9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Okula dönüş kampanyalarında teknoloji ürünleri ipi göğüsledi
Haberler

Okula dönüş kampanyalarında teknoloji ürünleri ipi göğüsledi

Marketing Türkiye
30 Eylül 2018
1 dk okuma

Okula dönüş sezonuna bu yıl da teknoloji kampanyaları damga vurdu. BrandZone verilerine göre; en fazla kampanya düzenlenen kategoriler dizüstü bilgisayar ve akıllı telefon oldu.

Eylül ayı demek okula dönüş sezonu demek. Tüm sektörler için büyük bir hareketliliğin yaşandığı bu dönemde kampanyalarda da artış yaşanıyor.

Dizüstü bilgisayar zirvede yer aldı

BrandZone verilerine göre teknoloji kampanyalarında yüzde 18’lik kampanya oranı ve bin 518 kampanyayla dizüstü bilgisayar en fazla kampanya düzenlenen kategori oldu. Yüzde 17’lik kampanya oranı ve bin 410 kampanyayla akıllı telefon ikinci; yüzde 16’lık kampanya oranı ve bin 326 kampanyayla TV üçüncü; yüzde 6’lık kampanya oranı ve 489 kampanyayla bluetooth hoparlör dördüncü; yüzde 6’lık kampanya oranı ve 454 kampanyayla tablet kategorisi beşinci sırada yer aldı.

HP damgasını vurdu

Dizüstü bilgisayar kategorisinde toplamda bin 518 kampanya düzenlendi. Yüzde 44’lük kampanya oranı ve 675 kampanyayla HP en fazla kampanya düzenleyen marka oldu. Yüzde 5’lik kampanya oranı ve 82 kampanyayla Lenovo ikinci; yüzde 2’lik kampanya oranı ve 29 kampanyayla Asus üçüncü sırada yer aldı.

Akıllı telefonda TP-Link ilk sırada yer aldı

BrandZone verilerine göre; akıllı telefon kategorisinde toplamda bin 410 kampanya düzenlendi. Yüzde 20’lik kampanya oranı ve 279 kampanyayla TP-Link en fazla kampanya düzenleyen marka oldu. Yüzde 16’lık kampanya oranı ve 222 kampanyayla Samsung ikinci; yüzde 15’lik kampanya oranı ve 206 kampanyayla Apple üçüncü sırada yer aldı.

TV’de Samsung lider

TV kategorisinde toplamda bin 326 kampanya düzenlendi. Yüzde 49’luk kampanya oranı ve 655 kampanyayla Samsung en fazla kampanya düzenleyen marka oldu. Yüzde 16’lık kampanya oranı ve 217 kampanyayla LG ikinci; yüzde 7’lik kampanya oranı ve 89 kampanyayla Toshiba üçüncü sırada yer aldı.

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka sanatçı mı yoksa hırsız mı?
Haberler
Yapay zeka sanatçı mı yoksa hırsız mı?
Nafizcan Önder
5 Nisan 2025
2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Trend
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Nafizcan Önder
6 gün önce
İklim eyleminde güven krizi: Dünya, hükümetlerin niyetini sorgulamaya devam ediyor
Haberler
İklim eyleminde güven krizi: Dünya, hükümetlerin niyetini sorgulamaya devam ediyor
Sena Tufan
9 Nisan 2025
Zanaatkârla büyüyen marka: Hermès’ten stratejik üretim hamlesi
Haberler
Zanaatkârla büyüyen marka: Hermès’ten stratejik üretim hamlesi
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.