Otomobil sektörünün ilk programatik TV kampanyası
Programatik TV’de otomotiv sektörünün ilki, Toyota Türkiye’den geldi. Hibrit teknolojisini geliştiren ilk marka olan Toyota, reklam hedefleme teknolojilerinin en yenilikçisi olan TV programatik pazarında da otomotiv sektörünün ilki oldu. Reklam hedefleme teknolojilerinin en ileri uygulaması olan programatik ile yakıt teknolojisinin en ileri uygulamalarından hibriti birleştiren kampanya; smart tv kullanıcılarına çarpıcı bir reklam mesajı ile ulaştı; “Smart TV sahibi olarak teknolojiye meraklısınız, o zaman Toyota Hybrid Teknolojisi tam size göre”
HBBTV alt yapısına yatırım yapan Star TV’de doğru içerikle yapılan reklam gösterimlerine yüzde 95 oranında görünürlük ile başlayan Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş., medya ajansı UM Türkiye ile programatik kullanımlarını detaylandırarak 2017’de de hedefleme stratejisini geliştirmeye devam ediyor.