Eczacıbaşı’nın markaları hangi ajansla anlaştı? SesliHarfler İnteraktif Reklam Ajansı, Eczacıbaşı Girişim çatısı altında yer alan tüketim ürünlerinden Selin ve Hijyen Max’la anlaştı. SesliHarfler, Selin ve Hijyen Max markalarının dijital kreatif süreçlerini ve sosyal medyasını yönetecek. 1 “İdrar lekeli” pantolon akımı başladı: Fiyatı 608 dolar 2 İnsanlar bu çiçeği satın alıyor ama aslında yok! 3 90’ların ikonik telefonu geri dönüyor! 4 Lexus’tan gerilla şov: Yeni aracını lüks markaların kapısının önüne park etti 5 Snickers’dan uyarı: “Açken prompt yazmayın”Güncel Haberler Ayın öne çıkan global kampanyaları Brandverse Awards’a rekor katılım Pazarlama sektörü gerçeklik algısını yitiriyor!Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE