18 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
2016’nın En Başarılı Pazarlama Stratejileri
Haberler

2016’nın En Başarılı Pazarlama Stratejileri

Marketing Türkiye
17 Ocak 2017
3 dk okuma

2016 özellikle yurt dışı festivallerden eli boş dönen marka ve ajanslarımızla yaratıcılık kavramını yeniden sorguladığımız bir yıl oldu. Ancak elbette sektörde bu karanlık tabloda umut ışığı olan çalışmalar da yapıldı. Türkiye’nin önde gelen marka danışmanları işte o kampanyaları Marketing Türkiye için değerlendirdi.

Haber: Merve Şahin [email protected]

DANONE: Sağlıksal nedenlerden dolayı çocuklarını abur cuburdan uzak tutmaya çalışan ebeveynlere sütlü atıştırmalıklarla cevap verdi

danonaVESTEL: Akıllı telefon piyasasına girmekte geciken Vestel, reklam diliyle kendine bir pazar yaratmayı başardı.

vestelLETGO: letgo, “Atsak atılmaz, satsak satılmaz” kampanyasıyla hem ürünün külfetinden kurtaran hem de eskilerin tekrar bir ekonomik girdiye dönüşmesini sağlayan başarılı bir platform oldu.

letgoTRUMP: “Güçlü marka demek; güvenilir olmak, tutarlı olmak, hayranlık uyandırmak ve ilham vermektir” algısını yerle bir ederek otantik ve güçlü bir kişisel marka inşa etti.

tranpLC WAIKIKI: Her zaman ne yaptığını iyi biliyor. Üstüne yurt dışı açılımları da iyi gidiyor

LCVODAFONE ARENA: Vodafone’nun Beşiktaş JK Vodafone Arena özelinde yaptığı çalışmalar sadece BJK taraftar grubunu değil birçok kesimi etkiledi.

arenaMİGROS: Tüm sektörel zorluklara rağmen hala çekirdek hedef kitlesinin sadakatini koruyarak iyi şeyler yapmaya devam ediyor.

migrosGETİR: getir, kriz anlarını çözüyor. Kısa sürede bu başarıyı yakalamasının ardında bu önemli iç görü, cesur mor renkleri ve hızlı teslim sürelerinin etkisi büyük.

getirZEN PIRLANTA: Yaptığı kampanyayla “Hediye bozdurulmaz ve paraya çevrilmez” algısını değiştirdi ve bunu hediyenin ilk sahibine vefasını göstererek yaptı.

zenZUBİZU: Markanın lansmanının sadece marka iş birlikleri ve tüketiciye sunulan ekonomik avantajlara bağlı olması değil, güncel trendlere dayanması ZUBİZU’yu başarılı kıldı.

zubiDACIA: “Kendi kendini satabilen tek otomobil” lafı dolandırmaya ve uzatmaya gerek yok, bu otomobil senin için uygun.

daciaÜLKER: “Mutluluk” temasını, bu sene Avrupa Şampiyonası’na özel hazırladığı reklamlarında çok güzel ve etkili bir tarzda ele aldı.

ülkerING BANK: ING Bank, reklamlarında hep aynı noktaya atış yaparak yabancı bir bankayı, çok dozunda yerelleştirdi.

inegORKID: Pozitif ayrımcılık yapan, kadını özgür bir birey olarak gören, kadına eşit yaşama cesareti veren reklam anlayışının iyi bir örneği olan “Kız gibi yap” marka söylemini bu yıl daha da geliştirdi.

orkitPEPSI: ABD’de de şehir efsanesi haline gelen kör testiyle Pepsi, geç de olsa kendileri hakkında en çok konuşulan konudan faydalanmayı bildi.

pepsi2016’nın En Başarılı Pazarlama Stratejileri listesinin ortaya çıkmasında katkısı bulunan marka danışmanları:
Hakan Senbir
Murat Şaylan
Güven Borça
Yelda İpekli
Turgay Adıyaman
Yunus Baran
Serhan Ok

Ayrıntılar Marketing Türkiye Ocak sayısında…

1 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
2 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
3 Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
4 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
5 Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Güncel Haberler
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Epica Awards'tan Türkiye'ye 2 ödül!
Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül!
Türkiye'de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Türkiye’de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Haberler
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Sena Tufan
1 hafta önce
The Ordinary "Periodic Fable" ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Haberler
The Ordinary “Periodic Fable” ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Sena Tufan
16 Ekim 2025
Eylül ayının en çok izlenen gazetecileri açıklandı: Zirve ilk kez değişti!
Haberler
Eylül ayının en çok izlenen gazetecileri açıklandı: Zirve ilk kez değişti!
Nafizcan Önder
2 Ekim 2025
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
Haberler
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
İrem Alimoğlu
4 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.