4 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Yoğun hayat temposunda ziyaretçilerimizin enerji kaynağıyız"
Haberler

“Yoğun hayat temposunda ziyaretçilerimizin enerji kaynağıyız”

Marketing Türkiye
22 Aralık 2018
2 dk okuma

“Türkiye’nin enerjisi güzel” söylemiyle istasyonlarını tüketicilerin iç enerjilerini yenileyebileceği merkezlere dönüştürmeyi amaçlayan TOTAL, geçtiğimiz aylarda başlattığı kapsamlı iletişim çalışmasına hız kesmeden devam ediyor. TOTAL Oil Türkiye A.Ş. Akaryakıt Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Beril Cabı Günermengi’den kampanya kapsamında yürütülen çalışmaları dinledik.

Son dönemde “Türkiye’nin enerjisi güzel!” sloganıyla bir iletişim çalışması başlattınız. TOTAL olarak “enerji” kavramına neden yoğunlaştığınızı açıklar mısınız?

Dünya üzerindeki neredeyse tüm organizmalar yaşamlarını sürdürebilmek için enerjiye ihtiyaç duyuyor. Doğrudan göz- lemleyemesek de bizi birbirimize bağlayan şey aslında enerji. Akaryakıt istasyonları da gündelik hayatımızda enerji takviyesi yapmak için en sık uğradığımız çözüm noktalarından biri. Biz TOTAL istasyonları olarak ziyaretçilerimize hayatlarını olağan akışında sürdürebilmeleri için enerji sağlıyoruz, bu sayede onların hayatlarına kısa bir süre için de olsa dokunabiliyoruz. Bu kısa süreyi de sadece araçlarının enerjisini yenilemek yerine, iç enerjilerini de yenileyerek daha büyük bir etki yaratabileceğimizi anladık. Türkiye’nin enerjisi güzel fikri bu noktadan çıktı.
Türkiye’nin 7 bölgesine yayılan 500 istasyonumuz aracılığıyla her gün yüzbinlerce kişiye dokunuyoruz, çok farklı hayatlara tanık oluyoruz. Büyük şehirlerdeki beyaz yaka çalışanların da kırsal bölgelerdeki çiftçilerin de ortak noktası bitmeyen bir hayat mücadelesi. Bu ülkenin her günü dört mevsim, hayatı çok yüksek tempoda yaşıyoruz ve gün içerisinde verdiğimiz küçük molalar sayesinde bu döngüyü sürdürebiliyoruz. Biz de markamızı bu molaların ev sahiplerinden biri olarak, sağladığımız hizmetler ve sunduğumuz ürünlerle ziyaretçilerimizin hayat mücadelelerinin enerji kaynağı olarak konumladık.

Bu yeni iletişim konsepti kapsamında ne tür çalışmalar yapıyorsunuz?


Biz ülke olarak yaşadığımız güzel anlardan besleniyoruz. Ortak kutlamalarımız, ortak heyecanlarımız bizi birbirimize daha çok bağlıyor ve bu enerji sayesinde pek çok sorunun üstesinden, makro ve mikro ölçekte, birlikte gelebiliyoruz. Biz de bu güzel enerjiyi ortaya çıkaracak anların sayısını artırarak bir bakıma sponsoru olmayı hedefliyoruz. Türkiye’nin enerjisi güzel kapsamındaki ilk projemiz, 10 yılı aşkın süredir destekçisi olduğumuz Antik Kent Smyrna’da, çocuklara yönelik gezi ve atölye çalışmaları organize etmek oldu. Her ay farklı yaş, eğitim ve sosyo-ekonomik gruptan öğrenciyi Smyrna’da ağırlıyor, onlara tarihi yerinde öğretmenin heyecanını yaşıyoruz.

Engellilere yönelik bir projeniz olduğunu duyduk. Detaylarını öğre
nebilir miyiz?


Hayat koşturması içerisinde enerjiye en
çok ihtiyaç duyacağını düşündüğümüz
işitme engelli ziyaretçilerimiz için istasyon çalışanlarımız işaret dili eği
timi aldı. İlk etapta İstanbul, Ankara ve
İzmir’deki 30 istasyonumuzda devreye aldı
ğımız proje kapsamında, İşitme Engelliler Eğitim Faaliyetleri Derneği ile ortak olarak, işaret dili eğitimleri verdik. Kısa sürede çok daha fazla şehre yaymayı planladığımız projemizi Aralık ayının başında hayata geçiriyoruz. Önümüzdeki dönemde TV, dijital kanallar ve açıkhava kullanımlarıyla iletişimini gerçekleştirmeyi planlıyoruz.

Kullandığınız taktiksel iletişim mecralarınız nelerdir?


Ziyaretçilerimizin büyük çoğunluğunu yoldaki sürücüler oluşturduğu için, onların günlük hayatlarına istasyonlarımız dışında da dokunmak için radyo sponsorlukları gerçekleştiriyoruz. İstasyonlarımızdan yaptığımız sürpriz yayınlarla da ziyaretçilerimizi her gün dinledikleri radyo programcılarıyla bir araya getirerek benzersiz deneyimler yaşatıyoruz. Bu deneyimleri sosyal medya aracılığıyla orada olmayanlarla da paylaşıyoruz. Önümüzdeki dönemde yol haritamızda ziyaretçilerimizin istasyon deneyimlerini zenginleştirmek için geliştirdiğimiz yeni ürün ve hizmetlerimizin iletişimi var. 2019’un başında yeni ürün ve hizmetlerimizin lansman iletişimlerini gerçekleştirmeyi hedefliyoruz.

1 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
2 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
3 Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
4 YouTube'da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report'ta!
YouTube’da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report’ta!
5 Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Güncel Haberler
Yapay zeka her ay 10 binden fazla kişiyi işinden ediyor
Yapay zeka her ay 10 binden fazla kişiyi işinden ediyor
OpenAI, 8,3 milyar dolarlık yatırım turuyla gücüne güç kattı
OpenAI, 8,3 milyar dolarlık yatırım turuyla gücüne güç kattı
Şirketler sürdürülebilirlikte yol aldı, döngüsel ekonomide takıldı!
Şirketler sürdürülebilirlikte yol aldı, döngüsel ekonomide takıldı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Airbnb ve Paramount'tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Haberler
Airbnb ve Paramount’tan mavi bir macera: Şirinler Köyü Belçika ormanlarında gerçek oldu
Sena Tufan
3 hafta önce
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Haberler
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Nafizcan Önder
1 Temmuz 2025
YouTube'da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report'ta!
Haberler
YouTube’da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report’ta!
Nafizcan Önder
5 gün önce
Artı ve TEV iş birliğindeki “Seçmeyelim” kampanyasına IPRA’dan çifte ödül
Haberler
Artı ve TEV iş birliğindeki “Seçmeyelim” kampanyasına IPRA’dan çifte ödül
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.