21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Haberler

Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!

İrem Alimoğlu
12 Haziran 2025
1 dk okuma

Günümüzde astroloji, yalnızca gökyüzüne dair bir merak unsuru olmaktan çıkıp sosyal ilişkilerde de önemli bir rol oynamaya başladı. Özellikle arkadaşlık dünyasında burçlar, buzları eritmenin ötesinde uyum arayışında belirleyici bir unsur haline geldi. Bu ilginin farkında olan arkadaşlık uygulaması happn, son dönemde en çok etkileşim alan burç çiftlerini açıklayarak Türk bekarlar arasında en çok elektrik yaratan burç eşleşmelerini ortaya koyuyor.

happn, burçların sohbet başlatmak için her zaman eğlenceli ve kişisel bir çıkış noktası sunduğunu vurguluyor. Kullanıcılarının yüzde 66’sı burçlarının aşk hayatlarındaki karakterlerini doğru yansıttığına inanırken, yüzde 76’sı ise burç yorumlarını düzenli olarak takip ediyor. Bu oranlar, astrolojinin dijital flört dünyasında ne kadar etkili olduğunu gözler önüne seriyor. Uygulama, bu ilgiyi karşılıksız bırakmıyor ve kullanıcıların profillerine burçlarını eklemelerine olanak tanıyor, bu da kendini ifade etmenin hem basit hem de özgün bir yolu olarak öne çıkıyor.

Peki, hangi burçlar öne çıkıyor?

İşte happn’da en çok beğeni toplayan burçlar listesinde zirvede yer alan ilk 10 burç**:

  1. Başak
  2. İkizler
  3. Yengeç
  4. Terazi
  5. Yay
  6. Kova
  7. Balık
  8. Akrep
  9. Oğlak
  10. Koç

Crush yoğunluğuna göre en çok eşleşen burç ikilileri ise şöyle sıralanıyor:

  1. Aslan & Boğa
  2. Aslan & Akrep
  3. Yengeç & Aslan
  4. Akrep & Boğa
  5. Koç & Aslan

Verileri değerlendiren happn CEO’su Karima Ben Abdelmalek, şöyle konuşuyor: “Astroloji artık sadece bir trend değil: kullanıcılarımızın büyük çoğunluğu için gerçek bir ilişki kriteri haline geldi. Aşkta olsun, arkadaşlıkta olsun burçlar artık kişiliğin kilit bir göstergesi olarak algılanıyor.”

*Mayıs 2025’te Brezilya’da 1200 kullanıcı arasında yapılan happn araştırması

**2024 Retrospektifi verileri

Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor

aşk featured
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ekonomik zorluklar, lüks pazarının ihtişamını etkilemedi
Haberler
Ekonomik zorluklar, lüks pazarının ihtişamını etkilemedi
Sena Tufan
3 hafta önce
Türkiye'nin keyif markaları
Haberler
Türkiye’nin keyif markaları
Nafizcan Önder
18 Ekim 2025
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Haberler
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Marketing Türkiye
18 Kasım 2025
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Haberler
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Sena Tufan
31 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.