16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haluk Levent: “Hedefimiz Ahbap’ı Uluslararası Boyuta Taşımak”

Haluk Levent: “Hedefimiz Ahbap’ı Uluslararası Boyuta Taşımak”

Marketing Türkiye
9 Mayıs 2020
4 dk okuma

Sanatçı Haluk Levent tarafından çok kısa bir süre önce kurulan Ahbap özellikle sosyal medya üzerinden sürdürdüğü çalışmalarla adından söz ettiriyor. Öyle ki dernek yaptığı işlerle kısa zamanda asırlık STK’ları geride bıraktı. Ahbap’ın Anadolu Efes ile hayata geçirdiği ve eğlence sektöründe ihtiyaç sahiplerine ulaşmak için başlatılan “Dayanışma Birlikte Güzel” kampanyası da derneğin son dönem çalışmaları arasında… Biz de Ahbap Kurucusu Haluk Levent ile derneğin başarısını ve gelecek hedeflerini konuşurken, Anadolu Efes Kurumsal İletişim ve İlişkiler Direktörü Selda Susal Saatçi ile de kampanyanın ayrıntılarını değerlendirdik.

Ahbap günümüzün dinamiklerine göre inşa edildi

✓ Ahbap günümüzün beklentilerine ve dinamiklerine göre inşa edildi. İlk günden itibaren kitlesel bir hareket olarak başladı dernek çalışmalarına. Sosyal medyanın, teknolojinin ve yeni iletişim modellerinin tüm olanaklarının üstüne kuruldu. Ve bu olanakları çok iyi kullandığımızı düşünüyorum.

✓ Kamuoyundaki bilinirliğimiz sayesinde çok hızlı bir şekilde geniş kitlelere ulaştık. Yarattığımız bu modelde toplumun her kesiminden insanın yer alması, ayrıştırmaması ve kapsayıcı olması bizi daha da değerli kılıyor.

Haluk Levent: “Hedefimiz Ahbap’ı Uluslararası Boyuta Taşımak”Bağımsız uluslararası firmalar denetliyor

✓ Bugün Ahbap’a katılan herhangi bir gönüllü, çok kısa bir süre içerisinde derneğin bütün çalışma gruplarında ne tür çalışmalar olduğunu, neler konuşulduğunu, nasıl projeler yürütüldüğünü, sistemin nasıl işlediğini tepeden zemine kadar çok rahatlıkla görebilir. Şeffaf bir şekilde herkes bunu inceleyebilir, anlayabilir, bilgileri edinebilir. Ve bunu baştan beri böyle kurduk.

✓ Kurulduğumuzdan günden bu yana bağımsız uluslararası denetim firmalarına kendimizi denetletiyoruz. Bu denetimlerin 2017-2018 raporunu sitemizde yayınladık. 2019 ve bugüne kadar olacak denetleme raporumuzu da Mayıs ayı içerisinde yayınlayacağız. Mali olarak da bize “ben görmek istiyorum, denetlemek istiyorum” diyen herkese her zaman tüm hesaplarımızın görülebileceği halde tutmaya çalışıyoruz.

Her türlü iş birliğine açığız

✓ Şu anda pandemi nedeniyle birçok meslek grubunda ve bazı sosyal gruptaki insanların sıkıntıları iyice artış gösterdi. Bu nedenle son dönemde kişi ve kurumlar özellikle kendi sektörüne fayda sağlamak, oradaki insanlara ulaşmak istiyor.

✓ Her türlü iş modelini, ortak çalışmayı ve proje­yi değerlendirip ihtiyaç sahiplerine fayda sağ­layabiliyor muyuz diye bakıyoruz. Sadece bir ki­şinin hayatına dokuna­bilmek ve fayda sağlaya­bilmek bile önemli.

✓ Bir canlıya, doğaya, eğitime, yardım etmek, destek olmak isteyen tüm markalarla ortak paydada buluşup iş birliği yapıyoruz. İş birliklerimiz markaların hareket alanları ve kabiliyetlerine göre değiş­kenlik gösteriyor. Ama ortak paydamız olan faydada buluş­tuğumuzda, çok hızlı organize olabilecek tüm araçları hazır bulunduruyoruz.

✓ Ahbap da gerek oluşturmuş olduğu toplumsal güvenle gerekse kendi geliştirdiği yazılımlarla ve Ahbapların vardiyalı olarak çalışmalarıyla bu çalışmaları süratle yapabiliyor ve kamuoyunda daha fazla duyulmasına sebep oluyor. Bu minvalde geliştirebileceğimiz her türlü iş birliğine açık olarak hareket ediyoruz.

Haluk Levent: “Hedefimiz Ahbap’ı Uluslararası Boyuta Taşımak”Ahbap “Rehberlik Ağı” ve “Ahbap Öğrenme Döngüsü” üzerinde çalışıyoruz

✓ Ahbap ağını uluslararası boyuta taşımayı hedefliyoruz. Yeni temsilcilik kurulumu ve gönüllü oryantasyonunu, geliştirmekte olduğumuz uzaktan eğitim içerikleri ve sanal sınıf uygulamaları aracılığıyla sağlamayı planlıyoruz.

✓ Yine bu çerçevede Ahbaplarımıza yaşam boyu öğrenme ve rehberlik deneyimi üretebilmek amacıyla Ahbap Rehberlik Ağı ve Ahbap Öğrenme Döngüsü üzerinde çalışıyoruz. Ahbap olmak sürekli gelişmek ve geliştirmek, sürdürülebilir projelerle sosyal yaşamı ve gezegeni daha ideal bir yere taşımak ise bunu birbirimize sunduğumuz katkıyla pekiştirebileceğimize inanıyoruz.

