11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

HSBC Global’den Türkçe reklam!

Marketing Türkiye
14 Kasım 2012
2 dk okuma

 

HSBC, faaliyet gösterdiği 80’nün üzerinde ülke ve bölgede kurumsal ve ticari bankacılık işkollarının tanıtımı amacıyla hayata geçirdiği pazarlama kampanyası kapsamında çekilen yeni reklam filminde Türk girişimciliğini anlattı. Genç bir Türk girişimcinin teknoloji alanındaki fikrini geliştirerek uluslararası bir başarı yakalamasını konu eden film İstanbul’da çekildi. Türk oyuncuların rol aldığı film, gösterildiği ülkelerde kısmen Türkçe olarak yayınlanacak. HSBC’nin yeni reklam filminde ülke olarak Türkiye’yi seçmesinin altında HSBC Grubu’nun Türkiye pazarına olan yüksek inancının olduğunu vurgulayan HSBC Kurumsal ve Ticari Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Virma Sökmen, HSBC ekonomistlerinin Türkiye’nin 2050 yılına kadar dünyanın ilk 10 ekonomisi arasına gireceği yönünde beklentileri olduğunu belirtti. Sökmen, sözlerine şöyle devam etti: “Türkiye HSBC Grubu içerisinde öncelikli pazarlar arasında yer alıyor. HSBC Grubu geçen sene Türkiye’ye yatırım yapıp, büyüyeceği öncelikli 20 pazar arasına aldı ve bu doğrultuda biz de stratejik büyüme planımızı HSBC Türkiye olarak hayata geçirdik. Türkiye ekonomisinin gücü, parlak geleceği ayrıca,  nüfusun yarısından fazlasının 28 yaşın altında olması ve Facebook, Google gibi internet sitelerine olan yüksek ilgi  bu kararda etkili oldu.” HSBC’nin 27.1 milyar dolar marka değeri ile BrandFinance tarafından 2011 yılında dünyanın en değerli finans markası seçildiğini belirten Virma Sökmen, yeni reklam filminde Türkiye’nin seçilmesiyle ilgili olarak şunları söyledi: “Global kampanyamızda Türk girişimciliğinin gündeme getirilmesi, Türkiye’ye olan yatırım ilgisinin daha da artmasına katkı sağlayacak. Muhteşem İstanbul görüntüleri olan bu reklam filmimiz Türkiye’nin ekonomik performansının vurgulanması açısından çok önemli ve yatırım çevrelerinin dikkatini Türkiye’ye çekecek.” Türkiye’nin en önemli değerlerinden biri olan geleneksel aile bağlarına da vurgu yapan reklam filminde HSBC “İş dünyasının uluslararası bağlantılarla büyüyeceğine inanıyoruz” mesajının altını çiziyor. 
{youtube}z6JFlzTNpKM|450|280{/youtube}
HSBC Global reklam filminin künyesi:
HSBC Global Kreatif Direktörü:         Axel Chaldecott
Uygulayıcı Kreatif Direktör:               Seyoan Vela (JWT Dubai)
Kreatif Direktörler:                             Richard Hol & Tristan Fitzgerald (JWT Dubai)
Planners (Kreatif Ajans):                    Orlando Hooper-Greenhill, Ben Tan
Müşteri Yönetimi:                               Joe Petyan

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
3 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
4 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
5 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
Güncel Haberler
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Şenpiliç “itibarını” korumalı
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Özgür Özel'den merkez medyaya boykot çağrısı
Haberler
Özgür Özel’den merkez medyaya boykot çağrısı
Marketing Türkiye
24 Mart 2025
Marketing Türkiye 35 yaşında / III
Haberler
Marketing Türkiye 35 yaşında / III
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Yoksa sizin hala baristanız yok mu?
Haberler
Yoksa sizin hala baristanız yok mu?
Sena Tufan
6 Nisan 2025
En çok konuşulan dizi oyuncuları: Genç yetenekler sosyal medyada, tecrübeli oyuncular geleneksel medyada öne çıkıyor!
Haberler
En çok konuşulan dizi oyuncuları: Genç yetenekler sosyal medyada, tecrübeli oyuncular geleneksel medyada öne çıkıyor!
Marketing Türkiye
16 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.