Bir markanın 20. yılını kutlamaya tek kelime yeter mi? IKEA için cevap belli: Evet. Marka, Türkiye’deki 20. yılını, evlerin vazgeçilmez bir parçası haline gelişini esprili bir dille anlatan yeni reklam filmiyle kutluyor.
Kampanyada, farklı yaş gruplarından karakterlerin gündelik yaşamlarından kesitler eşliğinde, “şey” kelimesinin uzatılarak söylenişinden doğan içtenlikli bir tema öne çıkıyor. IKEA bu filmle, 20 yıldır evlerimizin “her şeyi” olduğunu hatırlatıyor.
Hayatın içinden samimi sahnelerle dolu film, izleyicilere markanın sadece mobilya değil, duygulara da dokunan bir yaşam ortağı olduğunu yeniden hissettiriyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: IKEA
Reklamveren Ekibi: Senem Sadıklar, Özge Çolakoğlu, Gizem Karabay, Demet Çetinkaya, Ilgın Özkan, Gökçenur Söyünmez
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Grup Kreatif Direktörü: Mesut Koçarslan
Kreatif Direktör: Serdar Güngör
Kreatif Ekip: Orkun Süslü, İlayda Köroğlu, Hilal Erdem, Yasemin Anbarlı, Ezgi Kitapçı
Genel Müdür: Tuğyan Çelik
Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ
Marka Ekibi: Levent Tüker, Ecem Gök Can, Tuğçe Genç, Selen Çelikler
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Ekibi: Yunuscan Hısımcıl, Elif Sayın
Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir
Ajans Prodüktörü: Tümce Yağcı, Melis Bircan, Mert Adabaş
Prodüksiyon Şirketi: Public Film
Yönetmen: Onur Somer
Post Prodüksiyon: Tonic Effects
Müzik: İdil Özkan
İletişim Ajansı: ÜNİTE Edelman
Medya Ajansı: GroupM / Wavemaker Türkiye