3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cannes Lions 2023 kısa listeleri belli olmaya başladı
Haberler

Cannes Lions 2023 kısa listeleri belli olmaya başladı

Seda Başpınar
19 Haziran 2023
2 dk okuma

Global arenadaki yaratıcılığı değerlendirmek ve ödüllendirmek üzere 70’inci kez düzenlenen Uluslararası Yaratıcılık Festivali Cannes Lions, bu yıl 19-23 Haziran 2023 tarihleri ​​arasında gerçekleşiyor.

“Film”, “Creative Bussines Transformation”, “Mobile”, “Suistainable Development Goals”, “Creative Effectiveness” ve “Creative Strategy” kategorileri dışında kısa listeye giren işler belli oldu. Açıklanan kısa listelerde Türkiye’den iki iş yere alıyor.

BirGün Gazetesi ve TBWA\İstanbul’un Türkiye’de her geçen gün artan şüpheli kadın ölümlerine dikkat çektiği “#BirTerslikYokMu?” açıkhava kampanyası “Media” kategorisinde kısa listeye kaldı. Wunderman Thopmson Türkiye imzalı Is That Heinz? ise “PR”, “Creative B2B ve “Brand Experience & Activation” kategorilerinde kısa listeye kaldı.

Bu yıl Cannes Lions’a toplam 809 başvuru gönderen Hintli ajanslar, çeşitli kısa listelerde yer alarak sağlam bir başlangıç yaptı. Aslan almaya aday olan Hintli ajanslar arasında Leo Burnett (13), Dentsu (8), Talented (7) FCB India (6), DDB Mudra (2), Mindshare (2), Wondrlab, BBDO, Brand David, Studio Eeksarus ve Hungry Films yer alıyor.

Başvurular yüzde 6 arttı

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’ne bu yıl toplamda 26 bin 992 başvuru yapıldı. Bu sayı, küresel çapta yaratıcılığı kutlayan festivale katılımın geçtiğimiz yıla göre yüzde 6 arttığı anlamına geliyor. Organizasyona bu yıl eklenen Entertainment Lions for Gaming kategorisi ise aldığı 609 başvuruyla markalar ve oyun sektörü arasında artan iş birliğindeki artışa işaret ediyor. Yanı sıra Brand Experience & Activation Lions başvuruları da önceki yıla kıyasla yüzde 16 artarken Creative Strategy Lions kategorisinde başvurular yüzde 35 arttı ve bu yıl üçüncü yılına giren Creative Business Transformation Lions’ın başvuruları da yüzde 59 yükseldi.

Başvurular Creative Commerce Lions kategorisinde 2022’ye kıyasla yüzde 25, Outdoor Lions’ta yüzde 7 arttı. Outdoor kategorisine olan ilgideki artışta, başvuruların önceki yıla kıyasla yüzde 30 arttığı FMCG sektörü ve yine 2022’ye kıyasla başvuruların yüzde 84 arttığı seyahat sektörünün payının olduğu söylemek mümkün. Entertainment Lions’ta başvurular yüzde 18 artarken tüketici hizmetleri sektöründen gelen başvurularda yüzde 78 artış görüldü.

Kaynak: LBBOnline, Medianews4u

featured
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
3 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
4 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
5 Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Güncel Haberler
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
40 milyon aboneyi aşan Bluesky'a "dislike" butonu geliyor
40 milyon aboneyi aşan Bluesky’a “dislike” butonu geliyor
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: "Yerinde çözüm mühendisi"
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: “Yerinde çözüm mühendisi”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

DC Comics Başkanı açıkladı: Yapay zekaya yer yok!
Haberler
DC Comics Başkanı açıkladı: Yapay zekaya yer yok!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
Haberler
Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Meta’dan gençleri korumaya yönelik yapay zeka düzenlemesi
Haberler
Meta’dan gençleri korumaya yönelik yapay zeka düzenlemesi
Sena Tufan
2 Eylül 2025
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini "kod" değil, "kültür" belirleyecek...
Haberler
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini “kod” değil, “kültür” belirleyecek…
İrem Alimoğlu
14 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.