
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Deloitte ve Marketing Türkiye iş birliğiyle Zorlu PSM’de gerçekleştirilen The TECH Summit, FINTECH ve ECHO sahnelerinde gerçekleşen oturumlarla ikinci günü geride bıraktı. “Tech Powered Finance” ve “AI Powered Commerce” temaları etrafında şekillenen oturumlarda iş dünyasının öncü isimleri, finansal teknolojilerden dijital ticaretin dönüşümüne uzanan geniş bir yelpazede görüşlerini paylaştı.
Deloitte ve Marketing Türkiye’nin içerik gücü ve küresel veri birikimiyle zenginleştirdiği The TECH Summit’in ikinci günü tamamlandı. 3 Aralık’ta Zorlu PSM’de “AI Powered Future” temasıyla başlayan zirvenin ikinci gününde katılımcılar, FINTECH ve ECHO sahnelerinde finansal teknolojilerden dijital ticaretin dönüşümüne uzanan geniş bir perspektifte değerli içgörüler paylaştı.
“AI Powered Commerce” sahnesinde sektörün önde gelen temsilcileri, yapay zekanın ticaretin dönüşümündeki rolünü çok boyutlu bir perspektifle ele aldı. T.C. Ticaret Bakanlığı İhracat Genel Müdürlüğü E-İhracat ve Yeni Nesil Teknolojiler Dairesi Başkanı Hasan Önal, Teknosa’dan Emre Kurtoğlu ve Serap Balkan, Passo Genel Müdürü Atıl Aykar, Karnaval Medya Grubu CEO’su Burak Can, Migros Müşteri Deneyimi Stratejileri ve Pazarlama İletişimi Direktörü Sinem Serdar ve Casper’dan Feray Karaman oturumlarda görüşlerini paylaştı.
Günün ilerleyen bölümlerinde Trendyol Veri Bilimi Lideri Nezir Alp, sahibinden.com Ürün Geliştirme ve Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Bora Biçer, Salt Genel Müdürü Deniz Ova ve Salt Araştırma ve Programlar Yardımcı Direktörü Lorans Tanatar Baruh sahnede yer aldı. TVEkstra Kurucu Ortağı Murat Atay’ın “Adaptive Intelligence” değerlendirmeleri ile devam eden program, InCrea360 Şirket Müdürü Sevilay Kop ve InTechno360 Teknoloji Direktörü Çağın Kahraman’ın ajans modellerine yönelik içgörüleriyle tamamlandı.
The TECH Summit’in ikinci gününde neler konuşuldu?
Marketing Türkiye The TECH Summit'in 2. gününde açılış konuşmasını gerçekleştiren Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, “3 gün boyunca hayatın her alanını etkileyerek ileri deneyimler yaratan teknoloji ve en çok konuştuğumuz yapay zekayı biz de konuşacağız” dedi. pic.twitter.com/dmPLknLabr
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
Deloitte Finansal Hizmetler Lideri Cüneyt Kırlar, “Fintech Trendleri ve Geleceği” başlıklı sunumunu, The TECH Summit Tech Powered Finance sahnesinde gerçekleştiriyor.https://t.co/oC3Zlg7wRq pic.twitter.com/g3u7rRm0Th
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
Aktif Bank Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Kadir Mustafa Öztürk “Türkiye’nin En Kapsamlı Fintech Ekosistemi Nasıl Olunur” adlı oturumda yaptığı sunumunu gerçekleştiriyor.
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
CANLI YAYIN: https://t.co/oC3Zlg7wRq pic.twitter.com/6WTGnuJaoP
Türkiye İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Lüle ve TikTok Türkiye, Orta ve Güney Asya Küresel İş Çözümleri Lideri Barış Aldanmaz “3,5 Saniyede Müşteriye Dokunmak: Bankacılıkta İletişimin Yeni Normali” oturumunda içgörülerini paylaşıyor.
