve uluslararası bir marka yaratarak yolumuza devam edeceğiz. Özetle önümüzdeki bir yıl içerisinde tüketicinin aklında artık Doğanay diyince sadece şalgam değil akıllarına sıkma meyve suyu da gelecek. Diğer yandan iki yıl içerisinde en büyük hayalim içecek sektörü üzerine Almanya’da bir fabrika açmak” dedi.

Markanın yeni teknolojinin tanıtımı için düzenlenen basın toplantısında firmanın Campet şişelerini geliştirirken işbirliği yaptığı KHS firmasından Yönetim Kurulu Üyesi Prof. Johann Grabenweger, KHS Plasmax firması Genel Müdürü Bernd Kempa, KHS Avrupa, Ortadoğu, Afrika Bölgesi Satış Direktörü ve Başkan Yardmcısı Markus Auinger ve KHS Türkiye Genel Müdürü Vedat Güler hazır bulundu ve yeni teknoloji ile ilgili ayrıntılı birer sunum yaptı.

Türkiye şalgam suyu pazarının yüzde 95’ine sahip olmakla birlikte, tüm ürünlerinin toplam üretimin yüzde 35’ini dünyanın bütün kıtalarında 30’u aşkın ülkeye ihraç eden Doğanay Gıda, şalgam suyu ile birlikte limonata, limon sosu, üzüm sirkesi, elma sirkesi, balsamik sirke, limon suyu, nar ekşisi üretimini de gerçekleştiriyor.

Haber: Beyza Özel

{youtube}UqeAU5_E9dE|450|280{/youtube}

1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
4 EspressoLab'in yeni uygulaması: EslabFinder ya da "EslabTinder"!
EspressoLab’in yeni uygulaması: EslabFinder ya da “EslabTinder”!
5 İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
Güncel Haberler
Süperman sayesinde "köpek sahiplenme" aramaları yüzde 500 arttı
Süperman sayesinde “köpek sahiplenme” aramaları yüzde 500 arttı
Airbnb ve Paramount'tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Airbnb ve Paramount’tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Haberler
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
İrem Alimoğlu
11 saat önce
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Sena Tufan
16 Haziran 2025
Onlar TV'nin ilk ay karnesi...
Haberler
Onlar TV’nin ilk ay karnesi…
Nafizcan Önder
7 Mayıs 2025
Belirsizlik ortamında pazarlama: Hangi kampanyalar rafa kalkıyor?
Haberler
Belirsizlik ortamında pazarlama: Hangi kampanyalar rafa kalkıyor?
İrem Alimoğlu
17 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.