
Turkcell, TIME’ın “Dünyanın En İyi Şirketleri 2025” listesinde yer aldı
Türkiye’nin iletişim ve teknoloji şirketlerinden Turkcell, TIME dergisi ile Statista araştırma şirketi tarafından hazırlanan “Dünyanın En İyi Şirketleri 2025” listesine girerek önemli bir başarıya imza attı. 50 ülkede 200 bin kişinin katılımıyla gerçekleştirilen araştırmada çalışan memnuniyeti, gelir artışı ve ESG (çevresel, sosyal ve yönetişim) kriterleri değerlendirildi.
Bu kapsamda bin şirket arasında yer alan Turkcell, Türkiye’de ilk üçe girmeyi başarırken telekomünikasyon sektöründe birinci oldu. Ayrıca global listede de ilk 250 şirket arasına girerek dikkat çekti. Dünya telekom şirketleri sıralamasında ise ilk beş arasında yer aldı.
Başarıya ilişkin değerlendirmede bulunan Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç, “Bugüne kadar yaptığımız çalışmaların dünyanın prestijli organizasyonları tarafından tescillendiğini görmek büyük bir mutluluk. En değerli sermayemiz çalışanlarımız. İnsan odaklı, kapsayıcı ve yenilikçi bir anlayışla yolumuza devam ediyoruz. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum” dedi.
Şirket, geçtiğimiz yıl da Forbes’un 50 ülkede 300 binden fazla çalışanın katılımıyla gerçekleştirdiği araştırmada “Dünyanın En İyi İşverenleri” listesine dahil edilmişti.
“Turkcell olarak, en değerli sermayemizin çalışanlarımız olduğuna inanıyoruz”

Turkcell Genel Müdürü
Dünyanın en iyi ilk beş telekom şirketi arasında yer almaktan dolayı büyük memnuniyet duyduklarını belirten Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç, şunları söyledi:
“Turkcell olarak, en değerli sermayemizin çalışanlarımız olduğuna inanıyoruz. İnsan odaklı, kapsayıcı ve yenilikçi bir anlayışla çalışmalarımıza yön veriyoruz. Bu vizyonun böylesi prestijli organizasyonlar tarafından ödüllendirilmesi bizi hem çok sevindiriyor hem de motive ediyor. Çalışan memnuniyetinin yanı sıra sosyal fayda çalışmalarımızın da dikkate alındığı ‘Dünyanın En İyi Şirketleri’ listesinde ülkemizin en iyisi olmak bizim için büyük mutluluk. Hedefimiz, hissedarlarımıza, müşterilerimize ve ülkemize karşı sorumluluklarımızın bilinciyle Turkcell markasını çok daha ileriye taşımak. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum.”
Turkcell insan kaynaklarının odağında “insan” var
Turkcell, insan kaynakları yaklaşımında çalışan odaklı bir anlayış benimsiyor. Şirket, çalışanlarının iş süreçlerini kolaylaştırmayı, gelişimlerini desteklemeyi ve yaşam kalitelerini artırmayı hedefleyen uygulamalar yürütüyor. Yan haklar kapsamında çeşitli destekler sunan Turkcell, ayrıca T.Life adlı iç iletişim çalışmalarıyla çalışanların iş dışındaki zamanlarda da sosyal etkileşimlerini artırmayı amaçlıyor.
“Dünyanın En İyi Şirketleri 2025” listesine linkten ulaşabilirsiniz.