10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Türkiye'nin hayalleri" ve ötesi Marketing Türkiye Eylül sayısında...
Haberler

“Türkiye’nin hayalleri” ve ötesi Marketing Türkiye Eylül sayısında…

Nafizcan Önder
1 Eylül 2023
6 dk okuma

“Türkiye’nin hayalleri”nden “Bütünlesik Sosyal Medya Yönetimi”ne, “Sessiz Lüks”ten “Bizi enflasyon bile ayıramaz” diyen teknoloji tutkunlarının alışveriş alışkanlıklarına, “İklimin Koruyucuları”ndan “Eylül sonrasında perakendeyi neler bekliyor?” sorusunun yanıtına kadar FOMO’nuza iyi gelecek dosyalarıyla Marketing Türkiye Eylül sayısı yayında!

Tüm bu dosyalarının yanı sıra, uzunca zamandır hazırlıkları süren “Cumhuriyet Değerlerini Taşıyan Markalar” araştırmasını ve Cumhuriyet Balosu’nu da müjdeliyor Eylül sayısı… Cumhuriyetin 100. yılını iş dünyasının tüm kurum ve kuruluşlarıyla birlikte kutlamayı amaçlayarak titizlik ve uzmanlıkla hazırlanan çalışmanın tüm detayları yeni Eylül sayısında sizleri bekliyor…

Marketing Türkiye’nin yeni sayısına D&R’lardan ulaşabilir, Dijital Abonelik ile Marketing Türkiye web sitesi üzerinden ve Türk Telekom e-Dergi uygulaması aracılığıyla okuyabilirsiniz.

Keyifli okumalar…

Türkiye’nin hayalleri

"Türkiye'nin hayalleri" ve ötesi Marketing Türkiye Eylül sayısında...

Hayallere dalmanın gerçekliklerle yakından ilişkili olduğu aşikar… Psikiyatrist Jennifer Freed, kurduğumuz hayallerin vücut kimyamızı etkilediğini söylüyor. Elbette işin bir de toplumsal boyutu var… Hayaller, aynı zamanda kültürel kodlar ve mevcut koşullar etrafında şekilleniyor. Peki, Türkiye’nin hayal kurmakla arası nasıl? Türk toplumunun hayal dünyasında son dönemde neler var?

Ali Saydam yazdı: Marketing Türkiye’den tarihi adım

Cumhuriyet Değerlerini Taşıyan Markalar”ı tespit etmek için iki aşamalı bir araştırma tasarlanmış ve Marketing Türkiye için Pulside Research tarafından yürütülmüş. Öncelikle “Cumhuriyet Değerleri” bir kavram olarak ortaya konulmuş ve toplumdaki yansımaları tespit edilmiş. Ardından da bu değerleri hangi markaların taşıdığı sorulmuş….

“Hermes modada neyse Butterfly da çikolatada odur”

Cesaret bir karakter, bir kendini ortaya koyma hali. Ya vardır ya da yok! “Yola herkesten farklı devam edeceğim” diyenlere ise “cesur” diyebiliriz. Niş bir pazara görece pahalı bir ürünle çıkmak, konu çikolata bile olsa pek de kolay değil. Hele de ürününüzün “artizan” olarak anılmasını istiyorsanız işiniz hiç kolay olmuyor. İşte size cesaretle “farklı işler yapacağım” diyerek yola çıkan Ebru İpekçi ve Butterfly Artizan Çikolata’nın cesur hikayesi…

Eylül sonrasında perakendeyi neler bekliyor?

"Türkiye'nin hayalleri" ve ötesi Marketing Türkiye Eylül sayısında...

FutureBright’ın gerçekleştirdiği “2023 Eylül ve Sonrası Türkiye Alışverişçi Davranışları” araştırması tüketicilerin alışkanlıkları kadar duygu durumuna ve beklentilerine de ışık tutuyor. Kapsamlı araştırma tüm pazarlama evreninin merak ettiği o soruya da yanıt veriyor: “Eylül sonrasında perakendeyi neler bekliyor?”

“Bütünleşik sosyal medya yönetimi” çağı başlıyor!

"Türkiye'nin hayalleri" ve ötesi Marketing Türkiye Eylül sayısında...

Platform sayısının hızla arttığı sosyal medya dünyasında kişilik bölünmesine yol açmayan, bütünleşik bir sosyal medya yönetimi mümkün mü? Sorunun yanıtını uzman isimlerden alırken Türkiye’de ve dünyada sosyal medya kullanım alışkanlıklarını da mercek altına aldık…

Zenginlik bağırır servet fısıldar!

"Türkiye'nin hayalleri" ve ötesi Marketing Türkiye Eylül sayısında...

Usulca hayatımıza giren “sessiz lüks” kimilerine göre bir trend kimilerine göre ise bir yaşam biçimi… Her ne kadar akım Amerikalı celebrity’lerin ellerinde yükselse de konuyu en iyi kadim bir İngiliz atasözü özetliyor: “Zenginlik bağırır, servet fısıldar…” Peki, “sessiz lüksün” ardında yatan tüketici motivasyonları neler? Bu yeni akım geleneksel lüks pazarını nasıl şekillendirecek? Lüks pazarının devleri sessiz lükse nasıl hazırlanıyor?

Halkımız “Cumhuriyet Değerlerini Taşıyan Markalar”ı belirliyor

"Türkiye'nin hayalleri" ve ötesi Marketing Türkiye Eylül sayısında...

Cumhuriyeti değerli kılan, sahip olduğu değerlerdir… Değerler bireyi odağına alır ve toplumsal hayatın her alanında güçlü kılar. Marketing Türkiye, cumhuriyetin 100. yılını iş dünyasının tüm kurum ve kuruluşlarıyla birlikte kutlamayı amaçlayarak “Cumhuriyet Değerlerini Taşıyan Markalar” araştırmasını başlattı. Bu kapsamlı araştırma 100. yaşına ulaşan cumhuriyetimizin kuruluş değerlerinin günümüz Türkiye’sinde bulduğu karşılığın tespit edilmesi ve kavramların geçmişten bugüne hizalanması için tasarlandı. Çalışma cumhuriyet değerleriyle toplum için fayda üreten markaları da gözler önüne serecek.

Türkiye’nin temizlik markaları

"Türkiye'nin hayalleri" ve ötesi Marketing Türkiye Eylül sayısında...

Pandemiyle birlikte neredeyse iki yılımızı “süper hijyenik” geçirdik. Hayatımıza yeni hijyen ürünleri girerken temizlik rutinlerimiz de sil baştan değişti… Peki, bu süper hijyenik hallerimiz devam ediyor mu? Post-pandemi döneminde temizlik rutinleri nasıl şekilleniyor? Türkiye’nin favori temizlik markaları hangileri? Yanıtlar Marketing Türkiye için YouGov’un gerçekleştirdiği araştırmada…

XCO’23: “Grow With XV”

"Türkiye'nin hayalleri" ve ötesi Marketing Türkiye Eylül sayısında...

Marketing Türkiye tarafından Deloitte Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen XCO’23 Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi, bu yıl dokuzuncu kez en iyi deneyimi yaşatan markaları bir araya getirecek. “Grow with XV” ana temasıyla gerçekleştirilecek zirvede deneyim tasarımı alanındaki en son gelişmeler Kasım ayında Hilton İstanbul Bomonti’de 5 ana başlık ve 10 alt başlıkla ele alınacak.

Y kuşağı orta yaş krizinde!

"Türkiye'nin hayalleri" ve ötesi Marketing Türkiye Eylül sayısında...

Bir süredir ciltlerindeki ilk kırışıklıkla, saçlarındaki ilk beyazla yüzleşiyor Y kuşağı.
Pek çoğu 40’a merdiven dayadı. Hatta Y kuşağının ilk üyeleri 40’lı yaşlarını yarıladı bile…
Sözün özü Y kuşağı şimdilerde “orta yaş krizi”nin eşiğinde… Peki, pek çok değişime kapı aralayan orta yaş krizini Y’ler nasıl yaşıyor?
Tüketim alışkanlıklarından hayata bakışlarına kadar yaşamlarında neler değişti?
Marketing Türkiye için VeriNays’ın gerçekleştirdiği “Y Kuşağı Orta Yaş Krizinde” araştırması işte bu sorulara yanıt veriyor…

Bizi enflasyon bile ayıramaz!

Teknolojinin olmadığı bir dünya artık pek çokları için kelimenin tam anlamıyla bir distopya… İş yapış şekillerimizden sosyalleşme biçimlerimize günün her anına eşlik eden teknolojik ürünler her geçen gün gelişiyor ve yenilenen özellikleriyle gönüllere taht kurarken hayatımızı ise ambargo altına alıyor. Peki, Türk toplumu teknolojik ürünlerini ne sıklıkla yeniliyor, teknoloji alışverişini hangi kriterlerle hangi kanallardan yapıyor? Yanıt Marketing Türkiye adına Pulside Research’ün gerçekleştirdiği “Teknoloji Araştırması”nda…

İklimin koruyucuları

“Kutuplar kadar” uzaklardan duyduğumuz iklim krizi alarmı çoktandır kulaklarımızı sağır edecek kadar yakınımızda çalıyor. Mevsim aralıklarında ezberler bozuluyor, her yeni yaz döneminde sıcaklık rekoru yeniden ve yeniden kırılıyor. Küresel olarak ısınıyoruz ve bu tehlikeye karşı tek başımıza mücadele etmemiz mümkün değil! Peki, küresel ısınmayla ilgili kimler elini taşın altına koyuyor? FM Halkla İlişkiler, İçerik ve İletişim Danışmanlık Kurucu Ortağı Fülay Yaşa Keskin’in liderliğiyle iklim krizini mercek altına alırken, Türkiye’nin İklim Koruyucuları’na da “Bilime Dayalı Hedefler Girişimi” verileriyle ışık tutuyoruz.

Yapay zeka çalışırken düşündürüyor

"Türkiye'nin hayalleri" ve ötesi Marketing Türkiye Eylül sayısında...

Yapay zeka teknolojileri, adeta bir sihirli değnek gibi şimdiden iş süreçlerini optimize etmeye ve pazarlama stratejilerine yön vermeye başladı bile… Özellikle metin algılama ve üretme odaklı GPT (Generative Pre-trained Transformer) teknolojilerinin yaygınlaşmasıyla, yapay zeka geleneksel yaklaşımları zekice tasarlanmış algoritmalarla birleştiriyor ve kurumların, markaların ve girişimcilerin daha verimli bir biçimde rekabet etmelerini sağlıyor. Peki, bu değişim süreci devam ederken toplum yapay zeka hakkında ne düşünüyor? İş dünyası, yapay zeka teknolojilerine nasıl adapte oluyor? Tüm bu soruların yanıtlarını Roamler Türkiye’nin Marketing Türkiye için hazırladığı Yapay Zeka Araştırması’nın verileri ve Google’ın AI uygulaması Bard’ın yorumlarıyla aktarıyoruz.

P&G, sevgiyle açtığı kapıdan erişilebilirlikle geçiyor

"Türkiye'nin hayalleri" ve ötesi Marketing Türkiye Eylül sayısında...

“Farklılıkların bizi zenginleştirdiği inancıyla, iş hayatının ve sosyal hayatın daha eşit, kapsayıcı ve erişilebilir olması adına adımlar atıyoruz” diyor P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Dr. Onur Yaprak… Attıkları bu adımlarsa “Sevgi Her Kapıyı Açar” dedikleri 35. yıl kampanya filmlerinin görme ve işitme engellerine yönelik iki versiyonuyla daha da somutlaşıyor. Kısa vadede Avrupa çapında yüzde 100 reklam erişilebilirliğine ulaşma hedefleri olduğunu da vurgulayan Yaprak ile P&G’nin kapsayıcılık ve erişilebilirlik vizyonunu, aksiyonlarını ve erişilebilirlik dönüşümünü konuştuk…

Oyun 101

"Türkiye'nin hayalleri" ve ötesi Marketing Türkiye Eylül sayısında...

Üniversite öğrencileri, çoktandır oyunların cazibesine kapılmış durumda. Ekran başında geçen saatler, yalnızca ders çalışma veya sosyal etkileşim zamanı değil, aynı zamanda dijital oyunların zengin dünyasına açılan bir kapı haline geldi. Peki, üniversiteli gençler arasında oyun oynamak ne kadar yaygın bir aktivite? Gençler ne sıklıkla oyun oynuyor, oyun için günün hangi saatlerini daha çok tercih ediyor? Online oyunlara ve e-spora karşı bakış açıları nasıl şekilleniyor? Hepsi ve daha fazlası, XSIGHTS Araştırma tarafından gerçekleştirilen “Üniversite Gençliği E-Spor ve Online Oyun Alışkanlıkları Araştırması”nda.

Marketing Türkiye Eylül sayısını okumak için TIKLAYIN

featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TikTok'un satışı için kritik süreç: Trump, dört grupla görüşüldüğünü açıkladı
Haberler
TikTok’un satışı için kritik süreç: Trump, dört grupla görüşüldüğünü açıkladı
İrem Alimoğlu
10 Mart 2025
En çok konuşulan dizi oyuncuları: Genç yetenekler sosyal medyada, tecrübeli oyuncular geleneksel medyada öne çıkıyor!
Haberler
En çok konuşulan dizi oyuncuları: Genç yetenekler sosyal medyada, tecrübeli oyuncular geleneksel medyada öne çıkıyor!
Marketing Türkiye
16 Mart 2025
Yeni jenerasyon elektrikli aracı tercih ediyor
Haberler
Yeni jenerasyon elektrikli aracı tercih ediyor
İrem Alimoğlu
7 Mart 2025
"Amazon'da ürün değişimi seçeneği kaldırıldı" iddialarına markadan yanıt geldi
Haberler
“Amazon’da ürün değişimi seçeneği kaldırıldı” iddialarına markadan yanıt geldi
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.