7 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dijital platformlardan haber kanallarının izlenme oranı ikiye katlandı
Haberler

Dijital platformlardan haber kanallarının izlenme oranı ikiye katlandı

Marketing Türkiye
22 Mart 2020
2 dk okuma

Koronavirüs salgını riskine karşı alınan önlemler çerçevesinde evden çıkmayanlar dijital platformlara daha fazla ilgi göstermeye başladı. BluTV, bu dönemde hem üye hem de izlenme sayılarındaki artışın yanı sıra gündemi kaçırmak istemeyenlerin canlı yayın üzerinden haber kanallarını izlenme oranının ise iki katına çıktığının altını çizdi.

Koronavirüs salgını riskine karşı alınan önlemler çerçevesinde okulların tatil edilmesi ve birçok şirketin evden çalışma sistemine geçişi, evde geçirilen zamanı artırdı. Yetkili mercilerin uyarıları nedeniyle sosyal izolasyon yaşayanlar, bu süreci daha keyifli, verimli ve gündemden uzaklaşmadan geçirmek için çeşitli aktivitelere yöneldi. Dijital platformları izlemek de bu aktivitelerin en ilgi görenlerinden biri oldu.

Günlük koşuşturma içinde diziler dahil birçok içeriği hafta sonu ya da akşam saatlerinde takip edenler, günü dijital platformlarda geçirmeye başladı. BluTV bu dönemde hem üye hem de izlenme oranlarının ciddi anlamda arttığını açıkladı.

Dijital platformdan haber izlenme oranı yüzde 50 arttı

12 Mart 2020 tarihinden bu yana haber kanallarına büyük ilgi vardı. BluTV’nin canlı yayın özelliği üzerinden haber kanallarının izleme süreleri neredeyse yüzde 50 artış gösterdi.

Günlük üye kazanımında yüzde 100; izlenme sürelerinde ise yüzde 40 artış yaşandı

Konuya ilişkin bilgi veren BluTV İçerik Direktörü Deniz Şaşmaz Oflaz, “12 Mart’tan itibaren günlük yeni üye sayımız yüzde 100 arttı, izlenme süreleri ise önceki haftalara göre yüzde 40 oranında arttı. En çok izlenen 10 içerik ise Sokağın Çocukları, Aynen Aynen, Canlı Yayın Haber Kanalları, Pavyon, Ankara Havası, The Handmaid’s Tale, Ganyan, The New Pope, The Pier ve The Walking Dead oldu. Ayrıca yine 09.00-18.00 yapılan izlemelerde yüzde 21 oranında artış var. Bu da bize insanların, Sağlık Bakanlığı ve pek çok yetkilinin sürekli olarak tekrarladığı önlemlere uyduğu ve evde daha çok vakit geçirdiği bilgisini veriyor. Bu gibi sosyal izolasyon zamanlarında, kendimizi daha meşgul tutmak ve panikten de uzaklaşmak için evde yapılabilecek faaliyetlere daha fazla ihtiyacımız olacak gibi görünüyor. BluTV’de yaşanan izlenme artışlarını da buna bağlayabiliriz” dedi.

1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
4 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
5 Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Güncel Haberler
Türkiye, çikolatayla global pazarda vites yükseltti: İlk yarıda yüzde 61 artış
Türkiye, çikolatayla global pazarda vites yükseltti: İlk yarıda yüzde 61 artış
Jack Dorsey, "merkeziyetsiz" mesajlaşma platformunu duyurdu: BitChat!
Jack Dorsey, “merkeziyetsiz” mesajlaşma platformunu duyurdu: BitChat!
Şarap lekeli zarflar nasıl bir pazarlama aracına dönüştü?
Şarap lekeli zarflar nasıl bir pazarlama aracına dönüştü?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!
Araştırma
Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
MNG Kargo'dan DHL'e dönüşümün perde arkası
Haberler
MNG Kargo’dan DHL’e dönüşümün perde arkası
Marketing Türkiye
23 Mayıs 2025
Instagram’dan 8 yeni özellik
Haberler
Instagram’dan 8 yeni özellik
Marketing Türkiye
2 hafta önce
OpenAI, yeni yapay zeka modeli "o3-pro"yu duyurdu
Haberler
OpenAI, yeni yapay zeka modeli “o3-pro”yu duyurdu
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.