25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Ülker Albeni’nin reklamını sosyal medya nasıl buldu?

Marketing Türkiye
10 Ocak 2013
2 dk okuma

Çikolata, bisküvi ve karamelin uyumunu sunan Albeni’nin reklam filmi “uyum” teması üzerine kurgulandı. Kampanya fikrinin çıkış noktası, Albeni’nin çikolata, bisküvi ve karamelin uyumu, farklı müzik türlerinin bir araya gelerek oluşturacakları uyum ile temsil edilmek isteniyor. Fikir doğrultusunda birbirinden farklı üç tarz olan Türk Halk Müziği, Pop Müzik ve Rock Müzik dallarından sanatçıların Albeni reklam müziğini uyum içinde seslendirmesi planlandı. Nil Karaibrahimgil tarafından bestelenen reklam müziğini üç farklı müzik dalından üç sanatçı uyum içinde seslendirdi. Halk Müziği, Pop ve Rock Müzik dallarının önde gelen isimleri Keremcem, Özlem Tekin ve Zara kendi tarzlarında seslendirdikleri reklam müziği ile mükemmel uyumu yakaladı. Çekimleri bir gün içinde tamamlanan reklam filminde, Özlem Tekin Albeni’nin çikolatasını, Keremcem bisküviyi ve Zara karameli temsil ediyor. Sanatçıların kıyafetleri bu eşleştirme doğrultusunda özel olarak tasarlandı. Kampanya Twitter’da da oldukça ses getirdi. İşte Twitter kullanıcılarının Albeni reklam filmi yorumları…

* Albeni reklamı, eurovision canlı performans öncesi ülke videoları gibi. “bir karamel ülkesi olan albenyadayız şimdi…” Bülend Özveren

* Kesinlikle albeni rakipsiz en kötü reklam. tüylerim diken diken oldu izleyince
* Albeni reklamı beni benden aldı valla o konuda napıcaz. En kötü reklam ödülleri de verilmeli arkadaş, sektör istiyor yapacak bişey yok..
* Bu albeni reklamı şaka heralde dimi. Sevdiğim çikolatadan soğuttular ya.
* albeni reklamı aşure olmuş hedef kitleye mezardakileride alsalarmış olurmuş:d
* Özeti Albeni reklami vurguyu düzeltseymiş mikemmel olurmuş bu haliyle farkındalık engelini aşıp ilgilenmeye yol açar rafları hareketlendirir
* ”Celebrity mi? Albeni reklamı ile öldü canım o!” -William Bernbach
* İlk cv’mi Alametifarika’ya göndermeye karar verdim çünkü Albeni için süper metin yazdım; ‘ye bunu, ye bunu, ye ye bunu, yeee bunu+3 sanatçı’
Kampanya Künyesi
Reklamın Başlığı: Albeni Uyum Kampanyası
Reklamveren: Ülker
Reklamveren Temsilcisi: Z. Cengiz Acar, Aslı Özen Turhan, Ezgi Nur Tamdoğan
Reklam Ajansı: Alametifarika
Alametifarika Yaratıcı Ekibi: Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal, Erkul Yazgan, Zeynep Ordu, Ozan Özüm Özbey, Odisseas Sevsevme, Taner Ardalı, Seden Padır, Berkay Tahmaz, Çağrı Ark, Sertuğ Alptekin, Başar Sarıkaya.
Medya Ajansı: Mediavest
Medya Planlamacı: Zeynep Arda Çolak, Hüsnü Erden, Lale Dal (Ülker), Aylin Aldinç, Ayçin Tektaş, İpek Erdim (Mediavest)
Yönetmen: Özer Feyzioğlu
Prodüksiyon Şirketi: 2012 Production
Müzik: Nil Karaibrahimgil
Kullanılan Mecralar: TV, radyo, internet 

{youtube}3BYRcEnoF_g|450|280{/youtube}

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
4 Instagram’dan 8 yeni özellik
Instagram’dan 8 yeni özellik
5 Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Güncel Haberler
Warner Bros. Türkiye Lideri Jamie Cooke: “Türkiye hikayeleri tüketen değil şekillendiren bir pazar”
Warner Bros. Türkiye Lideri Jamie Cooke: “Türkiye hikayeleri tüketen değil şekillendiren bir pazar”
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Trump’tan yeni ticaret hamlesi: iPhone üretimi ülkeye dönebilir
Haberler
Trump’tan yeni ticaret hamlesi: iPhone üretimi ülkeye dönebilir
İrem Alimoğlu
9 Nisan 2025
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Haberler
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
Nafizcan Önder
2 saat önce
Türkiye'de üretken yapay zeka yükselişte
Haberler
Türkiye’de üretken yapay zeka yükselişte
İrem Alimoğlu
26 Nisan 2025
Türkiye yapay zeka kullanımı yeterliliğinde 109 ülke arasında 55. sırada
Haberler
Türkiye yapay zeka kullanımı yeterliliğinde 109 ülke arasında 55. sırada
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.