
Young Lions, Marketers kategorisinde Türkiye’ye ilk Altın ödül!
Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali 2025, genç profesyonellere yönelik yarışması Young Lions kazananlarını duyurdu. Bu yıl Türkiye, Marketer kategorisinde ilk kez Altın ödül kazandı.
Yedi farklı yarışma ve dört gün boyunca süren etkinlikte, Cannes Lions 2025 Young Lions yarışmaları Adobe sponsorluğunda gerçekleşti. Yarışmalar, dünya çapında 400’den fazla genç profesyonelin yeteneklerini sergileme fırsatı bulduğu Cannes Lions Okulu’nun merkezinde yer aldı.
Marketer kategorisi:
Yaratıcı çalışmaların temelini oluşturan ve hedef kitleyle etkileşim kuran fikirlerin ön planda olduğu Young Lions Marketer yarışması, markaların gücünü tanınmış bir kurumu desteklemek için nasıl kullanabileceklerine odaklanıyor.
Bu yılın briefi, Braille Enstitüsü tarafından verildi. Katılımcılardan, görme kaybı yaşayan bireylerin kurumdan yardım istemeye teşvik edileceği şekilde Braille Enstitüsü’nün yeniden konumlandırılması istendi.
Altın Ödülün sahibi Direnişin İzleri (Lines of Resistance ) adlı iş ile Türkiye oldu. Türkiye’ye ödülü getiren isimler Kenvue Türkiye Kıdemli Asistan Marka Müdürü Sedef Selcan Özcan ve Kenvue Türkiye Kıdemli Marka Müdürü Selda Öztürk oldu.

Simon Cook, LIONS CEO’su, “Son 30 yıldır Young Lions yarışmaları, yeni yetenekleri cesurca düşünmeye ve gerçekten etkili fikirler sunmaya teşvik etti. Bu yıl da farklı değildi. 67 pazardan neredeyse 460 yarışmacı ile 2025 yarışmaları, küresel yaratıcı ruhun güçlü bir göstergesi oldu. Türkiye’nin Marketer kategorisindeki ilk Altın kazanımı ve Guatemala’nın Film kategorisindeki zaferi bu yılın öne çıkanlarından. Tüm 2025 kazananlarına ve bu zorluğa göğüs geren tüm ekiplere tebrikler. Sizlerin Festival’e getireceği yenilikleri sabırsızlıkla bekliyoruz” dedi.
Cannes Lions’da büyük ödüller sahiplerine ulaşmaya devam ediyor…