1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Maximum Kart ve Maximiles’dan Kişiye Özel Fragman Uygulaması

Marketing Türkiye
18 Haziran 2012
1 dk okuma

Türkiye İş Bankası’nın kredi kartları Maximum Kart ile Maximiles, Cinemaximum sinema kampanyalarını sosyal medyaya da taşıdı. 3 çifte Venedik seyahati ve Venedik Film Festivali’ne katılma şansı sunan kampanyanın tanıtımı için Facebook üzerinde oluşturulan videoda kullanıcılar kişiye özel bir fragman oluşturabiliyor. Cinemaximum sinema gişelerinde ödemelerini Maximum Kart veya Maximiles ile yapan İş Bankası müşterileri, 11 Temmuz’a kadar sürecek kampanya ile Venedik Film Festivali sırasında 3 gecelik Venedik seyahati ve Festival kapsamındaki bir filmin gösterimine katılma şansı elde edecekler. Yapılacak çekiliş sonucu 3 kişi, birer misafiri ile birlikte büyük ödülü almaya hak kazanacak. Maximum Kart ya da Maximiles ile alınan her Cinemaximum bileti bir, temassız özellikli Maximum Kart veya Maximiles ile alınan her Cinemaximum bileti ise iki çekiliş hakkı kazandıracak.

İş Bankası, Maximum Kart ve Maximiles’ın Facebook sayfalarında ise Promoqube tarafından geliştirilen bir uygulama ile bu kampanyayı yaratıcı ve farklı bir şekilde tanıtıyor. İki Facebook sayfasındaki uygulamalar, kullanıcılara “Venedik’te Sonbahar” adlı kurgusal filmin fragmanı içerisinde yer almayı vaat ediyor. Maximum Kart ve Maximiles’ın kampanyası 11 Temmuz tarihine kadar devam edecek ve “Venedik’te Sonbahar” uygulaması http://www.facebook.com/maximum ve http://www.facebook.com/MaximilesKart adresleri üzerinde bu tarihe kadar kullanılabilecek.

Kampanya Künyesi
Proje Sahibi: İş Bankası 
İnteraktif Ajansı: Promoqube
Proje Sorumlusu: İş Bankası Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölümü – Seçil Ünlüsoy, Ayçe Göktan Okur
Yaratıcı Ekip
Yaratıcı Yönetmen: Erhan Ali Yılmaz
İçerik Direktörü: Can Yücel Metin
Marka Grup Lideri: Zeynep Gabralı
Proje Yöneticisi: Neslihan Günaydın, Ahmet Erim Suyabasmaz
Marka İletişim Sorumlusu: Murat Ekinay
Metin Yazarı: Emre Eminoğlu, Ezgi Platin
Art Direktör: Ceyhun Ayaydın
Yazılım: Şerafettin Yarar, Namık Karahan, Candaş Minareci 

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Golden Drum için geri sayım başladı! Başvurular için son tarih 27 Haziran!
Haberler
Golden Drum için geri sayım başladı! Başvurular için son tarih 27 Haziran!
Sena Tufan
6 gün önce
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
Haberler
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
Marketing Türkiye
12 Mayıs 2025
McDonald's'ın Roma'daki antik mozaik enstalasyonu sosyal medyayı ikiye böldü
Haberler
McDonald’s’ın Roma’daki antik mozaik enstalasyonu sosyal medyayı ikiye böldü
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Takım sevgisinden kimlik inşasına: Türkiye’de futbol ve duygusal bağlar
Haberler
Takım sevgisinden kimlik inşasına: Türkiye’de futbol ve duygusal bağlar
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.