
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Ayrılıkların en zor yanı nedir? Gözyaşları mı? WhatsApp’taki eski fotoğrafları silmek mi? Yoksa kalpli küpe, baş harfli kolye gibi “anlam yüklü” takılara ne yapacağını bilememek mi? Atasay, bu derde derman olmak üzere yeni bir kampanya başlattı: “Ex’ininkini getir, yenisini götür!”. Yeni kampanya ile birlikte hem kalpler hafifliyor hem de doğa nefes alıyor…
Kampanya, eski sevgili hatıralarına hafif dokunuşlarla veda etmenin eğlenceli bir yolunu sunuyor. “Kalpli küpe, baş harfinin olduğu kolye hepsi çok güzel ama kalmış mazide” diyen Atasay, tüketiciye adeta “yeni sayfa açma” fırsatı veriyor. Eski takılarını Atasay’a getirenler, hem duygusal yüklerinden kurtuluyor hem de yepyeni bir takıyla ışıldama şansı yakalıyor.
Kampanya sadece eski aşklarla vedalaşmakla kalmıyor, çevreye de bir güzellik yapıyor. Atasay’ın bu çağrısı aynı zamanda takı geri dönüşümünü teşvik ederek sürdürülebilirlik mesajı da veriyor. Yani sadece gönül meseleleri değil, gezegenin geleceği de bu kampanyada öncelikli.
Atasay, hem kalbi hem de gezegen için “yeni bir sayfa” açmak isteyenleri mağazalarına davet ediyor!