8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Haberler

Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu

İrem Alimoğlu
3 Temmuz 2025
1 dk okuma

Unilever’in uzun süredir üzerinde çalıştığı ve geçtiğimiz aylarda kamuoyuna duyurduğu yapısal dönüşüm resmiyet kazandı. Şirketin dondurma kategorisindeki faaliyetleri artık The Magnum Ice Cream Company çatısı altında devam edecek. Unilever Türkiye Dondurma Genel Müdürü Eser Lapanta, LinkedIn üzerinden yaptığı açıklamayla bu önemli geçişin tamamlandığını duyurdu.

Lapanta, LinkedIn paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

“Unilever’in çatısı altında aşkla büyüttüğümüz sevgili dondurma işimizi The Magnum Ice Cream Company altında heyecanlı bir yolculuğa çıkartıyoruz.

35 sene boyunca Unilever değerleriyle büyüttüğümüz bu büyük bir mirası yine Unilever çatısı altında yetişen birbirinden kıymetli arkadaşımla daha iyi bir yere taşımak ve bayrağımızı her zaman olduğu gibi yine en yüksekte sallandırmak için canla başla çalışmaya devam edeceğiz.

Evin büyük kızının / oğlunun yuvadan uçması gibi bir yarımız buruk bir yarımız kıpır kıpır. Kalbimizin yarısını Unilever’imizde bırakıyoruz. Özlemle anmaya, hatırlamaya devam edeceğiz.

Yeni şirketimizle de ilk günkü gibi tüm Türkiye’ye mutluluk dağıtmaya devam edeceğiz. Tüm mutluluk elçisi kıymetli arkadaşlarım; Dünya’nın en iyi dondurma şirketine hepiniz hoş geldiniz. Kendi yolumuzda yeniden başlıyoruz. Şansımız bahtımız açık olsun.”

Unilever CEO’su: “Artan küresel makroekonomik belirsizlik bir gerçek”

Yakın zamanda Unilever CEO’su olarak atanan Fernando Fernandez bu kararlarla ilgili, “Artan küresel makroekonomik belirsizlik bir gerçektir; ancak inovasyon programımızın kalitesi, markalarımızın arkasındaki güçlü yatırım ve artan rekabet gücümüz, tam yıllık planlarımızı gerçekleştireceğimiz konusunda bize güven veriyor” ifadelerini kullanmıştı.

The Magnum Ice Cream Company, bu yeni dönemde Türkiye pazarında olduğu kadar küresel pazarda da daha rekabetçi bir konumlanma hedefliyor. Unilever’den doğan bu yeni şirket, geçmişin mirasını taşıyarak geleceğin dondurma markalarını şekillendirmeye hazırlanıyor.

featured The Magnum Ice Cream Company
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
3 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
4 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
5 YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Güncel Haberler
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Renault’da 3 bin kişilik işten çıkarma planı masada
Haberler
Renault’da 3 bin kişilik işten çıkarma planı masada
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
Haberler
Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
Marketing Türkiye
31 Ekim 2025
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Haberler
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Marketing Türkiye
8 Ekim 2025
Avustralya’da 18 güneş kremine satış yasağı: SPF krizi güven sorununu tetikledi
Haberler
Avustralya’da 18 güneş kremine satış yasağı: SPF krizi güven sorununu tetikledi
İrem Alimoğlu
2 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.