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
https://t.co/oC3Zlg7wRq pic.twitter.com/d5QETCaqfD
Tami Genel Müdürü Melda Çetin “Kullanıcı Deneyimini Dönüştüren Stratejiler”i The TECH Summit sahnesinde anlatıyor. https://t.co/oC3Zlg7wRq #MarketingTurkiyeTTS pic.twitter.com/xqh4tSfHK4
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
Pay N Kolay Genel Müdürü Haluk Yum: İş modelimizi kurarken esnafın kazancına endeksledik her şeyi. Onların kazandığı bir modelde bizim de kazandığımızı gördük. Bugün geldiğimiz noktada hem dijitali hem fizikseli çalıştıran hibrit bir ödeme oyuncusuyuz. https://t.co/oC3Zlg7wRq
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
UPT Genel Müdürü Murat Kastan, Pay N Kolay Genel Müdürü Haluk Yum, Aktif Tech Genel Müdürü Özgür Bilgin “Fintech’te Bütünleşik Akıl“ oturumunda bir araya gelerek sektörün bugününü ve geleceğini mercek altına alıyor. https://t.co/oC3Zlg7wRq #MarketingTurkiyeTTS pic.twitter.com/Ya7ed904Jc
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
T.C. Ticaret Bakanlığı İhracat Genel Müdürlüğü E-İhracat ve Yeni Nesil Teknolojiler Dairesi Başkanı Hasan Önal ve Deloitte Digital Türkiye Lideri Özlem Yanmaz, The TECH Summit'te "İhracatta Yeni Nesil Dönüşüm: Kolaydan Küresele" oturumunda değerlendirmelerde bulunuyor. pic.twitter.com/IE3DiCaXu8
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
Teknosa Dijital Ticaret ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Emre Kurtoğlu ve Teknosa Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Serap Balkan, “Teknoloji Perakendesini Tasarlayan Yeni Denklem: İnsan, Yapay Zeka ve Duygu” başlığını değerlendiriyor.https://t.co/oC3Zlg6Z1S pic.twitter.com/CD9CqgdGQ2
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
Passo Genel Müdürü Atıl Aykar:
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
"Yeni kavramımız: Rutini kır! Dışarı çık, hayata katıl. Dışarıda büyük bir dünya seni bekliyor, Passo bu dünyaya katılmanda sana yardımcı olsun. Passo’nun bu amaca hizmet edebilecek bir köprü olduğunu düşündük…"https://t.co/oC3Zlg7wRq pic.twitter.com/t267xh9zf1
Karnaval Medya Grubu CEO’su Burak Can:
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
Duygu temelli iletişim her şeye rağmen ön planda. Sadece geçmişte kullandığımız radyo cihazları öldü. Çok ekranlı dünyada kaybolmayan tek şey ses. Ekranın olmadığı yerlerde ses var. https://t.co/oC3Zlg7wRq pic.twitter.com/bBjtq9tZUK
The TECH Summit'te Migros Müşteri Deneyim Stratejileri ve Pazarlama İletişimi Direktörü Sinem Serdar "Content Unplugged" oturumunda bir sunum gerçekleştirdi. Serdar, sözlerine "Biz, yılda 10 binden fazla içerik üretiyoruz Migros’ta" diyerek başladı.https://t.co/oC3Zlg7wRq pic.twitter.com/PhOq3sK662
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
Casper Pazarlama ve Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Feray Karaman The TECH Summit'te AI Only Begins. Commerce Evolves aslı sunumunu gerçekleştiriyor.https://t.co/oC3Zlg7wRq pic.twitter.com/SAH3mWJZUB
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
Trendyol Veri Bilimi Lideri Nezir Alp:
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
"Müşteri tarafında en önemli konu platform. Kullanıcı platformda ne arıyor ve ne görse ilgisini çeker diye bakıyoruz. Müşteri, platformumuzu ilk açtığı andan itibaren her adımını yapay zeka ile ölçümlüyoruz." https://t.co/oC3Zlg7wRq pic.twitter.com/iUA9alp7a6
https://t.co/eGVaBAGaOy Ürün Geliştirme ve Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Bora Biçer:
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
"Türkiye'nin lider, dünyanın da hatırı sayılır ilan sitesi Sahibinden. Geleceğin deneyimini şekillendirirken kullanıcı deneyimini mükemmeleştirmeye çalışıyoruz." https://t.co/oC3Zlg6Z1S pic.twitter.com/LCn6ot4mOn
Salt Genel Müdürü Deniz Ova ve Salt Araştırma ve Programlar Yardımcı Direktörü Lorans Tanatar Baruh “Veri, Bilgi ve Paylaşım: Salt’ta Açık Dijital Arşivler” oturumu ile The Tech Summit sahnesinde! https://t.co/oC3Zlg6Z1S #MarketingTurkiyeTTS pic.twitter.com/qNXERAhf7l
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
TvEkstra Kurucu Ortağı Murat Atay, “Beyond the Big Screen: Adaptive Intelligence” başlıklı oturumuyla The TECH Summit’te sahnede:
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
"Şirketlerin yüzde 78’i Gen AI kullanıyor. Ama şirketlerin sadece yüzde 1’i bunu ölçekli kullanabiliyor."https://t.co/oC3Zlg6Z1S pic.twitter.com/cPPelXje8N
InCrea360 Şirket Müdürü Sevilay Kop ve InTechno360 Teknoloji Direktörü Çağrı Kahraman, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen moderatörlüğünde, “The Agency Model in an AI World: Truth, Tension and Opportunity” oturumuyla sahnede…https://t.co/oC3Zlg6Z1S pic.twitter.com/UlJEsUyy3g
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) December 4, 2025
The TECH Summit 5 Aralık’ta Zorlu PSM’de devam edecek…
