20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Fujifilm Türkiye’nin yeni ajansı belli oldu
Haberler

Fujifilm Türkiye’nin yeni ajansı belli oldu

Marketing Türkiye
11 Haziran 2020
1 dk okuma

Dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinden Fujifilm; ATL, BTL, dijital ve sosyal medyadaki iletişim çalışmalarını üstlenecek yeni reklam ajansı Karbonat oldu.

Karbonat, Fujifilm Türkiye’nin ATL, BTL, dijital ve sosyal medya dahil olmak üzere Fujifilm Kurumsal, İnstax , Fujibas markalarının iletişimlerini yürütecek, entegre reklam ajansı olarak çalışacak.

2020 yılında İşbir Yatak, OPPO, Biscolata, Boombastic, Luppo, Opel, Citroen’den sonra Fujifilm’i de müşteri portföyüne katan Karbonat, yeni markasına sosyal medya hesabından paylaştığı bir video ile hoş geldin dedi.

“Bozmayın güzel böyle çekiyorum tamaaam nefis!”
Fujifilm, Instax ve Fujibas geldi 🙂 #Karbonat #Fujifilm 📸 pic.twitter.com/PWRPihrlgP

— karbon-at-home 🏠 (@karbonat) June 10, 2020


Fujifilm Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü Burcu Bölükbaşı Güvenlidal, yeni işbirliğini, “Fujifilm olarak 2020-2021 yılı hedeflerimize yeni takım arkadaşımız Karbonat ile ulaşabileceğimizi hissettik. Bugünden itibaren reklam tarafında, inovatif işlere imza atmış, Karbonat ile çalışmaya başlamaktan büyük mutluluk duyduğumuzu belirtmek istiyorum” sözleriyle değerlendirdi.

Karbonat Genel Koordinatörü Emre Abay ise “Dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinden Fujifilm ile uzun yıllar sürecek bir işbirliğine imza attık. Fujifilm tarafında inovasyondan gelen katma değerin, Karbonat yaratıcılığıyla harmanlandığında, istenilen hedeflere ulaşmak da kolaylaşıyor. Tüm süreç boyunca profesyonel ve samimi yaklaşımlarıyla Karbonat’ı doğru yönlendiren Fujifilm Türkiye yöneticilerine, Karbonat’ın bugün bu noktada olmasını sağlayan tüm değerli diğer markalarına ve ekip arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunarım.” sözleriyle değerlendirdi.

Yeni dönemde, Fujifilm’e entegre iletişim hizmeti verecek Karbonat’ın müşterileri arasında; OPPO, Biscolata, Luppo, Regal, Nesine.com, Logitech, Opel, Citroen, İşbir Yatak, Nivea, Kahve Dünyası ve Little Caesars Pizza da bulunuyor.

Fujifilm Karbonat konkur
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Haberler
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Sena Tufan
17 Kasım 2025
Meme kanserine dikkat çeken sokak sanatı: “Street Nipples”
Haberler
Meme kanserine dikkat çeken sokak sanatı: “Street Nipples”
Sena Tufan
2 Ekim 2025
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Haberler
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
Sena Tufan
1 gün önce
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Haberler
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Nafizcan Önder
15 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.