24 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek
Haberler

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

Marketing Türkiye
10 Temmuz 2016
2 dk okuma

Türkiye’de artık çoğu marka neredeyse geleneksel reklama yatırım yaptığı kadar dijital mecraları da önemsiyor ve dijital reklamlar için hatrı sayılır bir bütçe ayırıyor.

Ancak buna rağmen markaların büyük kısmı dijitale yönelirken eski geleneksel yaklaşımlarından çoğu zaman kurtulamamış oluyor. Marka ajansından tırt bir şeyler istiyor, ajansı topu göğsünde yumuşatıp pasını veriyor ancak ne oluyorsa oluyor sonunda markanın istediği oluyor. Sonuç; gol yok.

İşte Türkiye’deki reklamcılık sektörünün ipliğini pazara çıkaran, görmediğimiz, hatta görsek de kabul etmediğimiz reklamcılık sırlarını ifşa eden, reklam modellerini bir güzel tiye alan hayali bir ajans var: Alenen Reklamcılık. ListeList‘ten Duygu Arslan hazırladı.

İşte Alenen Reklamcılık’ın sektörün gizli kalmış yanlarını açığa çıkaran “reklam çalışmalarından” bazıları…

1-Bina giydirme = Herkes görsün çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

2-Real time marketing = Gerçekten hiç zamanımız yok çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

3-Banner = Dijital yükseliyor çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

4-Outdoor = Apartman dış cephe çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

5-Entegre = Mecrası belirsiz çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

6-Print ad = Yapıştır çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

7-Ürün yerleştirme = Prodakt repılaycmınt çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

8-Print = Renkli çıktı alınır çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

9-Kurumsal kimlik = Bourne identity çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

10-Onlayn banner çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

11-Gerilla marketing = Bölücü pazarlama çalışması

Türkiye’deki Reklamcılık Sektörünün Sırlarını Açığa Çıkaran Alenen Reklamcılık’tan 11 Güzide Örnek

1 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
2 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
3 Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
4 2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
5 Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Güncel Haberler
The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Yapay zekadan sonra ahvalimiz: "Türkiye’nin yeni dijital rutinleri"
Yapay zekadan sonra ahvalimiz: “Türkiye’nin yeni dijital rutinleri”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Haberler
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Türkiye’de her 6 şirketten biri yapay zekayı aktif olarak kullanıyor
Haberler
Türkiye’de her 6 şirketten biri yapay zekayı aktif olarak kullanıyor
İrem Alimoğlu
23 Kasım 2025
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Haberler
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Nafizcan Önder
13 Kasım 2025
"WhatsApp Durumlar"da soru-cevap dönemi başlıyor
Haberler
“WhatsApp Durumlar”da soru-cevap dönemi başlıyor
Sena Tufan
9 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.