12 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kübik dünyanın kristal hali: Minecraft ve Swarovski’den iş birliği
Haberler

Kübik dünyanın kristal hali: Minecraft ve Swarovski’den iş birliği

Nafizcan Önder
28 Temmuz 2025
2 dk okuma

Dünyanın en çok oynanan oyunlarından Minecraft, bu kez “lükse” göz kırpıyor. Mojang Studios ve Swarovski, ikonik Minecraft karakterlerini kristal heykelciklere dönüştüren özel bir iş birliğine imza attı.

İlk kez Mayıs ayında Londra’daki MCM Comic Con’da tanıtılan ve Haziran 2025 itibarıyla global olarak satışa sunulan koleksiyonda Steve, Alex, Creeper ve Pig karakterleri yer alıyor. Minecraft’ın kübik estetiğini bozmadan, yüzlerce parıltılı facet (kesim) ile yeniden tasarlanan figürler, Swarovski dokunuşuyla adeta birer sanat eserine dönüşüyor.

Kübik dünyanın kristal hali: Minecraft ve Swarovski’den iş birliği
Kübik dünyanın kristal hali: Minecraft ve Swarovski’den iş birliği
Kübik dünyanın kristal hali: Minecraft ve Swarovski’den iş birliği

Metalik detaylarla zenginleştirilen heykelcikler, karakterlerin ikonik özelliklerini yansıtırken; düşük çözünürlüklü “Overworld” dünyası, yüksek parlaklıkla yeniden yorumlanıyor. Ancak bu koleksiyon, çocuklara değil, yetişkin koleksiyonerlere hitap ediyor. Her bir parçanın fiyatı 350 ila 380 dolar arasında değişiyor.

Fiziksel koleksiyonun dijitalde de bir karşılığı var: Her figür, Minecraft: Bedrock Edition’da kullanılmak üzere Swarovski’nin kuğu logosunu taşıyan özel bir “Crystal Suit” (Kristal Zırh) kozmetiğini açan QR kodla birlikte geliyor. Bu da markanın, fiziksel dünya ile oyun evreni arasında kurduğu ilk doğrudan bağlantı olarak dikkat çekiyor.

Minecraft x Swarovski iş birliği, yalnızca iki markanın buluşması değil; aynı zamanda fiziksel ve dijital evrenin duygusal bir kesişim noktası. Bu kampanya, markaların sadece hedef kitleyi değil, hedef kitlenin yaşam biçimini ve tutkularını da derinlemesine anlaması gerektiğini bir kez daha gösteriyor. Lüks tüketimin sembolü haline gelen Swarovski ile dijital yaratıcılığın ikonu Minecraft’ın kesiştiği bu projede, “koleksiyon” kavramı yeniden tanımlanıyor. Fiziksel ürünle dijital skin’in entegre edilmesi ise sadece estetik değil, deneyimsel bir değer yaratıyor.

Kaynak: DesignTaxi

featured Minecraft Swarovski
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
3 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
4 Genç kuşaklar iş hayatında maaştan çok amaç peşinde
Genç kuşaklar iş hayatında maaştan çok amaç peşinde
5 Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete'de yayımlandı...
Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete’de yayımlandı…
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Türkiye Innovation Week 2025, yapay zeka ve inovasyon liderlerini bir araya getiriyor
Türkiye Innovation Week 2025, yapay zeka ve inovasyon liderlerini bir araya getiriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Disney'den Labubu'ya karşı küskün peluş ordusu: Urupocha-chan
Haberler
Disney’den Labubu’ya karşı küskün peluş ordusu: Urupocha-chan
Nafizcan Önder
12 Ağustos 2025
Yunanistan’da haftada dört gün çalışma modeli mecliste!
Haberler
Yunanistan’da haftada dört gün çalışma modeli mecliste!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
YouTube'da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report'ta!
Haberler
YouTube’da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report’ta!
Nafizcan Önder
30 Temmuz 2025
adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun resmi futbol topu sponsoru oldu
Haberler
adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun resmi futbol topu sponsoru oldu
İrem Alimoğlu
21 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.