8 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Polaroid’den "gerçek hayata" övgü
Haberler

Polaroid’den “gerçek hayata” övgü

Sena Tufan
6 saat önce
2 dk okuma

Polaroid, ekran bağımlılığına ve yapay zekanın hayatın her alanına sirayet etmesine karşı güçlü bir mesaj veriyor: Gerçek anlar, dijital dikkat dağınıklıklarından çok daha kıymetli. Markanın “Analog Yaşamın Kamerası” sloganıyla tanıttığı yeni modeli Polaroid Flip için hazırladığı kampanya, gerçek hayatın verdiği mutluluğu ve anlamı hatırlatmayı amaçlıyor.

Kampanyanın merkezinde, yoğun yaya trafiğinin olduğu dijital kültürle iç içe lokasyonlarda konumlandırılmış açık hava reklamları yer alıyor. New York ve Londra’daki Apple mağazaları ve Google ofislerinin önü ile John F. Kennedy Havalimanı gibi dikkat çekici alanlara yerleştirilen ilanlar, dijital dünyayla kurduğumuz bağı sorgulatıyor.

Polaroid’den "gerçek hayata" övgü
Polaroid’den "gerçek hayata" övgü
Polaroid’den "gerçek hayata" övgü
Polaroid’den "gerçek hayata" övgü
Polaroid’den "gerçek hayata" övgü

Reklam afişlerinde yer alan “Hiç kimse ölüm döşeğinde ‘Keşke telefonda daha çok vakit geçirseydim’ demez” ve “Gerçek hikayeler. Hikayeler ve reels değil” gibi esprili ama düşündürücü cümleler, Polaroid’in asıl değer önerisini net biçimde ortaya koyuyor: Gerçek anlar, dijital dikkat dağınıklıklarından çok daha kıymetli.

Polaroid’in marka ve yaratıcı direktörü Patricia Varella, kampanyanın çıkış noktasını şöyle anlatıyor: “Bizler duyularımızla bağlantı kuran analog varlıklarız. Ancak dijital algoritmalar içinde kayboldukça empati yetimizi ve gerçek bağlarımızı yitiriyoruz. Bir Polaroid fotoğrafının büyüsü tam da burada devreye giriyor; kırışıklıklarımızla, kusurlarımızla bizi en doğal halimizle yakalıyor ve hayatın en güzel anlarının fiziksel dünyada yaşandığını hatırlatıyor.”

Kampanya sadece reklam panolarıyla sınırlı değil. Paris ve Tokyo’da düzenlenen, Londra’da ise 19 Ağustos’ta gerçekleşecek olan telefonlardan arındırılmış yürüyüş turları da bu felsefeyi destekliyor. Katılımcılar bir saat boyunca telefonlarını kilitleyip çevrelerini Polaroid Flip ile keşfe çıkıyor. Turun sonunda çekilen fotoğraflardan biri kartpostal olarak gönderilerek gerçek temasın altı bir kez daha çiziliyor.

Gen Z’ye ulaşmak için dijital reklamlar, arama motoru kampanyaları, sosyal medya projeleri ve analog hayat tarzını benimseyen içerik üreticileriyle iş birlikleri de kampanyanın diğer ayaklarını oluşturuyor.

Polaroid, bu çalışmayı sadece geçici bir kampanya değil, daha büyük bir stratejinin ilk adımı olarak görüyor. Hedef; dijital kalabalığın arasında kaybolan insanlara, gerçek hayatın hala en değerli şey olduğunu hatırlatmak.

2000’ler estetiği Rhode ile geri döndü…

featured polaroid
1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
4 Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Bu dikenli laleler kazanmayı bilen bir takım için tasarlandı: Oranje Fatalis
Bu dikenli laleler kazanmayı bilen bir takım için tasarlandı: Oranje Fatalis
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Cappy balonları Nişantaşı'nı ele geçirdi!
Cappy balonları Nişantaşı’nı ele geçirdi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasının yeni üniforması: Smart casual
Haberler
İş dünyasının yeni üniforması: Smart casual
İrem Alimoğlu
4 Haziran 2025
Kadın liderler kariyer yolculuklarını SheTalks’ta anlattı
Haberler
Kadın liderler kariyer yolculuklarını SheTalks’ta anlattı
Sena Tufan
16 Mayıs 2025
Ayşe Aydın yazdı: "Cannes Lions'da tesadüflere yer yok!"
Haberler
Ayşe Aydın yazdı: “Cannes Lions’da tesadüflere yer yok!”
Marketing Türkiye
2 gün önce
Ekrem İmamoğlu'nun X hesabına erişim engeli getirildi
Haberler
Ekrem İmamoğlu’nun X hesabına erişim engeli getirildi
Sena Tufan
8 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.