15 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Golden Drum Grand Prix
Haberler

Golden Drum’da Grand Prix’ye uzanan işler…

Gizem Yıldız
11 Ekim 2023
2 dk okuma

Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Uluslararası Yaratıcılık Festivali Golden Drum’ın kazananları belli oldu. Çeşitli kategorilerde toplamda 12 Grand Prix’den 4’ünü kazanan “Where to Settle” kampanyasıyla Mastercard Yılın Markası olurken kampanyanın yaratıcı yönetmenliğini üstlenen McCann Polonya Managing Director’ı Marcin Sosiński Yılın Yaratıcı Yönetmeni unvanına hak kazandı. 2 Grand Prix’ye uzanarak öne çıkan “Nobody Watches Women’s Football” kampanyası ise LePub için Yılın Ajansı olma yolunda puanları topladı… İşte 49’uncu kez gerçekleşen Golden Drum’da Grand Prix alan tüm işler…

En çok Grand Prix’yi toplayan “Where to Settle” kampanyası mülteciler için kritik bir soruyu yanıtlıyor; “Nereye yerleşebilirler?” Kampanya kapsamında Mastercard tarafından oluşturulan platform Ukraynalılar için iş ve daire fırsatlarını listeliyor. Platform verilere ve mültecilerin beklentilerine dayanarak kişiselleştirilmiş iş ve kiralama teklifleri sunarak fırsat vadeden daha küçük, daha az kalabalık şehirlere vurgu yapıyor. Böylece nüfusu az olan bölgeleri de canlandıracak bir potansiyel sunuyor. 4 Grand Prix’ye uzanan projenin ardında McCann Polonya’nın imzası var.

Heineken’in “Nobody Watches Women’s Football” kampanyası ise 2 kategoride Grand Prix’nin sahibi oldu. Euro 22 sırasında kadın futboluyla ilgili olumsuz yorumlar internette hızla artarken Heineken trollere stattaki kalabalık üzerinden yanıt verdi. Yani kampanya ile Heineken ve fanlar trolleri trolledi.

Cinego’nun DDB Budapeşt imzası taşıyan “The Impossible Campus”, Myllylahti’nin Folk Finlandiya ve Helsinki iş birliğiyle hayata geçirdiği “Broken Ones”, Czech Insurance Association için McCann Prag tarafından oluşturulan “13 Minutes: Natıonal Delay Day”, Heineken’in LePub iş birliğiyle tasarladığı “The Office Cleaners” ve Barilla’nın LePub imzası taşıyan kampanyası “Passive Cooking” Grand Prix’ye uzanan diğer işler oldu.

1- Mastercard – “Where to Settle” / McCann Polonya

2- Heineken – “Nobody Watches Women’s Football” / LePub

At the EURO2022 finals, the crowd said it all. #CheersToAllFans pic.twitter.com/jjM3aVfDKZ

— Heineken (@Heineken) August 3, 2022

3- Cinego – “The Impossible Campus” / DDB Budapeşt

4 – Myllylahti – “Broken Ones” / Folk Finlandiya, Helsinki

Bu gönderiyi Instagram’da gör

Folk Finland (@folkfinland)’in paylaştığı bir gönderi

5- Czech Insurance Association – “13 Minutes: National Delay Day” / McCann Prag

6- Heineken – “The Office Cleaners” / LePub

7- Barilla – “Passive Cooking” / LePub

Türkiye, Golden Drum’dan 2 ödülle döndü

featured Golden Drum
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
3 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
4 Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete'de yayımlandı...
Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete’de yayımlandı…
5 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
Güncel Haberler
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
Üstad yine durmamış
Üstad yine durmamış
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi...
Haberler
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi…
Nafizcan Önder
2 Ağustos 2025
Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
Haberler
Yapay zeka artık işten çıkarma kararlarında da söz sahibi
İrem Alimoğlu
8 Temmuz 2025
Teşebbüsler Rekabet Kurumu'na taahhüt verirken, bin düşünüp bir adım atmalı
Haberler
Teşebbüsler Rekabet Kurumu’na taahhüt verirken, bin düşünüp bir adım atmalı
Marketing Türkiye
7 gün önce
Zara'nın reklamları "sağlıksız derecede zayıf" modeller nedeniyle yasaklandı
Haberler
Zara’nın reklamları “sağlıksız derecede zayıf” modeller nedeniyle yasaklandı
İrem Alimoğlu
6 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.