1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yapay zeka ile gelen fırsatlar Marketing Türkiye C Level Club'da konuşuldu...
Haberler

Yapay zeka ile gelen fırsatlar Marketing Türkiye C Level Club’da konuşuldu…

Marketing Türkiye
25 Eylül 2024
3 dk okuma

Şirketi büyütme görevi de mevcut yapıyı bugünden yarına hazırlama misyonu da artık pazarlama liderlerinin ana sorumluluğu. Bu iki sorumluluğu hakkıyla üstlenmenin yolu ise bugün “Yapay Zeka”yı “bilmenin” ötesinde iş süreçlerine adapte etmekten geçiyor.

Yapay zeka, kapıyı bir dolu fırsatla çalarken Marketing Türkiye tarafından üst düzey yöneticiler için bir networking ve bilgilendirme platformu olarak tasarlanan C Level Club da “Microsoft CMO Connect” buluşmasıyla pazarlama liderlerini bu fırsatları keşfetmek için bir araya getirdi.

Yapay zeka ile gelen fırsatlar Marketing Türkiye C Level Club'da konuşuldu...
Yapay zeka ile gelen fırsatlar Marketing Türkiye C Level Club'da konuşuldu...
Yapay zeka ile gelen fırsatlar Marketing Türkiye C Level Club'da konuşuldu...
Yapay zeka ile gelen fırsatlar Marketing Türkiye C Level Club'da konuşuldu...

Suzy’s Café Du Levant’te gerçekleşen buluşmada yapay zekanın pazarlama dünyasına getirdiği yenilikleri, rekabette sağladığı faydaları ve Microsoft çözümlerini kullanan global firmaların hikayelerini Microsoft National Tech Officer Onur Koç, Microsoft Customer Experience Consultant Kıvanç Akdeniz ve Microsoft Business Applications Go to Market Manager Sema Armağan anlattı.

Yapay zeka ile gelen fırsatlar Marketing Türkiye C Level Club'da konuşuldu...
Yapay zeka ile gelen fırsatlar Marketing Türkiye C Level Club'da konuşuldu...
Yapay zeka ile gelen fırsatlar Marketing Türkiye C Level Club'da konuşuldu...
Yapay zeka ile gelen fırsatlar Marketing Türkiye C Level Club'da konuşuldu...
Yapay zeka ile gelen fırsatlar Marketing Türkiye C Level Club'da konuşuldu...
Yapay zeka ile gelen fırsatlar Marketing Türkiye C Level Club'da konuşuldu...

Toplantıda müşteri yolculuklarının oluşturulmasını kolaylaştıran, otomatikleştiren müşteri veri platformu Dynamics 365 Customer Insights’ı kullanan kurumların; maliyet tasarrufu, gelir artışı ve verimlilik kazanımı gibi avantajlar elde ettiğine de değinildi.

Dynamics 365 Customer Insight çözümünü kullanmanın kurumlara potansiyel faydasını detaylı bir şekilde anlatan Forrester 2024 danışmanlık çalışmasına BURADAN ulaşabilirsiniz.

C Level Club buluşmasının katılımcıları

  • Bora Denizci – Arçelik Head of Performance Marketing & Digital Platforms
  • Aslıhan Dursun – Teknosa Marketing Communications Manager
  • Batuhan Erguven – Türk Hava Yolları Communications Specialist
  • Buket Ersan – Fiba Sigorta Assistant General Manager
  • Gizem Eken – Tadelle – Sagra Grup/Oyak Senior Brand Manager
  • Duygu Yüce Kavas – Tamek Marketing Director
  • Osman Badur – Vestel Deputy General Manager
  • Melek Soklangıç Dinçer – Fractional CMO Turkey CMO
  • İpek Gönen -Eren Perakende Kurumsal İletişim ve Lacoste Türkiye Pazarlama Grup Müdürü
  • Gökçe Gencal Kunt – Ziylan Ayakkabı Sanayi ve Ticaret A.Ş. Chief Marketing & Growth Officer
  • Emir Alemdar – Beymen Director of Brand Management
  • Feray Karaman – Casper COO
  • Murat Atay – Tvekstra Co-founder
  • Gülnur Uluğ – Muratbey CMO
  • Özlem Zülal – Bupa CMO
  • Mine Alara Halil – Popeyes / TAB Gıda Media and Digital Marketing Manager
  • Batur Tekelioğlu – Otokoç Otomotiv Omnichannel Marketing And Performance Manager
  • Sema Armağan – Microsoft Business Applications Go to Market Manager
  • Kıvanç Akdeniz – Microsoft Regional Dynamics 365 Technical Consultant
  • Onur Koç – Microsoft Regional Technology Officer – Southeast Europe, Engineer at hearth & Write
  • Ayşegül Dedeoğlu – Microsoft Regional Sales Leader
  • Emre Gökdemir – Microsoft Business Applications Sales Executive
  • Didem Kurt Demirkaya – Microsoft Business Applications Sales Executive
  • Funda Öncü – Microsoft Sr. Customer Solution Manager
  • Aslı Arbel – Microsoft Senior Marketing Lead
  • Günseli Özen – Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
  • Duygu Su Ocakoğlu – Marketing Türkiye Reklam ve Etkinlik Direktörü
  • Alp Hazar Büyükçulhacı – Marketing Türkiye Medya ve Strateji Geliştirme Direktörü
  • Banu Gökbaşak – Marketing Türkiye Etkinlik Sorumlusu
c level club featured
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
3 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
4 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
5 Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
Güncel Haberler
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Haberler
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
Haberler
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Haberler
Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Nafizcan Önder
2 hafta önce
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
Haberler
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
İrem Alimoğlu
1 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.