Sırmagrup hangi ajansı tercih etti? Türkiye’nin lider su ve maden suyu üreticisi Sırmagrup’un açmış olduğu konkuru Grey İstanbul kazandı. 3 ay süren konkur sürecinin sonunda Sırmagrup tüm kategorilerdeki ürün iletişimlerini Grey İstanbul’a emanet etti. 1 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u 2 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu! 3 Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak 4 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor 5 Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdiGüncel Haberler Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül! Türkiye’de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE