30 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Haberler

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı

Sena Tufan
7 saat önce
2 dk okuma

Fransa’nın Lille kentinde yaşayan satış profesyoneli ve girişimci Dagobert Renouf, düğün masraflarını sıra dışı bir yöntemle karşıladı. Renouf, smokininde oluşturduğu reklam alanlarına start up logoları konumlandırdı. Bu reklam alanlarını satışa sunan Renouf, düğününü tamamen sponsorlarla finanse etti.

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı

Temmuz ayında sosyal medyada yaptığı duyuruyla damatlığını “reklam mecrası”na dönüştüreceğini açıklayan Renouf, bir terziyle çalışarak smokin ceketi üzerine 26 teknoloji şirketinin logosunu işledi. Sponsorluklar; yapay zeka, SaaS, yazılım araçları ve Renouf’un çalıştığı CompAi gibi girişimleri kapsadı.

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı

Renouf, kariyerini yazılım mühendisliğinden girişimciliğe uzanan bir yolculuk olarak tanımlıyor. LinkedIn profilinde yer alan bilgilere göre, beş yıl boyunca kendi girişimini bootstrapping (dış maddi kaynaklara başvurmadan, kendi kaynaklarını kullanarak işini kurma, işletme ve büyütme süreci) modeliyle büyütmeye çalıştı ve bu süreçte 100 bin dolardan fazla yatırım yaptı. Ancak yaşadığı ciddi tükenmişlik sonrası dikkat çekici ve yaratıcı projelerle öne çıkma stratejisine yöneldi.

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı

Düşük maliyet, yüksek görünürlük

Kişisel etkinliklerin marka görünürlüğü için kullanılması sektörde yeni değil; ancak Renouf’un bu hamlesi, kapsamı ve uygulama şekliyle dikkat çekti. Smokin üzerindeki logolar, düğünde adeta giyilebilir bir reklam yüzeyi oluşturdu ve markalara düşük maliyetle yüksek görünürlük sağladı. Renouf’un girişimi, yaratıcı pazarlama uygulamalarının sınırlarını yeniden gündeme getirirken, sektör tarafından “kişisel anların ticari fırsatlara dönüşmesinin çarpıcı bir örneği” olarak değerlendiriliyor.

Kaynak: Famous Campaigns

featured
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
4 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
5 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
Güncel Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sektörün güçlü oyuncuları bir arada: İsteğe Bağlı Yayıncılar Derneği kuruldu
Haberler
Sektörün güçlü oyuncuları bir arada: İsteğe Bağlı Yayıncılar Derneği kuruldu
Nafizcan Önder
25 Eylül 2025
Mezun olmak yetmiyor! İş piyasasında günümüz gerçeği...
Haberler
Mezun olmak yetmiyor! İş piyasasında günümüz gerçeği…
İrem Alimoğlu
17 Ağustos 2025
Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Haberler
Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
İrem Alimoğlu
14 Ağustos 2025
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Haberler
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Sena Tufan
10 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.