21 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Effect 30 yaşında!
Haberler

Effect 30 yaşında!

Marketing Türkiye
30 Ekim 2024
2 dk okuma

Effect, sektördeki 30 yıllık yolculuğunu iş ortakları, sanat, medya ve cemiyet dünyasının seçkin isimlerinin katıldığı özel bir davetle kutladı.

1994 yılında Türkiye’nin ilk dijital iletişim ajansı olarak kurulan Effect, 30. Yılını İstanbul Goodspaces 42 Maslak’ta geniş bir davetli katılımıyla kutladı. Organizasyonunu A46 Design Studio’nun üstlendiği geceye Pernod Ricard Türkiye’nin keyifli ikramları eşlik etti.

Gece, Burson EMEA CEO’su Scott Wilson’ın Effect’in 30. yılına özel ilettiği videolu kutlama mesajı ile başladı. Kutlama mesajının ardından, Effect’in 30 yıllık serüvenini anlatan özel kısa film izleyicilerle paylaşıldı. Canlı müzik dinletisi ile devam eden gecede, DJ performansı misafirlere keyifli ve eğlenceli anlar yaşattı. Gecenin sonunda, Effect Burson CEO’su Gonca Karakaş ve ajans çalışanları 30. yıl pastasını birlikte keserek bu özel anı kutladılar.

Effect 30 yaşında!
Gonca Karakaş – Effect Burson CEO’su

Effect Burson CEO’su Gonca Karakaş, gecede yaptığı konuşmada ajansın sektördeki öncülüğünden ve yenilikçi bakış açısının öneminden bahsederek şunları söyledi: “Mavi okyanusumuza sahip çıkmaya, tertemiz tutmaya, 30 yıllık hiç bitmeyen enerjimizi, tutkularımızı yapay zeka alanında yapacağımız yenilikçi yaklaşımlarla çoğaltmaya kararlıyız. İletişim sektöründe yenilikçi ve vizyoner bakış açımızla 30 yılımızı geride bırakırken, toplumumuzun sürdürülebilir bir geleceğe doğru ilerlemesine katkı sunmaya devam edeceğiz. Teknolojinin sunduğu imkanlarla, daha güçlü bir iletişim ağı kurarak, toplumsal faydayı ve şeffaflığı ön planda tutacağız. Hem sektörümüzün hem de ülkemizin daha aydınlık, daha adil ve daha sürdürülebilir yarınlar için ilerlemesini diliyoruz. Güzel ailemizin parçası olup bugünlere gelmemizde emeği olan tüm çalışma arkadaşlarımı, iş ortaklarımızı, medya mensuplarını, sanatçı dostlarımızı sevgiyle kucaklıyorum.”

Türkiye’nin sektördeki dönüşüm liderlerinden biri olarak başarısını sürdürmeye devam eden ve 30 yıllık iletişim danışmanlığı yolculuğunda sürdürülebilirlik iletişiminde öncü çalışmalarıyla dikkat çeken Effect, sivil toplum kuruluşlarıyla güçlü bağlar kurarak hem gönüllülük esasıyla hem de profesyonel bakış açısıyla destek sunmaya ve yerel ve uluslararası birçok projeye katkıda bulunmaya devam ediyor.

Effect
1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
Sanipak’ın sürdürülebilirlik manifestosu: Kadın, çevre ve hijyen
Sanipak’ın sürdürülebilirlik manifestosu: Kadın, çevre ve hijyen
Young Lions, Marketers kategorisinde Türkiye'ye ilk Altın ödül!
Young Lions, Marketers kategorisinde Türkiye’ye ilk Altın ödül!
Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri, 11 yıldır tüketicide güven unsuru oluşturuyor!
Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri, 11 yıldır tüketicide güven unsuru oluşturuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çalışanların yüzde 60’ı "önce kişisel yaşam" diyor!
Haberler
Çalışanların yüzde 60’ı “önce kişisel yaşam” diyor!
İrem Alimoğlu
27 Nisan 2025
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Haberler
REPİD’den sürdürülebilirlik için güçlü adım: Ad Net Zero Türkiye
Nafizcan Önder
6 Mayıs 2025
TİM Başkanı Gültepe: Yurt dışı alışveriş limiti 22 Euro’ya düşebilir
Haberler
TİM Başkanı Gültepe: Yurt dışı alışveriş limiti 22 Euro’ya düşebilir
Sena Tufan
17 Nisan 2025
Mutfaktaki dönüşümün adı: Dondurulmuş gıda
Haberler
Mutfaktaki dönüşümün adı: Dondurulmuş gıda
Marketing Türkiye
19 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.