1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Avea “çevreci raporu”nu çocuklarla kutladı

Marketing Türkiye
12 Mayıs 2014
1 dk okuma

Avea, sürdürülebilirlik ve çevre bilinci faaliyetleriyle almaya hak kazandığı American LEED Gold Sertifikası’nı çocuklarla kutladı. Avea, raporu Türkiye telekomünikasyon sektöründe almaya hak kazanan ilk şirket oldu. 

Sürdürülebilirlik vizyonuyla yürüttüğü faaliyetleri, uluslararası düzeyde itibarı en yüksek kurum olarak kabul edilen Global Reporting Initiative’den (GRI) aldığı Sürdürülebilirlik Raporu’yla tasdikleyen Avea, American LEED Gold Sertifikası’nı Türkiye telekomünikasyon sektöründe almaya hak kazanan ilk şirket oldu. Avea, bir etkinlik düzenleyerek, raporu çocuklarla kutladı. Çevre ve sürdürülebilirlik bilincinin oluşturulmasına katkıda bulunmak üzere gerçekleştirdikleri etkinlikte konuşan Avea CEO’su Erkan Akdemir, Avealı çocuklarla bir araya gelmiş olmanın kendileri için mutluluk verici olduğunu söyledi. Akdemir, sürdürülebilirlik ve çevre bilincini çocuklara küçük yaşlardan itibaren aşılamak için böyle bir etkinliğe imza attıkların vurgulayarak, “Etkinlik sırasında çocuklarımızla yaptığımız sohbetlerimizde ise bu konuda söyledikleri ve sorularımıza verdikleri yanıtlarla bu konudan tamamen habersiz olmadıklarını da göstererek bizleri şaşırttılar. Çocukların bu bilince bu kadar erken yaşta sahip olmaları bizi çok mutlu etti. Sürdürülebilir bir geleceğin devamını getirecek olan da çevreyi bu vizyonla koruyacak olan da gelecek nesiller” dedi.

Avea’dan “çevreci” rakamlar

 Avea’nın 3,9 milyon kullanıcısı, e-fatura hizmetinden faydalanıyor. Uygulama ile birlikte 2007’de yıllık 1,010 ton olan kağıt tüketiminin, 2009’da yıllık 763 tona düştü. Kağıt tasarrufuyla birlikte toplam 4 bin 199 yetişkin ağacın kesilmesi önlendi. Atık kağıt programı kapsamında Avea, bünyesinde toplanan yaklaşık 14 ton atık kağıdın geri dönüşümünü sağladı. Avea, geri dönüşüme kazandırılan 14 ton atık kağıt ile tam 224 yetişkin ağacın kesilmesini önledi. 

1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
3 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
4 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
5 Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
Güncel Haberler
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Vogue Amerika'da Anna Wintour'un yerine gelen isim Chloe Malle oldu
Haberler
Vogue Amerika’da Anna Wintour’un yerine gelen isim Chloe Malle oldu
Sena Tufan
3 Eylül 2025
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
Haberler
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
İrem Alimoğlu
15 Eylül 2025
Apple, Siri’yi “arama motoruna” dönüştürmeye hazırlanıyor
Haberler
Apple, Siri’yi “arama motoruna” dönüştürmeye hazırlanıyor
Nafizcan Önder
4 Eylül 2025
"Değişen Türkiye, dönüşen tüketim" Marketing Türkiye Eylül sayısında!
Haberler
“Değişen Türkiye, dönüşen tüketim” Marketing Türkiye Eylül sayısında!
Nafizcan Önder
2 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.