13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Asperox’un “Temiz İş”ini 16 milyon izledi

Asperox’un “Temiz İş”ini 16 milyon izledi

Marketing Türkiye
11 Ekim 2023
1 dk okuma

Beyaz Kağıt’ın pazar lideri markası Asperox, “Temiz İş” adlı dijital kampanyasıyla izleme rekorları kırdı. Über’in kurguladığı ve sanatçı Emrah Ablak’ın yazdığı dört bölümlük polisiye dizi, Asperox Instagram hesabından yayınlandığı dönemde 16 milyon kişi tarafından izlenerek markanın dijital platformlardaki etkileşimini yüzde 35 artırdı.

Pazara çıkmasından kısa bir süre sonra temizlik ürünleri arasında efsaneye dönüşen ve kırdığı satış rekorlarıyla pazar lideri olan Asperox, hayata geçirdiği iletişim çalışmalarıyla da dikkat çekiyor. Sıra dışı reklamları ve dillere pelesenk olan melodisiyle hafızalara kazınan Asperox, bu kez de rekabette ayrışmanın oldukça zor olduğu günümüz sosyal medyasında, yaratıcı bir stratejik yaklaşımla, klasik Instagram içeriklerinin ötesinde bir işe imza attı.

Instagram takipçilerine bir içerikten fazlasını sunarak, onları interaktif bir deneyime dahil etmeyi hedefleyen marka; tamamen etkileşim odaklı, kalıpları bozan bir dijital kampanya düzenledi. Über imzalı Temiz İş adlı kampanyayı hayata geçirmek için karikatür içerikleriyle oldukça popüler Emrah Ablak tercih edildi.

Emrah Ablak’ın yazdığı, çizdiği ve seslendirdiği sürükleyici hikaye dijital bir dizi formatında 4 bölüm olarak yayınlandı. Her hafta bir bölümünün yayınlandığı projede, bir önceki bölümün özet paylaşımları ve bir sonraki bölüme ait ön izlemeler ile takipçilerin ilgisi 1 ay boyunca canlı tutulmaya çalışıldı. Adeta bir polisiye diziyi andıran hikayede suçluyu bulmak üzere etkileşim odaklı metinlerle takipçilerin kendi teori ve çözümlerini paylaşması, suçluyu bulması teşvik edildi.

Proje bitiminde Asperox’a ait dijital mecralarda toplam 16 milyon izlenme elde edilerek, hesapların etkileşim oranı yüzde 35 arttırıldı.

 
 
 
 
 
Bu gönderiyi Instagram’da gör
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Asperox (@asperox)’in paylaştığı bir gönderi

Kampanya Künyesi

  • Reklamveren: Beyaz Kağıt / Asperox
  • Reklamveren Yetkilileri: Zeynep Kahraman, Eren Özgür Eksen, Cansu Mık, Tolga Merdamert
  • Reklam Ajansı: Uber Dijital
  • Yaratıcı Yönetmen: Oktay Can
  • Yaratıcı Grup Başkanı: Hande Arslan
  • Metin Yazarı: Fırat Özbudak
  • Sanat Yönetmeni: Oktay Can
  • Strateji Ekibi: Eif Erten
  • Müşteri İlişkileri: Eda Nur Yaman
featured
1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
5 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
Güncel Haberler
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TIME dergisi, "yapay zekanın mimarları"nı yılın kişisi seçti
Haberler
TIME dergisi, “yapay zekanın mimarları”nı yılın kişisi seçti
İrem Alimoğlu
18 saat önce
Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Haberler
Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Nafizcan Önder
20 Ekim 2025
2026 seyahat trendleri belli oldu: "Lüks kaçamaklar" popülerleşiyor
Haberler
2026 seyahat trendleri belli oldu: “Lüks kaçamaklar” popülerleşiyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Türkiye’de her 2 kişiden 1’i ikinci el alışveriş yapıyor
Haberler
Türkiye’de her 2 kişiden 1’i ikinci el alışveriş yapıyor
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.