
Sunglass Hut, Kuzey Amerika’da Türk liderlerle güçleniyor. Mağazalar Pazarlama Başkan Yardımcılığına Gökçe Kunt getirildi…
Dünyanın en büyük gözlük perakende zincirlerinden biri olan ve EssilorLuxottica çatısı altında faaliyet gösteren Sunglass Hut’ın Kuzey Amerika yapılanmasında Türk yöneticilerin etkisi giderek artıyor. Ocak ayında Kuzey Amerika Başkanı olarak göreve başlayan Onur Köksal’ın liderliğindeki ekip, şimdi de perakende ve FMCG sektörünün deneyimli ismi Gökçe Kunt ile güçleniyor.
Gökçe Kunt, Sunglass Hut Kuzey Amerika Mağazalar Pazarlama (VP Marketing) Başkan Yardımcılığı görevine atandı. Bu stratejik atama, Kunt’un Türkiye’de edindiği köklü perakende ve marka yönetimi deneyimini, Sunglass Hut’ın en kritik pazarı olan Kuzey Amerika’da mağaza içi deneyim ve performans odaklı pazarlama stratejilerine taşıması açısından dikkat çekiyor.
İstanbul Üniversitesi İşletme Yönetimi lisans ve Pazarlama yüksek lisans mezunu olan Kunt, 24 yıla yayılan kariyeri boyunca hem ulusal hem de global ölçekte pek çok markanın pazarlama ekiplerine liderlik etti. Ülker, Coca-Cola Şirketler Grubu ve Danone Su ve İçecek Grubu gibi FMCG devlerinde Pazarlama Direktörlüğü görevlerinde bulunan Kunt, bu süreçte pek çok başarılı marka ve büyüme projesine imza attı.
Sunglass Hut’a katılmadan önce FLO Group’ta Pazarlama ve Büyüme Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapan Kunt, şirketin çok kanallı ve çok markalı global büyüme yolculuğunda önemli bir rol üstlendi. 3 kıtada 800’ü aşkın mağazanın pazarlama inisiyatiflerinin yönetiminden sorumlu olan Kunt, aynı zamanda grubun büyüme stratejilerinin şekillendirilmesinde etkin bir rol oynadı.
Yeni görevinde Gökçe Kunt, Sunglass Hut’ın Kuzey Amerika’daki tüm fiziksel mağazalarında müşteri deneyimini güçlendirmeye odaklanacak; mağaza pazarlaması, müşteri yolculuğu ve iletişim stratejilerine liderlik edecek.
