18 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
xco
Haberler

XCO’23’de neler konuşulacak, neler olacak?

Marketing Türkiye
14 Kasım 2023
2 dk okuma

Pazarlama iletişiminin en ilginç disiplini deneyim. Yine ne ilginçtir ki, deneyim değişen tüketici beklentilerinden etkilenerek kendi trendlerini yaratırken, her sektör de kendi trendlerini belirliyor. Vizyoner bir platformda fikir önderlerini ağırlayacak olan XCO’23 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi bu yıl “Growth with XV / Deneyimle Büyümek” ana teması üzerinden beş alt başlıkta katılımcılarını ileriye taşıyacak.

Resmi sponsorları Inspark ve Digital Panorama, Erişilebilirlik Sponsoru ise Alternatif Bank olan zirve, Futuristler Derneği iş birliğiyle hazırlanan ve bu yıl “Uyanış Hareketi” ana temasıyla gerçekleşen Future Day 2023 / Gelecek Günü’ne de ev sahipliği yapacak. Fütüristik fikirlerin ışık tutacağı oturumlarda geleceğe odaklanacağız.

Deloitte’un 150 ülkede yaptığı araştırmalarla belirlediği deneyim trendlerinin Türkiye’deki izdüşümleriyle şekillenen içerikte konunun öncü isimleri bizimle birlikte olacak.

“Growth with XV” ana teması altında küresel trendlerde öne çıkan 5 ana konu zirve sahnesinde kendine yer bulacak.

1- Grow with Innovation / İnovasyonla Büyümek
2- Grow with Sustainability & Purpose / Sürdürülebilirlik ve Amaçla Büyümek
3- Grow with GenAI – More or Less Human? / Yapay Zeka ile Büyümek
4- Grow with CX / Müşteri Deneyimiyle Büyümek
5- Grow with EX/ Çalışan Deneyimiyle Büyümek

Bir XCO Klasiği: “Kokunu Kendin Yarat” Atölyesi

Deneyimin etkisi birden fazla duyuya aynı anda hitap etmesiyle ölçülüyor. Lezzetin kokuya, görmenin dokunuşa döndüğü anlar, bir de ortamı dolduran notalarla bambaşka bir evrene dönüşüyor.

Koku duyumuzun bütün bu deneyim sürecinde diğerlerine göre çok özel bir yeri var. Görme, dokunma, duyma ve lezzet duyularımızı bir süreliğine park etmek mümkünken koku duyumuzu yaşamsal fonksiyonumuza doğrudan bağlı olduğu için durdurmamız mümkün değil. Bu nedenle deneyim profesyonelleri kokuyu deneyim sürecinde farklı konumluyor.

Bir klasik olarak, bu yıl da uzmanlığıyla küresel bir dev olan MG International Fragrance Company XCO’da sınırlı sayıda katılımcı için MG pafümörleriyle “Kendi Kokunu Keşfet” atölyesi yapıyor.

Kokunu Keşfet Atölyesinin sandalye sayısı sınırlı olup kayıt etkinlik arasında gerçekleştirilecektir.

XCO’NNECT ile hedefli bağlantıda kalın

Vizyoner bir yaklaşımla geleceğe odaklanan XCO Summit, sektörün fikir önderlerinin birikimlerini bir paylaşım platformunda katılımcılara aktaracak. Zirvede bir ilk olarak C Level Club dizaynında yetkin isimlere yer açmayı hedefliyor. İnteraktif, akıl açan bir formatta katılımcılarla öncü profesyonelleri buluşturacak olan “XCO’NNECT” de bu yılki zirvede gerçekleşecek ilkler arasında yer alıyor.

Yeni bir format olarak tasarlanan XCO’NNECT sahnesi Deloitte Türkiye moderasyonunda gerçekleşecek ve katılımcıları EX, İnovasyon, CX, GenAI ve Sürdürülebilirlik alanının önde gelen isimleriyle interaktif bir ortamda bir araya getirecek. 

ALFA Awards, “Yılın Müşteri Markaları’nın” olacak

Zirve, AKADEMETRE Resarch & Strategic Planning tarafından mükemmel müşteri deneyimini sunan markaların Türkiye temsili bin 200 kişiyle yapılan ALFA Awards Ödül Töreni ile müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar “Customer Brands” olarak ödüllerine kavuşacak.

16 Kasım’da gün boyu sürecek XCO’23 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi sonrası gerçekleşecek ALFA Awards’da kendi sektöründe öne çıkan markalar dokuzuncu kez “Müşteri Markası” unvanını alacak.

Markaların buluşma noktası XCO Fuayesi

Hilton Bomonti’de gerçekleştirilecek XCO Summit’in fuayesinde stantlarıyla yer alacak pek çok marka katılımcılarla buluşacak.

Tooken standı, lansmanı 6 Ekim’de Marketing Türkiye Cumhuriyet Balosu’nda gerçekleştirilen ve Tooken iş birliğiyle Spatial.io’da yaratılan Sonsuzluk Müzesi’nin yanı sıra VR deneyimler sunacak. Tadelle ise XCO katılımcılarını yıllardır yapageldiği gibi bir lezzet yolculuğuna çıkaracak. MG International Fragrance Company atölyesi ve sahnede sunduğu deneyimlerin yanı sıra standında da kokunun deneyimdeki yeri üzerine paylaşımlarda bulunacak.

Deneyim tasarımının en büyük buluşması için kayıtlar devam ediyor…

featured xco
1 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
2 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
3 TIME dergisi, "yapay zekanın mimarları"nı yılın kişisi seçti
TIME dergisi, “yapay zekanın mimarları”nı yılın kişisi seçti
4 SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
5 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
Haberler
13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
İrem Alimoğlu
10 Kasım 2025
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Haberler
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Nafizcan Önder
18 Ekim 2025
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Haberler
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Advertorial
18 Kasım 2025
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör...
Haberler
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör…
İrem Alimoğlu
19 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.