30 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cappy balonları Nişantaşı'nı ele geçirdi!
Haberler

Cappy balonları Nişantaşı’nı ele geçirdi!

İrem Alimoğlu
8 Temmuz 2025
1 dk okuma

Meyve suyu pazarının sevilen markalarından Cappy, yeni ürünü “Cappy Bubble” için Nişantaşı’nda ilginç bir lansman gerçekleştirdi. Dünyada ilk kez Türkiye’de tüketiciyle buluşan bu yenilikçi ürün için marka, İstanbul’un en işlek ve ikonik noktalarından biri olan Nişantaşı’nda bir binayı baştan aşağıya kendi tarzına uygun biçimde giydirdi.

Binanın cephesi, Cappy Bubble’ın kimliğini yansıtan kırmızı balonlarla kaplanırken, içecek şişelerinin dev görselleri dikkat çekici biçimde bina balkonlarına yerleştirildi. “Salladım Açtım, Bubble’dım” sloganı eşliğinde tasarlanan alanda ziyaretçiler QR kodu okutarak yeni reklam filmine ulaşabiliyor.

Cappy balonları Nişantaşı'nı ele geçirdi!

Cappy’nin Nişantaşı’nda gerçekleştirdiği bu dikkat çekici kampanya, deneyimsel pazarlamanın gücünü bir kez daha ortaya koyuyor. Artık tüketiciler yalnızca bir ürünü satın almakla kalmak istemiyor; markalarla duygusal, fiziksel ve dijital bir bağ kurmak istiyor. Özellikle Z kuşağı ve genç Y kuşağı gibi dijital çağın içinde büyüyen tüketiciler, onları şaşırtan, eğlendiren ve sosyal medyada paylaşılabilir deneyimlere daha fazla değer veriyor.

Bu strateji, akıllara hemen 2021’deki Yumoş uygulamasını getiriyor. Balkondan sarkan dev ayıcıklarla hem yoldan geçenleri duraklatan hem de kullanıcıların bolca fotoğraf çekmesine neden olan bu kampanya, sosyal medyada ciddi etkileşim yakalamıştı. Cappy’nin binayı kırmızı balonlarla kapladığı ve dev şişelerle süslediği bu yeni kampanya da benzer şekilde, fiziksel mecrada dikkat çekip dijital dünyada yankı bulmayı hedefliyor. Geleneksel reklamcılığın sınırlarını aşan bu tarz yaratıcı işler, yalnızca ürünü tanıtmakla kalmıyor; aynı zamanda markanın kişiliğini ve hikâyesini sahaya taşıyarak kalıcı bir etki yaratıyor.

cappy featured
1 Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
2 Türkiye'nin "koku" haritası
Türkiye’nin “koku” haritası
3 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
4 Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
5 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Güncel Haberler
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Efor Holding Ofçay'ı satın aldı
Haberler
Efor Holding Ofçay’ı satın aldı
Sena Tufan
5 Ağustos 2025
Markalar, Z kuşağının 2010'lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
Haberler
Markalar, Z kuşağının 2010’lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül - 3 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül – 3 Ekim)
Nafizcan Önder
4 hafta önce
YouTube, 20. yılını “Yaratıcı Maksimalizm” ile taçlandırıyor
Haberler
YouTube, 20. yılını “Yaratıcı Maksimalizm” ile taçlandırıyor
Sena Tufan
8 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.