1 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Zanaatkârla büyüyen marka: Hermès’ten stratejik üretim hamlesi
Haberler

Zanaatkârla büyüyen marka: Hermès’ten stratejik üretim hamlesi

Nafizcan Önder
25 Nisan 2025
1 dk okuma

Lüks dünyasında erişilebilirlik genellikle tehlikeli bir denge oyunudur. Fazlası, ayrıcalığı aşındırabilir; azı ise büyümeyi sınırlayabilir. Ancak Hermès, bu dengeyi ustalıkla koruyarak hem üretimi artırıyor hem de prestij çizgisini muhafaza ediyor. Fransız lüks evi, özellikle ikonik Birkin ve Kelly çantalarına yönelik kesintisiz talebi karşılamak adına üretim kapasitesini artırma kararı aldı. Şirket, 2028’e kadar Fransa genelinde dört yeni deri atölyesi açacağını duyurdu. Bu hamle, markanın el işçiliği konusundaki titiz yaklaşımından ödün vermeden, uzun bekleme listelerini yönetme hedefini yansıtıyor.

Her biri 200 ila 300 arasında özel eğitimli zanaatkârı istihdam edecek bu atölyeler, sadece üretimi değil, aynı zamanda Hermès’in “Made in France” kimliğini de pekiştirmeyi amaçlıyor. İlk tesis bu yıl L’Isle-d’Espagnac’ta kapılarını açacak; ardından Loupes, Charleville-Mézières ve Colombelles gelecek yıllarda devreye girecek. Özellikle Colombelles, yüksek talep gören Constance ve Kelly modellerinin üretiminde kritik rol oynayacak.

Bu stratejik genişleme, Hermès’in 2025’in ilk çeyreğinde açıkladığı güçlü finansal sonuçlarla da paralel ilerliyor. Deri ürünleri kategorisinde yıllık yüzde 10’luk bir büyüme yakalayan markanın, Çin pazarındaki zorluklara rağmen, Avrupa ve Amerika’daki güçlü performans Hermès’in küresel marka çekiciliğini koruduğunu gösteriyor.

Lüks markaların arzı sınırlı tutarak talebi şekillendirdiği dönemde, Hermès dikkat çekici bir pozisyon alıyor: Daha fazla üretim, daha fazla istihdam, ama aynı yüksek kalite standardı. Bu, Hermès’in pazarlama stratejisinde yeni bir yapılanmaya işaret ediyor. Marka, ayrıcalığı korumak için fiziksel bulunurluğu optimize ederken, algısal değerinden ödün vermiyor. Özetle: Daha ulaşılabilir, ama asla sıradan değil.

Hermés’in efsaneleşen vitrin tasarımları

featured Hermes
1 2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
2 İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
3 Çalışanlar artık geleneksel hediyeler istemiyor!
Çalışanlar artık geleneksel hediyeler istemiyor!
4 BYD Seal, reklamları "solladı"
BYD Seal, reklamları “solladı”
5 Ticaret Bakanlığı'ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
Ticaret Bakanlığı’ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
Güncel Haberler
Gizli müşteri uyarıyor: "Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!"
Gizli müşteri uyarıyor: “Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!”
TikTok'ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter'a dönüşmek...
TikTok’ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter’a dönüşmek…
Markalar için Alfa kuşağını anlama rehberi...
Markalar için Alfa kuşağını anlama rehberi…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Pepsi’den futbola "taze" bir bakış: Kadın futbolcularla yazılan yeni bir efsane
Haberler
Pepsi’den futbola “taze” bir bakış: Kadın futbolcularla yazılan yeni bir efsane
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Her 4 işverenden 3’ü nitelikli yetenek bulmakta zorlanıyor
Haberler
Her 4 işverenden 3’ü nitelikli yetenek bulmakta zorlanıyor
Sena Tufan
1 Mayıs 2025
WhatsApp'ta "Üçüncü mavi tik" dönemi başlıyor: Sevmeyeni çok olacak!
Haberler
WhatsApp’ta “Üçüncü mavi tik” dönemi başlıyor: Sevmeyeni çok olacak!
İrem Alimoğlu
21 Nisan 2025
Mutfaklarda dayanıklılık, sağlık ve estetik arayışı!
Haberler
Mutfaklarda dayanıklılık, sağlık ve estetik arayışı!
Advertorial
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.