20 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Abdi İbrahim basına neden hap gönderdi?
Haberler

Abdi İbrahim basına neden hap gönderdi?

Sena Tufan
22 Mart 2024
2 dk okuma

Abdi İbrahim, İnsan Kaynakları, Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Grup Başkanı Oğuzcan Bülbül imzasıyla 2021-2022 yıllarını kapsayan sürdürülebilirlik raporunu, ilginç bir yolla medyaya ulaştırdı.

Basına gönderilen paket açıldığında içinden tıpkı Matrix filmde olduğu gibi biri kırmızı diğeri mavi iki hap kapsülü çıktı. “Hedeflerimize giden yol kırmızı kapsülün içinde” yazısının yanından yer alan kırmızı kapsülün içi açıldığında ise sürdürülebilirlik raporlarına yönlendiren bir kare kod çıktı medya mensuplarının karşısına.

Abdi İbrahim basına neden hap gönderdi?

Paketin içinde Oğuzcan Bülbül imzalı notta ise şu ifadelere yer verildi:


“Abdi İbrahim olarak, sorumlulukla yürüttüğümüz sürdürülebilirlik çalışmalarımızın temelinde şirketimizin geleceğini dünyamızın geleceğinden ayrı tutmayan bakış açımız yer alıyor. İyileştirme misyonumuz; sadece işimizi iyileştirmeyi ve büyütmeyi değil, içinde bulunduğumuz ekosisteme ve topluma katkı sunmayı da içeriyor.
Dünyamızın karşı karşıya bulunduğu çevresel ve sosyal meselelerin farkında olmayı, gerçeklerle yüzleşmeyi çok anlamlı buluyoruz. Ve tıpkı Matrix filminin ikonik sahnesinde olduğu gibi, tercihlerimizin geleceğimizi belirlediğine inanıyoruz. Ya kırmızı kapsülü seçerek göreceğiz, duyacağız, farkında olacağız ve harekete geçeceğiz ya da mavi kapsülü tercih ederek iş yapış alışkanlıklarımızda hiçbir değişiklik yapmayacağız.
Biz tercihimizi ilk olasılıktan yana kullanıyor, harekete geçerek konfor alanında kalmayı reddediyoruz. 111 yıllık iyileştirme yolculuğunda; savaşlar, salgınlar, politik ve ekonomik krizler gibi birçok zorlukla mücadele etmiş, ancak her zaman değişimin bir parçası olmuş köklü bir şirket olarak, kırmızı kapsüldeki karmaşık ve zor meseleler bizi korkutmuyor. Aksine, dünyamıza ve toplumumuza fayda sağlayacağını düşündüğümüz her adım, bizi sürdürülebilirlik yolculuğumuzda daha da cesaretlendiriyor.
2021-2022 Sürdürülebilirlik Raporumuzda, Abdi İbrahim olarak bu alanda attığımız adımları sizlerle paylaşmaktan büyük heyecan duyuyoruz. Einstein’ın da dediği gibi “Hayalleri olan kişiler, bütün gerçeklere sahip olanlardan daha güçlüdür.” Daha iyi ve daha yaşanabilir bir geleceğe erişmek için hayallerimizi ve bu hayalleri gerçeğe dönüştürmek adına yaptıklarımızı kırmızı kapsülün içinde bulabilirsiniz. QR kodunu okutarak, sürdürülebilirlik yolculuğumuza eşlik etmenizden, sektörümüze ve iş dünyamıza ilham vereceğini düşündüğümüz çalışmalarımızı incelemenizden mutluluk duyacağız.”

Sürdürülebilirlik raporuna ulaşmak için tıklayın.

Abdi İbrahim’den NFT dünyasına anlamlı adım

featured matrix
1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 İş dünyasında haftanın atamaları (7-13 Haziran)
İş dünyasında haftanın atamaları (7-13 Haziran)
4 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Instagram’dan 8 yeni özellik
Instagram’dan 8 yeni özellik
Cannes Aslanlarının sahipleri belli olmaya devam ediyor: Grand Prix kazanan projeler hangileri?
Cannes Lions’da büyük ödüller sahiplerine ulaşmaya devam ediyor…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TGC Hikmet Memduh Kızılağaç Huzurevi için ilk adım atıldı
Haberler
TGC Hikmet Memduh Kızılağaç Huzurevi için ilk adım atıldı
Marketing Türkiye
27 Nisan 2025
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Haberler
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Sena Tufan
2 Mayıs 2025
C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
Haberler
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
Nafizcan Önder
7 gün önce
Kültür-sanat: Sponsorluk mu, sosyal sorumluluk mu?
Haberler
Kültür-sanat: Sponsorluk mu, sosyal sorumluluk mu?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.