5 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Atasay yeni marka kimliğini tanıttı
Haberler

Atasay yeni marka kimliğini tanıttı

Marketing Türkiye
14 Aralık 2017
2 dk okuma

Türkiye’nin en köklü markalarından Atasay, 80. yılında marka kimliğini gençleştiriyor. Markanın gençleşen yeni marka kimliği, yaklaşımı ve marka dönüşüm süreci ilk kez 18. Marka Konferansı’nda tanıtıldı. 28 yaşında Atasay Mücevherat’ın CEO’su görevini üstlenen, dördüncü kuşak yöneticisi Atasay Kamer, Konferans’ta markanın dönüşüm ihtiyacını şu sözlerle özetledi: “Atasay’ın marka stratejisi ve kimliğini belirlemek için alanında uzman Landor’dan danışmanlık aldık. Bu dönüşümle moda kulvarındaki varlığımızı güçlendiriyoruz. Atasay bundan böyle tekstildeki “fast fashion” markalarının dilini, davranışını, rekabet dinamiklerini sergileyecek. Kadın modasının ayrılmaz parçası olduğunu, stil, tarz dediğimiz şeyin Atasay’la tamamlanabileceğini daha dinamik bir ruhla anlatacağız. Modaya daha büyük bir tutkuyla sahip çıkacağız.”

Atasay, genç, anı yakalayan, yüzü geleceğe dönük yeni marka kimliğini 18. Marka Konferansı’nda duyurdu. 80 yıllık tarihinden aldığı güçle yenilikçi yaklaşımı ve yeni kimliğini iş dünyasının önde gelen liderlerini bir araya getiren Marka Konferansı’nda paylaşan Atasay, yeni reklam filmini de ilk kez seyircisiyle buluşturmuş oldu.

28 yaşında Atasay Mücevherat’ın CEO’su görevini üstlenen, dördüncü kuşak yöneticisi Atasay Kamer, konferansta sunucu Burcu Esmersoy’un sorularını yanıtlayarak hem Atasay markasının yolculuğu hem de yeni marka kimliğini seyircilerle paylaştı.

Gelenekselden güncele, en yeni trendlere

80 yıllık bir geçmişe sahip olan, Türkiye’nin en tanınan lider kuyum markası Atasay’da neden böyle bir değişim ihtiyacı duyduklarını anlatan Atasay Kamer, güncelin, en yeni trendlerin ve gençleşme kavramlarının üzerinde özellikle durdu. Kamer, “Tüm dönüşümlerin de neden olduğu bir takım ortamlar var. Bu sefer Dubai’den aldığımız bir geri bildirim bizi hızlı bir yenilenmeye sürükledi. Dubai Mall da 7 senedir açık olan geleneksel kuyumcular arasında iki mağazamız var. AVM Fashion uzantısında yeni bir bölüm ekleme kararı alınca orada da bir mağaza daha açmak istedik. Çok geleneksel, köklü bir markasınız dediler. Bu cevap bizi gençlerin de isteyecekleri bir dünya markası olma yönünde karar almaya itti diyebilirim. Aslında bir parçası olduğumuz Moda sektörünün güncellenen kodlarını çözmeye çalıştık. Geleneksel marka tavrımızı geleceğe hazırlamak için kolları sıvadık. Yeni bir söylem güncel bir duruşa geçmeliydik. Sadece özel günlerin değil, her günün markası olmak, yeni nesli de heyecanlandırmak istiyorduk.” dedi.

Moda kulvarında daha güçlü bir Atasay

Atasay Kamer, marka dönüşümüyle, tekstildeki “fast fashion” markalarının dilini, davranışını, rekabet dinamiklerini sergileyeceklerini belirtti ve “Kadın modasının ayrılmaz parçası olduğunu, stil, tarz dediğimiz şeyin Atasay’la tamamlanabileceğini daha dinamik bir ruhla anlatacağız. Modaya daha büyük bir tutkuyla sahip çıkacağız” şeklinde konuştu.

 

1 Ticaret Bakanlığı'ndan "gizemli kutu" tanıtımlarına erişim engeli
Ticaret Bakanlığı’ndan “gizemli kutu” tanıtımlarına erişim engeli
2 Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
3 Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
4 Ağustos ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Ağustos ayının reyting şampiyonu gazetecileri
5 Turizmde pandemi: 10 kişiden 6'sı yazı tatilsiz kapattı
Turizmde pandemi: 10 kişiden 6’sı yazı tatilsiz kapattı
Güncel Haberler
James Dyson, Berlin’de Dyson'ın 11 yeni teknolojisini tanıttı
James Dyson, Berlin’de Dyson’ın 11 yeni teknolojisini tanıttı
İş dünyasında haftanın atamaları (30 Ağustos - 5 Eylül)
İş dünyasında haftanın atamaları (30 Ağustos – 5 Eylül)
Turknet logosunu değiştirerek marka kimliğini yeniledi
Turknet logosunu değiştirerek marka kimliğini yeniledi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

PayPal’dan sınırları aşan hamle: PayPal World
Haberler
PayPal’dan sınırları aşan hamle: PayPal World
Nafizcan Önder
23 Temmuz 2025
Ticaret Bakanlığı'ndan 30 sosyal medya hesabına yasa dışı bahis reklamı nedeniyle engel
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan 30 sosyal medya hesabına yasa dışı bahis reklamı nedeniyle engel
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Techwise Company, CEO ofisi yaklaşımıyla stratejik iletişimi yeniden şekillendiriyor
Haberler
Techwise Company, CEO ofisi yaklaşımıyla stratejik iletişimi yeniden şekillendiriyor
Marketing Türkiye
2 gün önce
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Haberler
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Marketing Türkiye
5 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.