6 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Nestlé 150. yılında “İyi Beslen, Mutlu Yaşa” programıyla Türkiye’de 150 bin kişiye ulaşmayı hedefliyor
Haberler

Nestlé 150. yılında “İyi Beslen, Mutlu Yaşa” programıyla Türkiye’de 150 bin kişiye ulaşmayı hedefliyor

Marketing Türkiye
26 Nisan 2016
2 dk okuma

 

Nestlé Türkiye ,Türkiye Diyetisyenler Derneği işbirliğiyle başlattığı “İyi Beslen, Mutlu Yaşa”  programıyla  kamuoyunda  beslenme, sağlık ve iyi yaşam konularında farkındalık oluşturmak için harekete geçti.

3 milyon TL yatırımla gerçekleştirilecek program kapsamında uzmanlar ile 10 ilde bilgilendirme toplantıları düzenlenecek.

Uzmanlar, program kapsamında  150 bin kişiyle beslenme, fiziksel aktivite, ruh ve zihin sağlığı konularında önerilerini ve deneyimlerini paylaşacaklar.

Nestlé Türkiye’nin program kapsamında işbirliği yaptığı uzmanlar;  Acıbadem Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölüm Başkanı ve Türkiye Diyetisyenler Derneği İstanbul temsilcisi Prof. Dr. Murat Baş, İyi Yaşam Danışmanı Elvan Demirkan, Serbest Dalış Dünya Rekortmeni ve Diyetisyen Şahika Ercümen ve Spor Eğitmeni Murat Bür, etkinliklerde konuşmacı olarak yer alacaklar. Konuşmacılar, “İyi Beslen, Mutlu Yaşa Sohbetleri” programı kapsamında 10 ilde 25 farklı lokasyonda gerçekleştirilecek etkinliklerde uzmanlık alanlarındaki deneyimlerini ve önerilerini halk ile paylaşacaklar, Nestlé Türkiye’nin beslenme, sağlık ve iyi yaşam konularında kamuoyunda farkındalık yaratma çalışmalarına katkı sağlayacaklar.

 “İyi Beslen,Mutlu Yaşa” programını tanıtmak  üzere Nestlé Türkiye CEO’su Félix Allemann’ın ev sahipliğinde, Türkiye Diyetisyenler Derneği Başkanı Prof. Dr. Muhittin Tayfur’un ve uzmanların katılımıyla bir basın toplantısı düzenledi.

Nestlé 150. yılında “İyi Beslen, Mutlu Yaşa” programıyla Türkiye’de 150 bin kişiye ulaşmayı hedefliyor

“Hergün 1 milyar ‘ın üzerinde kişiye daha sağlıklı ve daha lezzetli ürünler sunuyoruz”

Toplantının açılış konuşmasını yapan Nestlé CEO‘su Félix Allemann, Henri  Nestlé’nin 1866 yılında İsviçre’nin Vevey kasabasında prematüre bir bebeğin anne sütü ile beslenemediğini öğrenip  ‘farine lactée’ adında ilk süt bazlı bebek mamasını geliştirmesi ve bebeğin yaşamını kurtarmasıyla Nestlé’nin öyküsünün başladığını söyledi.  

1 Ticaret Bakanlığı'ndan "gizemli kutu" tanıtımlarına erişim engeli
Ticaret Bakanlığı’ndan “gizemli kutu” tanıtımlarına erişim engeli
2 Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
3 Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
4 Ağustos ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Ağustos ayının reyting şampiyonu gazetecileri
5 Turizmde pandemi: 10 kişiden 6'sı yazı tatilsiz kapattı
Turizmde pandemi: 10 kişiden 6’sı yazı tatilsiz kapattı
Güncel Haberler
CMO'lar sosyal medya bütçelerini nasıl yönetiyor?
CMO’lar sosyal medya bütçelerini nasıl yönetiyor?
James Dyson, Berlin’de Dyson'ın 11 yeni teknolojisini tanıttı
James Dyson, Berlin’de Dyson’ın 11 yeni teknolojisini tanıttı
İş dünyasında haftanın atamaları (30 Ağustos - 5 Eylül)
İş dünyasında haftanın atamaları (30 Ağustos – 5 Eylül)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dünyanın ilk trilyoneri yapay zeka sayesinde ortaya çıkabilir
Haberler
Dünyanın ilk trilyoneri yapay zeka sayesinde ortaya çıkabilir
Marketing Türkiye
8 Temmuz 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
Nafizcan Önder
4 Temmuz 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (23-29 Ağustos)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (23-29 Ağustos)
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Şaka değil, gerçek: Balenciaga’nın 995 dolarlık "poşet" çantası sosyal medyanın dilinde
Haberler
Şaka değil, gerçek: Balenciaga’nın 995 dolarlık “poşet” çantası sosyal medyanın dilinde
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.