16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cannes Lions 2023 kısa listeleri belli olmaya başladı
Haberler

Cannes Lions 2023 kısa listeleri belli olmaya başladı

Seda Başpınar
19 Haziran 2023
2 dk okuma

Global arenadaki yaratıcılığı değerlendirmek ve ödüllendirmek üzere 70’inci kez düzenlenen Uluslararası Yaratıcılık Festivali Cannes Lions, bu yıl 19-23 Haziran 2023 tarihleri ​​arasında gerçekleşiyor.

“Film”, “Creative Bussines Transformation”, “Mobile”, “Suistainable Development Goals”, “Creative Effectiveness” ve “Creative Strategy” kategorileri dışında kısa listeye giren işler belli oldu. Açıklanan kısa listelerde Türkiye’den iki iş yere alıyor.

BirGün Gazetesi ve TBWA\İstanbul’un Türkiye’de her geçen gün artan şüpheli kadın ölümlerine dikkat çektiği “#BirTerslikYokMu?” açıkhava kampanyası “Media” kategorisinde kısa listeye kaldı. Wunderman Thopmson Türkiye imzalı Is That Heinz? ise “PR”, “Creative B2B ve “Brand Experience & Activation” kategorilerinde kısa listeye kaldı.

Bu yıl Cannes Lions’a toplam 809 başvuru gönderen Hintli ajanslar, çeşitli kısa listelerde yer alarak sağlam bir başlangıç yaptı. Aslan almaya aday olan Hintli ajanslar arasında Leo Burnett (13), Dentsu (8), Talented (7) FCB India (6), DDB Mudra (2), Mindshare (2), Wondrlab, BBDO, Brand David, Studio Eeksarus ve Hungry Films yer alıyor.

Başvurular yüzde 6 arttı

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’ne bu yıl toplamda 26 bin 992 başvuru yapıldı. Bu sayı, küresel çapta yaratıcılığı kutlayan festivale katılımın geçtiğimiz yıla göre yüzde 6 arttığı anlamına geliyor. Organizasyona bu yıl eklenen Entertainment Lions for Gaming kategorisi ise aldığı 609 başvuruyla markalar ve oyun sektörü arasında artan iş birliğindeki artışa işaret ediyor. Yanı sıra Brand Experience & Activation Lions başvuruları da önceki yıla kıyasla yüzde 16 artarken Creative Strategy Lions kategorisinde başvurular yüzde 35 arttı ve bu yıl üçüncü yılına giren Creative Business Transformation Lions’ın başvuruları da yüzde 59 yükseldi.

Başvurular Creative Commerce Lions kategorisinde 2022’ye kıyasla yüzde 25, Outdoor Lions’ta yüzde 7 arttı. Outdoor kategorisine olan ilgideki artışta, başvuruların önceki yıla kıyasla yüzde 30 arttığı FMCG sektörü ve yine 2022’ye kıyasla başvuruların yüzde 84 arttığı seyahat sektörünün payının olduğu söylemek mümkün. Entertainment Lions’ta başvurular yüzde 18 artarken tüketici hizmetleri sektöründen gelen başvurularda yüzde 78 artış görüldü.

Kaynak: LBBOnline, Medianews4u

featured
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Çocuk oyunu" aslında hiç de çocuk oyunu değil!
Haberler
“Çocuk oyunu” aslında hiç de çocuk oyunu değil!
Sena Tufan
1 hafta önce
Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Haberler
Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Sena Tufan
7 Mayıs 2025
Zamansız markalar
Haberler
Zamansız markalar
Nafizcan Önder
11 Nisan 2025
OpenAI, yeni yapay zeka modeli "o3-pro"yu duyurdu
Haberler
OpenAI, yeni yapay zeka modeli “o3-pro”yu duyurdu
Marketing Türkiye
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.