10 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Maskot deyip geçmeyin!

Marketing Türkiye
25 Aralık 2012
1 dk okuma

Antenleriyle bir iletişim elçisi olan Turkcell’in sarı karıncası cellocan, lila rengiyle Alp’lerden gelen sütün doğallığını temsil eden ve evimize kadar giren Milka’nın ineği, durmaksızın davul çalan ve enerjinin simgesi haline gelen Duracell’in ayıcığı, kokulu çarşafların, havluların üzerine süzülen Yumoş’un yumuşacık ayıcığı. İşte tüm bu maskotların hepsi bir markaya can veriyor ve markaları rakiplerinden farklılaştırıyor. İyi de markaların büyük yatırımlar yaptığı ve büyük beklentilerle tüketicisinin karşısına çıkardığı bu maskotları tüketici ne kadar seviyor?

 

 

Bu haberin videosunu izlemek için tıklayınız. 

1 Togg’dan Almanya çıkarması: Kenan İmirzalıoğlu ile “Biz geldik!” mesajı
Togg’dan Almanya çıkarması: Kenan İmirzalıoğlu ile “Biz geldik!” mesajı
2 Temu Türkiye'deki yeni iş ortaklarını duyurdu
Temu Türkiye’deki yeni iş ortaklarını duyurdu
3 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
4 Lahmacun Endeksi'nin Ağustos sonuçları açıklandı: O artık yeni lüks!
Lahmacun Endeksi’nin Ağustos sonuçları açıklandı: O artık yeni lüks!
5 Google hizmetlerine saatlerdir erişilemiyor: Google'dan ilk açıklama geldi!
Google hizmetlerine saatlerdir erişilemiyor: Google’dan ilk açıklama geldi!
Güncel Haberler
Banksy'nin "adaleti" ablukadan çıkamadı!
Banksy’nin “adaleti” ablukadan çıkamadı!
Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Akıllı ev asistanlarında yeni dönem: Google'dan "Gemini for Home" hamlesi
Haberler
Akıllı ev asistanlarında yeni dönem: Google’dan “Gemini for Home” hamlesi
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Yapay zeka aramayı yeniden şekillendiriyor. Peki, pazarlamacılar ne yapmalı?
Haberler
Yapay zeka aramayı yeniden şekillendiriyor. Peki, pazarlamacılar ne yapmalı?
Nafizcan Önder
4 hafta önce
"Yapay zekanın babası" Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
Haberler
“Yapay zekanın babası” Hinton uyardı: Kontrolden çıkabilecek bir zeka mı geliştiriyoruz?
İrem Alimoğlu
5 Ağustos 2025
Z kuşağı, işi çabuk bırakıyor, yenisini bulmakta ise acele etmiyor!
Haberler
Z kuşağı, işi çabuk bırakıyor, yenisini bulmakta ise acele etmiyor!
Sena Tufan
10 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.