13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

“Bu festival sektörün sıçrama tahtası olacak”

Marketing Türkiye
25 Eylül 2013
2 dk okuma

Reklam, medya, pazarlama ve iletişim dünyasının tüm paydaşlarını buluşturan Türkiye’nin ilk yaratıcılık festivali; “25’inci Kristal Elma Yaratıcılık Festivali” Turkcell ana sponsorluğunda;25 Eylül günü İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde düzenlenen açılış oturumuyla başladı.

Açılış oturumunda Turkcell Pazarlama İletişim Direktörü Alpay Alptekin, Kristal Elma sponsorluğunun Turkcell’in yaratıcılığı destekleme misyonuyla örtüştüğünü belirterek şunları söyledi:“Turkcell, kurulduğu günden bu yana yaratıcılığı ve yenilikçiliği temel prensip olarak benimsedi. Kristal Elma’ya sponsor olmamızın ana amacı da bu temel prensip doğrultusunda yaratıcılığı desteklemek. Festival’in bu sene kazandığı yeni boyutlar bizi de çok heyecanlandırdı. Bunun Türkiye’deki pazarlama ve reklam endüstrisi için bir sıçrama tahtası olacağına inanıyoruz.”

“Turkcell olarak yeni medyanın olanaklarıyla çağın yaratıcılık anlayışını teknolojinin gücüyle destekliyoruz.”

Alptekin, günümüzün değişen dünyasında yeni medyanın önemini vurgulayarak; “Gelişen pazarlama dünyasında, müşteriyi anlamak, tanımak, ona uygun mesajlar vermek ve bunların hepsini ölçümleyerek yapmak giderek daha da önemli hale geliyor. Teknoloji en fazla reklam ve pazarlama dünyasının kurallarını değiştirdi. Çünkü müşterilerin beklentileri değişti. Artık mecraların birbiriyle bağlantılı olarak çalıştığı yepyeni bir dünyada yepyeni bir yaratıcılık anlayışıyla çalışıyoruz. Biz de tam bu işin içindeyiz, şirket olarak vizyonumuzda “teknoloji ile değer yaratmak” var. Müşteriye odaklanmanın mobille mümkün olduğunu anlatmak istiyoruz. Turkcell Yeni Medya çözümlerimiz ile hem pazarlamacılara hem de müşterilerimize mobil teknolojileri kullanarak değer yaratıyoruz. Pazarlamacılarımıza mükemmel bir hedefleme yapmalarını sağlarken, müşterilerimizin de kendilerine yönelik ürünlerden ve tekliflerden haberdar olmasını sağlıyoruz. O yüzden bu festival bizim için ayrı bir anlam taşıyor. Bu alanda yaratıcı zihinlerle güçleri birleştirmek, birlikte düşünmek, omuz omuza çalışmak için önemli bir olanak sunan Kristal Elma Yaratıcılık Festivali’nin Ana Sponsoru olmaktan gurur duyuyoruz” dedi.

“gnçtrkcll ile gençlerin yaratıcılığını desteklemek üzere Future 25’e sponsor olduk.”
Ana Sponsorluğun yanı sıra gnçtrkcll ile Future 25 yarışmasına da sponsor olduklarını ifade eden Alptekin, yaratıcı endüstrilerin geleceğini şekillendirecek olan gençlere özel bu yarışma ile onların yaratıcılığını desteklemek istediklerini dile getirdi:“Gençlerin en büyük isteği, orada konuşmacı ya da katılımcı olarak yer alacak marka müdürlerine, kreatif direktörlere kendilerini tanıtabilmek ve onlarla bir bağlantı kurabilmek. Daima gençlerin yanında olan, kendilerini göstermeleri için fırsatlar yaratan bir marka olarak, bu yarışmayı önemsiyoruz. Bu amaçla gençlerin konferansa yüzde 50 indirimle katılmalarını sağlıyor, etkinlik alanında ulaşmak istedikleri isimlere daha kolay ulaşabilmeleri için yol gösteriyor, yarışmayı kazanan ekibin Cannes’a katılımını gnçtrkcll olarak destekliyoruz.”

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de "ucuz kahve" satışına başladı...
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de “ucuz kahve” satışına başladı…
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Haberler
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Advertorial
4 gün önce
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
Sena Tufan
3 hafta önce
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Haberler
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Sena Tufan
10 Ekim 2025
X’ten “güven” odaklı bir güncelleme: Kullanıcı profilleri şeffaflaşıyor
Haberler
X’ten “güven” odaklı bir güncelleme: Kullanıcı profilleri şeffaflaşıyor
Nafizcan Önder
17 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.