✓ Hayal ettiğimiz bu vizyona erişebilmek için uluslarara­sı temsilciliklerimize fikir, eğitim, proje, tasarım değer­leri sunabileceğimiz Ahbap Teknoloji ve Sanat Köyü’nü kurmaya doğru ilerliyoruz. Bu eko/teknolojik kampüste Ahbap Değerlerini birlikte yaşama/çalışma kültürü ile pekiştirirken temsilcilik ağımıza da Ahbap Mayasını taşımayı ümit ediyoruz.

 

 

COVID-19 tedbirleri binlerce çalışanı etkiledi

Haluk Levent: “Hedefimiz Ahbap’ı Uluslararası Boyuta Taşımak”

Selda Susal Saatçi – Anadolu Efes Kurumsal İletişim ve İlişkiler Direktörü

✓ COVID-19 tedbirleri kapsamında çok sayıda restoran, kafe, bar, taverna gibi işletmeler geçici olarak kepenklerini kapattı. Bu durumdan en çok garson, komi, barmen, aşçı gibi yıllardır sektöre emek verenler etkilendi. Bir kısmının işini kaybet­tiğini, bir kısmının ücretsiz izne çıkarıldığını, bir kısmının da maaşları tam alamadığını gözlemledik.

✓ Bu kapsamda, Anadolu Efes olarak bu zorlu ve belirsiz dönemde içinde faaliyet gösterdiğimiz ekosisteminin yanında olmak için 1 milyon TL kaynak ayırdık ve Ahbap Derneği ile “Dayanışma Birlikte Güzel”i başlattık.

Sektör emekçilerinin yanında olmak istedik

✓ Tüm başvurular Ah­bap tarafından alındı. 5 bin sektör çalışanına destek için yola çık­mıştık. Sonrasında bu sayıyı yaklaşık 7 bine çıkarttık ve çalışanla­rımızın da katkıları ile ilan edilen kriterlere uyan herkesin yanında olduk. Temel gıda ve ihtiyaçlarını karşılaya­bilmelerine için ulaştır­dığımız alışveriş kart­larının onlara destek olduğunu umuyoruz.

✓ Tüm dünya sıra dışı bir dönemden geçiyor. Bu zor günlerde dayanışmanın önemli olduğunu biliyor ve içinde bulunduğumuz döne­mi birbirimizden güç alarak atlatabileceğimize inanıyo­ruz. Bu bağlamda “Dayanış­ma Birlikte Güzel” kam­panyası ile COVID-19’dan olumsuz yönde etkilenen sektör emekçilerinin yanında olmak istedik. Dayanışma kampanyasından, geçici süreyle kapatılan yeme içme ve eğlence mekanlarında çalışmış olan, bu kapsamda işten çıkarılmış, ücretsiz izne ayrılmış, maaşını tam ya da hiç alamayan sektör çalışan­ları faydalanabildi.

 

Topluma pozitif etki yaratmaya odaklanıyoruz

✓ Anadolu Efes olarak, faaliyet gösterdiğimiz toplumun değerlerine ve kültürüne saygı gösteri­yor, sosyal fayda projeleri ile içinde yaşadığımız topluma pozitif etki yaratmaya odaklanıyoruz.

✓ Yerel kalkınma ve kadınların güçlendirilmesi için sürdü­rülebilir turizm ve tarımı, sosyo-kültürel gelişim için tiyatro, sinema, spor ve müziği, gençlere ve geleceğe inanan bir şirket olarak da inovasyon ve girişimcilik ekosistemini destekliyoruz. 40 yıldır tarıma, 13 yıldır turizme, 44 yıldır spora, 33 yıldır sinemaya, 28 yıldır da tiyatroya katkılarımız devam ediyor.

HIZLI VE ETKIN OLMAK ISTEDIĞIMIZ IÇIN AHBAP’I SEÇTIK

✓ İş ortağımız tekel bayi­lerinin sokaktaki dostları­mız için bağışladığı her 1 kg mama için biz de 5 kg mama bağışladık. Böylelik­le yaklaşık 8 ton mamayı sokaktaki canlara ulaştırdık. Mama kampanyasının yanı sıra 500 adedi tekel bayi­lerimize, 500 adedi de yine Ahbap’ın belirlediği ihtiyaç bölgelerine ulaştırılmak üze­re bin adet kedi ve köpek evi ile sokak hayvanlarımızın yanında olduk.

✓ Dayanışma kampanyamızın hızlı ve etkin olmasını istedik ve bu anlamda Ahbap Derneği’ne iş birlikleri için çok teşekkür ederiz. “Dayanışma Birlikte Güzel”den sonra yeme içme sektöründeki işletmelerin kapanmasıyla sokaktaki patili dostlarımız için de kayıtsız kalmadık ve Ahbap ile “Kendine Has Dayanışma”yı hayata geçirdik.

Ahbap Anadolu Efes haluk levent
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İklim inovasyonunda öne çıkan 3 trend
Haberler
İklim inovasyonunda öne çıkan 3 trend
İrem Alimoğlu
26 Nisan 2025
Apple'dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
Haberler
Apple’dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
İrem Alimoğlu
2 Mayıs 2025
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Haberler
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Marketing Türkiye
9 Mayıs 2025
"Küçük lüksler" teorisinin mimarı, Estée Lauder’ın sahibi Leonard Lauder hayatını kaybetti
Haberler
“Küçük lüksler” teorisinin mimarı, Estée Lauder’ın sahibi Leonard Lauder hayatını kaybetti
İrem Alimoğlu
7 saat önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.