11 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Polaroid’den "gerçek hayata" övgü
Haberler

Polaroid’den “gerçek hayata” övgü

Sena Tufan
8 Temmuz 2025
2 dk okuma

Polaroid, ekran bağımlılığına ve yapay zekanın hayatın her alanına sirayet etmesine karşı güçlü bir mesaj veriyor: Gerçek anlar, dijital dikkat dağınıklıklarından çok daha kıymetli. Markanın “Analog Yaşamın Kamerası” sloganıyla tanıttığı yeni modeli Polaroid Flip için hazırladığı kampanya, gerçek hayatın verdiği mutluluğu ve anlamı hatırlatmayı amaçlıyor.

Kampanyanın merkezinde, yoğun yaya trafiğinin olduğu dijital kültürle iç içe lokasyonlarda konumlandırılmış açık hava reklamları yer alıyor. New York ve Londra’daki Apple mağazaları ve Google ofislerinin önü ile John F. Kennedy Havalimanı gibi dikkat çekici alanlara yerleştirilen ilanlar, dijital dünyayla kurduğumuz bağı sorgulatıyor.

Polaroid’den "gerçek hayata" övgü
Polaroid’den "gerçek hayata" övgü
Polaroid’den "gerçek hayata" övgü
Polaroid’den "gerçek hayata" övgü
Polaroid’den "gerçek hayata" övgü

Reklam afişlerinde yer alan “Hiç kimse ölüm döşeğinde ‘Keşke telefonda daha çok vakit geçirseydim’ demez” ve “Gerçek hikayeler. Hikayeler ve reels değil” gibi esprili ama düşündürücü cümleler, Polaroid’in asıl değer önerisini net biçimde ortaya koyuyor: Gerçek anlar, dijital dikkat dağınıklıklarından çok daha kıymetli.

Polaroid’in marka ve yaratıcı direktörü Patricia Varella, kampanyanın çıkış noktasını şöyle anlatıyor: “Bizler duyularımızla bağlantı kuran analog varlıklarız. Ancak dijital algoritmalar içinde kayboldukça empati yetimizi ve gerçek bağlarımızı yitiriyoruz. Bir Polaroid fotoğrafının büyüsü tam da burada devreye giriyor; kırışıklıklarımızla, kusurlarımızla bizi en doğal halimizle yakalıyor ve hayatın en güzel anlarının fiziksel dünyada yaşandığını hatırlatıyor.”

Kampanya sadece reklam panolarıyla sınırlı değil. Paris ve Tokyo’da düzenlenen, Londra’da ise 19 Ağustos’ta gerçekleşecek olan telefonlardan arındırılmış yürüyüş turları da bu felsefeyi destekliyor. Katılımcılar bir saat boyunca telefonlarını kilitleyip çevrelerini Polaroid Flip ile keşfe çıkıyor. Turun sonunda çekilen fotoğraflardan biri kartpostal olarak gönderilerek gerçek temasın altı bir kez daha çiziliyor.

Gen Z’ye ulaşmak için dijital reklamlar, arama motoru kampanyaları, sosyal medya projeleri ve analog hayat tarzını benimseyen içerik üreticileriyle iş birlikleri de kampanyanın diğer ayaklarını oluşturuyor.

Polaroid, bu çalışmayı sadece geçici bir kampanya değil, daha büyük bir stratejinin ilk adımı olarak görüyor. Hedef; dijital kalabalığın arasında kaybolan insanlara, gerçek hayatın hala en değerli şey olduğunu hatırlatmak.

2000’ler estetiği Rhode ile geri döndü…

featured polaroid
1 The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
2 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
3 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
4 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
5 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
Güncel Haberler
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Aleph, Reddit ile stratejik ortaklığını 45’ten fazla pazara genişletti
Aleph, Reddit ile stratejik ortaklığını 45’ten fazla pazara genişletti
Şehirde yaşamı birlikte kurmak mümkün, yeter ki: "Gör Beni"
Şehirde yaşamı birlikte kurmak mümkün, yeter ki: “Gör Beni”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google Haritalar’ın tüm bilgisi artık yapay zekanın hizmetinde
Haberler
Google Haritalar’ın tüm bilgisi artık yapay zekanın hizmetinde
Sena Tufan
20 Ekim 2025
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
Haberler
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor...
Haberler
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor…
İrem Alimoğlu
31 Ekim 2025
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
Haberler
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.