2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Tüketicinin kötü deneyime artık tahammülü yok!
Haberler

Tüketicinin kötü deneyime artık tahammülü yok!

Nafizcan Önder
15 Ekim 2020
1 dk okuma

“Müşteri deneyimi” lügatımıza gireli hayli uzun zaman oldu. Ancak içinde bulunduğumuz günlerde tüketiciler için gitgide önem kazanan bu terime markalar ve şirketler artık çok daha fazla önem vermek zorunda. Analitik firması SAS ve 3Gem tarafından yapılan araştırmaya göre, tüketicinin artık kötü müşteri hizmetleri için sabrı yok. Hatta araştırma gösteriyor ki; İngilizlerin üçte biri kötü bir müşteri deneyiminden sonra aynı markadan bir daha alışveriş yapmıyor. ..

Ağustos ayında çevrimiçi bir anketle gerçekleştirilen araştırmaya Avrupa’dan, Orta Doğu’dan ve Afrika’dan 10.000 yetişkin katıldı. Müşteri deneyiminin ve hizmetinin hayati önem taşıdığını ise açıklanan araştırma verileri kanıtlıyor. Öyle ki müşterileri ile aralarını iyi tutmak isteyen işletmeler artık yalnızca fiyatlarına güvenmemeli… Çünkü büyük bir çoğunluk (%59) pandemi döneminde daha iyi bir müşteri deneyimi yaşamaya devam etmeleri koşuluyla, ürün ve hizmetler için daha fazla ödeme yapmaya istekli olduklarını ifade ediyor.

Burada işletmelere düşen görevse tüketicilerin “müşteri deneyimi ve hizmetlerinden” beklentilerini doğru saptamak. Araştırmada 5 ana başlık ortaya çıkıyor. En yüksek oranıyla fiyatlar (46) ilk sırayı alırken, onu yüzde 38’le kolaylık takip ediyor. Katılımcılar için duyarlı müşteri desteği yüzde 32 ile yine öne çıkan başlıklardan olurken onu yüzde 29’la sorumluluk alan şirketler ve esnek iade seçenekleri (%25) takip ediyor.

Anahtar: bireysel müşteri deneyimi

SAS İngiltere ve İrlanda müşteri istihbaratı başkanı Tiffany Carpenter rapora ilişkin yaptığı değerlendirmede “Tüketicinin kötü müşteri hizmetleri sunan şirketlere karşı  sabırsız olmalarının yanı sıra, bu raporun işletmelere bir mesajı var: İşletmeler müşterileri birey olarak tanımaya başlamalı ve sundukları deneyimleri buna göre şekillendirmeliler. ”

Kaynak: The Drum

müşteri deneyimi SAS Tiffany Carpenter
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi...
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi…
"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Uludağ Premium Ultra Trail'de sanatla doğa sporu iç içeydi
Haberler
Uludağ Premium Ultra Trail’de sanatla doğa sporu iç içeydi
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
İş Sanat Anadolu Sergileri “Hocalar ve Öğrenciler” ile Milas’taydı
Haberler
İş Sanat Anadolu Sergileri “Hocalar ve Öğrenciler” ile Milas’taydı
Marketing Türkiye
5 gün önce
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Haberler
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Nafizcan Önder
25 Haziran 2025
Ticaret Bakanlığı’ndan aldatıcı reklamlara 141 milyon TL ceza!
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan aldatıcı reklamlara 141 milyon TL ceza!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.