Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri

Fikirbuzz Reklam Ajansı’na 2 yeni marka Sektörde 14 yılı geride bırakan Fikirbuzz Reklam Ajansı; Deva…

Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri

Golin İstanbul, KFC Türkiye’nin  iletişim danışmanlığı ajansı oldu Türkiye’yi iştah kabartan lezzetlerle buluşturan KFC Türkiye,…

OMÜD’ün yeni iletişim ajansı belli oldu

OMÜD’ün (Oluklu Mukavva Sanayicileri Derneği) açtığı iletişim ajansı konkuru sonuçlandı. Yaratıcı iletişim ajansı Feveran, OMÜD’ün…

Daikin dijital medya planlama ve satınalma ajansını seçti

Japonya merkezli Daikin’nin, Türkiye’deki dijital medya planlama ve satınalma çalışmalarını Digitalhouse Reklam Ajansı yürütecek. Bünyesinde …

Red Bull konkuru sonuçlandı

WPP grubuna bağlı olan şirketlerden Wavemaker Türkiye, bünyesinde yer alan çok önemli bir müşteriyle yola…

IEEE PES GT&D Konferans ve Fuarının iletişim çalışmalarını Marjinal PN üstlendi

Uluslararası Elektrik ve Elektronik Mühendisleri Enstitüsü (IEEE) topluluklarından biri olan Power & Energy (PES), 2021’de…

Pınar’ın yeni iletişim ortağı belli oldu

Pınar Süt, iletişim çalışmalarını GoodWorks’e emanet etti. GoodWorks, Pınar Süt’e; stratejik iletişim danışmanlığı, pazarlama iletişimi,…

UNO’nun dijital iletişim konkuru sonuçlandı

Ekmek markası UNO’nun, geçtiğimiz aylarda açtığı konkuru kazanan ajans Wox Creative oldu. Müşteri portföyünde Unilever,…

TUDORS iletişim ajansını seçti

Erkek giyim markası TUDORS’un tüm iletişim faaliyetleri Banu Ergin PR tarafından yürütülecek.  Yaklaşık 25 yıldır…

Oba Makarna dijital ajansını seçti

 OLIVER, hizmet verdiği markalara bir yenisini daha ekledi. Oba Makarna’nın dijital çalışmaları bundan böyle OLIVER’a…

GTech’in iletişim ortağı belli oldu

GTech, iletişim çalışmaları için Marjinal Porter Novelli ile el sıkıştı. GTech, büyük veri ve ileri…

Fujifilm Türkiye’nin yeni ajansı belli oldu

Dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinden Fujifilm; ATL, BTL, dijital ve sosyal medyadaki iletişim çalışmalarını üstlenecek…