
Cannes Lions’da büyük ödüller sahiplerine ulaşmaya devam ediyor…
Cannes Lions 2025’in dördüncü gününde Brand Experience & Activation, Business Transformation, Commerce, Effectiveness, Strategy, Innovation ve Luxury kategorilerinde Grand Prix kazananlar belli oldu.
Cannes Lions 2025’in dördüncü günü de geride kaldı ve Ziploc, LVMH, Apple ve daha birçok markanın ödüllendirildiği yedi farklı kategoride büyük ödül kazananlar açıklandı. FCB Chicago, Publicis Conseil, VML New York, TBWA\Media Arts Lab, Ogilvy, AKQA Copenhagen ve Havas Play gibi ajanslar tarafından hazırlanan çalışmalar büyük ödüle uzaman işler oldu.
Dördüncü günün Grand Prix kazananları
Chicago Hearing Society – Caption with Intention
- Kategori: Brand Experience & Activation
- Kazanan: FCB Global
- Reklamveren: Rakish
AXA – Three Words
- Kategori: Creative Business Transformation
- Kazanan: Publicis Conseil
- Reklamveren: AXA
Ziploc – Preserved Promos
- Kategori: Creative Commerce
- Kazanan: VML New York
- Reklamveren: Ziploc
Apple – Shot on iPhone

- Kategori: Creative Effectiveness
- Kazanan: TBWA\Media Arts Lab – LA
- Reklamveren: Apple
Dove – Real Beauty: How a Soap Brand Created a Global Self Esteem Movement
- Kategori: Creative Strategy
- Kazanan: Ogilvy UK
- Reklamveren: Dove
Museum for the United Nations – UN Live – Sounds Right
- Kategori: Innovation
- Kazanan: AKQA Copenhagen
- Reklamveren: Museum for the United Nations
LVMH – The Partnership That Changed Everything
- Kategori: Luxury
- Kazanan: BETC Sao Paulo, Havas Latam
- Reklamveren: LVMH
Kaynak: LBB Online
Güncel Haberler