6 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Akakçe yeniden hedefleme ile yüzde 44 dönüşüm oranına ulaştı
Haberler

Akakçe yeniden hedefleme ile yüzde 44 dönüşüm oranına ulaştı

Marketing Türkiye
6 Aralık 2022
2 dk okuma

Akakçe, rekabetçi pazarda yeniden hedefleme reklam çözümünü uygulayarak dönüşüm oranını artırmakla birlikte web sitesi trafiğini yüzde 148 artırdı…

Tüketiciyi doğru ürün, doğru satıcı ve doğru fiyatla buluşturan Türkiye’nin en büyük alışveriş platformlarından Akakçe, hedeflemeye ve optimizasyona dayalı bir kampanya kurgusu ile doğru hedef kitleye ulaşarak marka görünürlüğünü artırma amacıyla dijital medya yatırımlarını planladı. Plan içerisinde yer alan RTB House’un ürün kategorilerine göre uyguladığı stratejisi ile başarılı kampanya sonucunda siteye yüzde 148 daha fazla trafik sağlanırken, dönüşüm oranında yüzde 44 ve yüzde 100’ün üzerinde ROAS artışı elde edildi.

RTB House, Derin Öğrenme teknolojisini kullanarak marka stratejisi doğrultusunda yeniden hedefleme ile kampanyayı oluşturdu. Kampanya sürecinde Akakçe’de listelenen ürünler, mobil ve masaüstü cihazlar için ayrı ayrı belirlenen kampanya yapısı ile fiyat aralıklarına göre segmentlere ayrılarak hedeflendi. Kampanya döneminde kendi kendine öğrenen algoritmalar, kullanıcıların tercihlerine uygun modelleri göstererek optimizasyonu yaptı. RTB House, web sitesi kategorileri aracılığıyla etkileşime girme olasılığı daha yüksek olan kullanıcıları hedeflemek üzere ContextAI teknolojisini kampanya sürecine dahil etti. Kampanya sonucunda marka hedeflerinin üstünde mükemmel sonuçlar elde etmeyi başardı. Gücünü derin öğrenmeden alan kampanyası ile;

  • yüzde 148 daha fazla trafik
  • yüzde 44 CR artışı ve
  • yüzde 100’ün üstünde ROAS artışı ile etkileyici sonuçlara ulaşıldı.
Akakçe yeniden hedefleme ile yüzde 44 dönüşüm oranına ulaştı

Yeniden hedefleme, şirketlere birçok fırsatı da beraberinde getiriyor

Derin Öğrenme teknolojisinin faydalarından yararlanan RTB House, yeniden hedefleme, gelirlerini artırmak ve müşteri sadakati oluşturmak isteyen e-ticaretin tüm alanlarında faaliyet gösteren şirketlere büyük fayda sağlıyor. Programatik reklamcılık teknikleri, işletmelerin doğru kullanıcılara, doğru içerikle doğru zamanda ulaşmasına yardımcı olan derin öğrenme ve yapay zeka gibi modern teknolojilerden faydalanıyor. RTB House’un programatik reklamcılık sektöründeki deneyimlerine göre, en iyi faydanın elde edilmesi için yeniden hedefleme stratejilerinin çok iyi belirlenmesi gerekiyor. E-ticaret faaliyeti gösteren ve internet üzerinden satış yapan şirketlere yeniden hedefleme ile birçok fırsatı sunan RTB House, sektörün büyümesine de katkıda bulunuyor.

“Müşterilerimize en gelişmiş deneyimi sunmayı hedefliyoruz”

RTB House ile birlikte gerçekleştirdikleri başarılı kampanyanın performansını değerlendiren Akakçe Pazarlama Müdürü Berk Çakar, “Akakçe olarak, inovasyonu sürekli kılarak müşterilerimize en gelişmiş deneyimi sunmayı hedefliyoruz. Doğru hedef kitle ile etkileşim kurmamızı sağlayan RTB House ile kampanya döneminde kaliteli görsel dünyamız ile tüm hedeflerimizin ötesinde mükemmel sonuçlar elde etmeyi başardık. ROAS sonuçları oldukça pozitif gerçekleşirken potansiyel alışverişçilerle daha derin bir bağlantı kurarak güçlü marka imajına destek sağladık” dedi.

“Kampanya sonuçlarından mutluluk duyuyoruz”

Akakçe için kampanya sürecini RTB House ile beraber yürüten GrowthPack Kurucu Ortağı Aykut Alçelik ise, “RTB House müşterilerimizin pazarlama stratejisinde bizim için önemli bir ortak. Akakçe için verimli bir kampanya gerçekleştirdik. Kampanya ROAS hedefimizde yüzde 100’ün üzerinde sonuca ulaştık ve yüksek kaliteli trafik elde ettik. Ayrıca esnek ve proaktif yaklaşımları yanı sıra özelleştirilmiş banner’larla yeni bir kampanya süreci oluşturabildik. RTB House ile yaptığımız başarılı kampanya sonuçlarından mutluluk duyuyoruz” dedi.

Daha fazla bilgi ve başarı hikayesi için TIKLAYIN!

featured
1 Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
2 25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya "gülümseme"
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme”
3 Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
4 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
5 Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Bienalin kalbinde bir gün: Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, "Üç Ayaklı Kedi"nin izinde…
Bienalin kalbinde bir gün: Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, “Üç Ayaklı Kedi”nin izinde…
“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'de sağlık bilinci artıyor ama "iyi hissetme" oranı alarm veriyor!
Haberler
Türkiye’de sağlık bilinci artıyor ama “iyi hissetme” oranı alarm veriyor!
İrem Alimoğlu
1 gün önce
Turknet logosunu değiştirerek marka kimliğini yeniledi
Haberler
Turknet logosunu değiştirerek marka kimliğini yeniledi
İrem Alimoğlu
5 Eylül 2025
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
Haberler
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
İzlenebilir bir platformdan, yaşanabilir bir deneyime: Netflix House açılıyor!
Haberler
İzlenebilir bir platformdan, yaşanabilir bir deneyime: Netflix House açılıyor!
Nafizcan Önder
2 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.