2 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ahmet Pura 12’nci kez WFA Yönetim Kurulu’nda
Haberler

Ahmet Pura 12’nci kez WFA Yönetim Kurulu’nda

Nafizcan Önder
20 Mayıs 2024
1 dk okuma

Dünya Reklamverenler Federasyonu (WFA) tarafından düzenlenen Global Marketer Week (Küresel Pazarlama Haftası), 14 Mayıs’ta Toronto’da başladı. Global Marketer Week’24’ün ilk gününde gerçekleştirilen WFA 71. Genel Kurulu’nda, Reklamverenler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, 12’nci kez WFA Yönetim Kurulu’na seçildi.

Reklamverenlerin ortak hedefleri için çalışan Dünya Reklamverenler Federasyonu, dünya çapında en büyük pazarları ve pazarlamacıları bir araya getirerek, yıllık yaklaşık 900 milyar dolar olan küresel reklam ve pazarlama iletişimi harcamalarının yüzde 90’ını temsil ediyor.

Dünya Reklamverenler Federasyonu (WFA) tarafından her yıl farklı bir şehirde organize edilen ve geçtiğimiz yıl İstanbul’da düzenlenen Global Marketer Week (Küresel Pazarlama Haftası), bu yıl Kanada’nın Toronto şehrinde gerçekleşiyor. Dünyanın en önemli pazarlama etkinliklerinden biri olan Global Marketer Week’24’ün ilk gününde gerçekleştirilen, WFA 71. Genel Kurulu’nda, Reklamverenler Derneği (RVD) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, 12’nci kez Dünya Reklamverenler Federasyonu Yönetim Kurulu’na seçildi. Pura, Türkiye’yi temsil eden ilk ve tek Türk üye olarak yeni dönemde de görevine devam edecek.

Reklam dünyasını temsil eden küresel bir dernekte görev almanın, reklam sektörü ve Türkiye adına çok önemli olduğunu vurgulayan Ahmet Pura, “Bu iş birliği içinde Dünya Reklamverenler Federasyonu’ndan öğrendiklerimiz ve onlara aktardığımız örnek çalışmalarımız verimli bir model oluşturuyor. ‘Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği’ projemizin küresel Unstereotype Alliance ile Türkiye’de iş birliğine dönüşmesi, cross-media ölçümü, yani tüm mecra ölçümlerinin tek çatı altında buluşması, reklamda erişilebilirlik, iklim krizi ve sürdürülebilirlik özelindeki projeler, bu yıl ortak çalışmalarımız olacak. Yönetim Kurulu’ndaki bu uzun süreli görevimiz, güçlü iş birliğimizi daha da verimli kılıyor. Dünya Reklamverenler Federasyonu, iyi ki hayatımızda var” dedi.

Ahmet Pura featured WFA
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
5 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Güncel Haberler
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Haberler
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör...
Haberler
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör…
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nden bilime dayanan güven
Haberler
Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nden bilime dayanan güven
Advertorial
29 Eylül 2025
Konsoldan sokağa: PlayStation'dan 30. yaşına özel Reebok iş birliği
Haberler
Konsoldan sokağa: PlayStation’dan 30. yaşına özel Reebok iş birliği
Nafizcan Önder
2 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.